Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa-i dai talpa sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    tu n-ai cumva "mustati" de antigel pe la furtune? dupa avatar, parca da...caz in care e normal sa miroase un pic. oricum, puteti fi fara grija, nu se strica motorul. atata timp cat nu puneti pe nimeni in pericol, ii puteti da fara frica. fara frica, dar cu grija
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #77
      salve......nou prin zona, dar cu sandel de 1 an si aproape 30.000km, mai precis 1 an si 3 zile.
      Despre viteza.......merge masinuta cu 190 km/h....atat indica la bord, cu toate ca viteza reala nu cred ca-i mai mult de 160-170. La aceasta viteza se comporta ca un zmeu, trebuie sa fii foarte atent la orice denivelare si la depasiri e bine sa iei piciorul de pe acceleratie pt ca acel curent in care intri, e destul de viclean si nu cred ca cineva are chef de surprize.
      Limitarea la 6000 ture.....garantez pt asta in treptele 2-3....la prima treapta si la a 4-a, nu incerc si nici nu voi incerca vreodata pt ca sincer nu vreau sa ma trezesc cu vreo bujie in dinti, si sincer nu recomand nimanui sa faca talpa in prima treapta....risti mult si pt nimic.
      Experienta la volan am...km parcursi...nu stiu....experienta de condus masini puternice am destula...stiu ce inseamna de la 75 cp la 560 cp, tractiune FW, RW, AWD.
      Si cuiva ii dau dreptate....viteza intr-adevar ucide (si copacul etc..) pe ce-i care au stilul de condus "sub scumiera" (nu-i vezi la volan de basini ce au in ei, si parca au o singura mana, cea care sta la ora 12 pe volan), banuiesc ca ii cunoasteti la fel de bine ca mine, sunt omniprezenti.

      Comment


      • #78
        eu am condus inainte de as avea sandero logan 1.4 din primele sei si 1.5 (70) si cand am trecut la sandero mi-sa parut mai stabil in curbe si parca se aseaza mai bine. Ma insel oare?
        am 21000 km cu sandero si cu celalalte doua mai mult de 100000 km
        asta ca un raspuns la una din intrebarile de mai sus...

        Comment


        • #79
          on-topic: eu sunt de parere ca trebuie sa ii dai talpa de fiecare data cand ai chef si posibilitate, sa il tii pana se taie injectia
          off-topic: @Sanderizer: De ce nu ai lasa "pustii" sa conduca masini cu motoare mai mari de 1400 cmc??? Da-mi voie sa te contrazic: tu conduci sandel 1.6 90 CP si eu un VW 1.4 de 100 si ceva CP Care-i smecheria?? Sau mai sunt si motoarele de la "reno" de 1.4 si peste 100 de caluti. Mai gandeste-te. Respect si fara incidente.
          Last edited by geo_ultras; 28 August 2009, 12:01.

          Comment


          • #80
            @geo_ultras: era doar o idee,dar cred eu ca ar fi buna.Ok,ai dreptate,hai sa limitam la 75 Cp atunci,in loc de 1400cmc. Huh? Si am 1.4 mpi...

            Comment


            • #81
              "Talpa", sigur, atata timp cat nu periclitezi viata nimanui.
              Motorul duce cu brio, sunt cazuri de masini cu peste 100 000 km, ce au avut tratament strict de rally.

              Comment


              • #82
                @ geo_ultras: ai prins acum ideea? Urasc sa am dreptate...

                Comment


                • #83
                  Nu, ideea am prinso de mult. Da, si eu as fi de acord ca "pustii" sa conduca masini care sa nu depaseasca o anumita putere, dar totusi e imposibil din multe motive: chiptuning, turbine, tobe, filtre care se pot monta ulterior pe masina, modificari la motor si multe altele. De ce spun asta, pentru ca la un control, politia normal se uita in talon sa vada puterea motorului, nu cred ca o sa umble cu dyno dupa ei sa vada adevarata putere =)) Din pacate am fost martor ocular la un accident in drumul taberei cand un baiat murit sub ochii nostri dumnezeu sa-i ierte

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google