Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pfff...uitete la niste poze cu o masina cu bara si uitete la niste poze cu o masina fara bara. s-ar putea sa gasesti printre primele posturi. shot facuse niste poze. vezi unde e pozitionata bara si apoi te uiti daca ai gaurile. cel mai bine se vede daca virezi roata la maxim, si te uiti pe bratul ala de sustinere. eu am vazut cand am ridicat-o pe elevator la montarea aparatorilor de noroi. mecanicul de la dacia care mi le-a montat era primul posesor al unui sandero din Olt. de curiozitate a pus-o si pe a lui pe elevator sa vada daca are bara. fiind prima masina produsa avea bara.
    -fara-

    Comment


    • #62
      noah! m-ai bagat in ceata! stiu ca la brate trebuie sa fie, dar credeam ca stii unde mai sunt si sub masina. ma gindesc ca daca pun bara asta o sa am directia si puntea fata mai "legata". de curbe chiar is curios. bafta.

      Comment


      • #63
        pai se vad unde sunt sub masina. bara e in forma de U
        1. o sa fie o directie mai legata
        2. nu se va mai inclina asa tare in curbe
        -fara-

        Comment


        • #64
          parerea mea e ca se lasa destul de tare la curbe. si in scaun am o senzatie destul de ciudata. pina la 90 e ok, nu se simte. de la 90 in sus se simte chiar si in curbele largi.

          Comment


          • #65
            da dar reversul e ca daca nu se lasa in curbe, si nu apasa pe rotile cu aderenta, s-ar putea sa iti plece spatele....de asta mi-e frica. ceea ce se intampla la loganul lu tata din 2005 care nu se lasa in curba dar ii pleaca spatele imediat.
            -fara-

            Comment


            • #66
              mai si asta e un aspect important. si interesant. poate ne spun cei care au bara cum se manifesta spatele. eu nu am constatat nimic ciudat. chiar imi place cum sta spatele pe sosea la sandero, desi cum zic unii loganu' e foarte instabil. logan nu am condus decit ocazional prin oras.

              Comment


              • #67
                Originally posted by ciomp View Post
                poate ne spun cei care au bara cum se manifesta spatele.
                se manifesta exact la fel ca si fara bara stabilizatoare...adica bara aia nu influienteaza puntea spate ci doar pe cea fata, reducand ruliul si subvirarea.
                Daca vrem supravirare mai mica, trebuie sa reducem centrul de greutate + eventual o suspensie independenta pe spate (am vrea noi) plus bara stabilizatoare pe puntea spate.

                Comment


                • #68
                  daca influenteaza fata implicit influenteaza si aptele. poti sa intri pe subvirare fara bara, dar cu bara, fata intra in viraj si spatele pleaca pe exterior.

                  p.s. influenteaza si servodirectia?(adica vom trage mai greu de volan dupa? ce parere aveti.
                  -fara-

                  Comment


                  • #69
                    ce-are bara stabilizatoare antiruliu cu directia masinii? hai lasati-o ca parca suflati in iaurt acuma...serios... dacia 1300 avea bara stabilizatoare si nu avea servodirectie. crezi ca tragi mai greu de volan decat la dacia aia 1300? cat despre plecatul spatelui la logan, aia e din cauza ca loganul e mai usor decat sandero. dar e si mai mare ca ampatament, deci compenseaza intr-un fel. tare mi-e ca sdandero e si mai usor de spate ca loganul si masina are raportul greutate fata-spate mai prost. si inca o chestie, de care voi nu tineti cont...orice masina cu comportament rutier bun are suspensia fata mai rigida decat spatele. de ce? pai simplu. daca fata se inclina, ridica o roata (aia de pe interior) , centrul de greutate "fuge" pe exteriorul curbei si se ridica, masina subvireaza groaznic si adio curba. intotdeauna e de preferat sa fuga spatele decat sa fuga fata. cand pierzi directia, esti pierdut, orice masina ai avea...spatele il mai poti corecta prin contrabracaj si-o lasare a gazului sau o scurta accelerare, o frana de mana...cand fuge fata n-ai decat sa lasi gazul si sa speri la ce e mai bine...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Seba View Post
                      ...orice masina cu comportament rutier bun are suspensia fata mai rigida decat spatele
                      Asta asa e...chiar e foarte dura suspensia spate in raport cu cea de pe fata, am remarcat si eu asta...

