Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar aceasa bara ??
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Hmm, tu ai cumparat masina inainte de concediu, de aia ai bara stabilizatoare.

      Comment


      • #18
        Tu nu ai bara aia?cat costa sa o montam noi. ai amortizoare pe gaz?.
        -fara-

        Comment


        • #19
          cum stii daca ai amortizoare pe gaz sau pe ulei? cum le deosebesti?
          Parol moncher, comedie mare carevasazica!

          Comment


          • #20
            Originally posted by nenea_iancu View Post
            cum stii daca ai amortizoare pe gaz sau pe ulei? cum le deosebesti?
            dai cu ciocanul in ele si vezi ce iese gaz sau ulei.

            p.s. cand treci peste pragul de la garaj (daca ai unul) sau peste calea ferata se aude un fasait.
            -fara-

            Comment


            • #21
              Originally posted by Spanu View Post
              Tu nu ai bara aia?cat costa sa o montam noi. ai amortizoare pe gaz?.
              Nu am bara. Nu cred ca se poate monta, pentru ca nu am gauri in bratul inferior pentru a o atasa. Si sa dea un mester gauri ... no way. Mai bine o las asa. Nu stiu daca am amortizoare pe gaz.
              Azi am stat si eu mai mult sa o studiez, sa vad ce solutii tehnice au adoptat, m-am uitat si pe sub ea.
              Ca un sfat pentru cei care abia o cumpara, sa mai slabiti putin surubul de la roata de rezerva (surubul e in portbagaj) pentru ca le strang prea tare din fabrica, si sa nu se deformeze cauciucul.
              La scaunul soferului imi scartaie reglajul lombar . Ornamentul de plastic din jurul aeratorului stanga mi se pare prins dubios, parca sta sa cada. In rest nu prea am ce sa comentez, o s-o mai studiez.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Spanu View Post
                dai cu ciocanul in ele si vezi ce iese gaz sau ulei.

                p.s. cand treci peste pragul de la garaj (daca ai unul) sau peste calea ferata se aude un fasait.
                Multumesc pentru precizari, insa ma interesa o modalitate de identificare ceva mai profesionala (cod produs, marca, etc.) altele decat "fasait", ciocanit, etc.
                Parol moncher, comedie mare carevasazica!

                Comment


                • #23
                  eu am 1.4 laureat si am amotizoarele pe gaz, la bara nu m-am uitat, dar am s-o fac cu prima ocazie.Nu e vina celor de la Dacia...acum Renault trage sforile, asa ca daca e sa injuram pe cineva, pe ei...

                  Comment


                  • #24
                    Ciudata treaba asta cu bara stabilizatoare...m-am uitat si nu are nici a mea...e Preferance 1.4 inainte de concediu. Am masina din 25 iulie...e ciudat, ar zice omul ca e ceva standard! Uite ca nu e. Urat mod de a face economie,zic eu. Ca si lipsa iluminarii din torpedou.....f naspa din partea Dacia/Renault. A,si sigur ca amortizoarele sunt pe ulei si nici discurile nu sunt ventilate,cum mai ziceau unii p-aici.

                    Comment


                    • #25
                      Eu sunt ala norocos ca am bara stabilizatoare pe 1.4 MpI Preferance

                      Comment


                      • #26
                        daca au renuntat la bara stabilizatoare pe 1.4mpi, ar fi fost corect sa scada si pretul...
                        Scuzati absenta indelungata. I'm back

                        Comment


                        • #27
                          Pai ... au facut economia aia, sa nu creasca pretul. ;)
                          Cand deschizi capota, dai de un motor:
                          Dublu V8, cinci cilindrii, patru prisme si un tetraedru sport.

                          Comment


                          • #28
                            Nu e acelasi lucru si la loganul de 1.4 ,ca parca nici alea nu au bara stabilizatoare.

                            Comment


                            • #29
                              ai dreptate cristi. pe logan ph2 1.4mpi nu au pus bara stabilizatoare.
                              Scuzati absenta indelungata. I'm back

                              Comment


                              • #30
                                acusi o sa-i scoata dracu si motorul, sa faca economie si nici nu mai polueaza, nici clientul nu plateste taxa de inmatriculare super mega firma firma renou/dacia...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google