                      Comment


                      • #71
                        Iar au inceput discutie cu fugitul masinii de spate, fals, total fals, masina ia curbele normal, viteza in curba este neadecvata. Recunosc ca acum cateva zile am intrat intr-o intersectie cu viteza pentru a prinde verde, fiind pe liniile de tramvai masina a fugit de spate, cu putina experienta am redresato foarte usor pe directia inainte. Acum ce sa spun, ca masina a fost cauza derapajului, in niciun caz. Cu lasatul masinii pe o parte la fel, normal ca se lasa dar nu in asa fel incat sa isi piarda stabilitatea. Senzatia aceasta o aveam cand eram incepator, in unele curbe chiar incetineam deoarece aveam senzatia ca masina se lasa asa de tare incat eram in pericol de a ma rasturna. Totul depinde de viteza de deplasare si de configuratia curbei.

                        Comment


                        • #72
                          seba...stiu ca o sa ma urasti dar : Sandero sta mai bine ca loganul in curbe de 1000 de ori, cu sau fara bara aia. si crede-ma ca am condus 10 000 km logan si 30 000km sandero.
                          -fara-

                          Comment


                          • #73
                            @bunicuta: e doar o senzatie, datorita greutatii scazute a puntii spate. de acolo senzatia ca sare de spate...si nu numai senzatia, chiar topaie, dar e valabil la orice masina cu spatele usor.
                            @marian66v: din pacate ai 100% dreptate, nu masina e de vina, ci viteza si/sau starea drumurilor.
                            @spanu: cred ca acel 1000 e de fapt 1 clar ca vaca. si nu te urasc, mi-ai schimbat ziua in bine. demult n-am mai ras asa cu pofta. ma intreb doar de cate ori ai dus masina pe un circuit, sa te dai cu ea la limita, s-o simti cand pleaca si s-o redresezi, sa faci media vitezelor pe un viraj, sa vezi cum se comporta pe diferite trase pe acelasi viraj, viteza de slalom printre jaloane, nu cascadorii prin trafic; asta ca sa pot sa iau de bune senzatiile unui sofer, ale mele sau ale oricui altcineva si sa las deoparte faptul ca doua masini identice ca greutate, garda, tarie a suspensiilor, cu aceleasi punti, acelasi gabarit, una sta infinit mai bine decat alta...=)) eu am vreo 57000km pe logan si vreo 200-250000km facuti deocamdata, pe masini de la dacia 1300 la nissan navarra, trecand prin bmw, megane, laguna, espace, golf, vectra. ma gandesc ca n-i fi chiar un necunoscator in ale masinilor...dar na, fie...si cu asta inchei "disputa": recunosc ca un sandero fara bara stabilizatoare sta de cel putin 100 ori mai bine decat un logan cu bara stabilizatoare. imi scot palaria in fata stabilitatii lui sandero. ar trebui astia de la ford si renou sa studieze puntea spate si distributia maselor la sandero cand or mai proiecta gunoaie de-alea de masini gen focus st, clio sau megane f1team...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #74
                              ce legatura au alte masini cu comparatia dintre logan si sandero. nu sunt 2 masini identice deloc.hatchback-sedan. totdeauna un hatchback va sta mai bine ca un sedan.
                              -fara-

                              Comment


                              • #75
                                da, ai dreptate...
                                marmota cred ca deja se caca pe ea de bucurie la auzul acestei "legi" in ale automobilelor. nici ea nu cred ca tine cont de dimensiuni, repartitia maselor, etc...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google