Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru de polen Sandero

    Stie cineva daca se poate monta filtru de polen pe sandero, daca da unde si la ce pret, afecteaza sau nu garantia?
    Parol moncher, comedie mare carevasazica!

  • #2
    up

    A facut cineva operatiunea?

    Comment


    • #3
      Eu am auzit ca se poate monta undeva inainte de aeratoare, undeva in bord.
      Varianta cea mai frumoasa ar fi in compartimentul motor, de unde incepe circuitul, insa acolo nu stiu pe nimeni sa fi reusit cu succes.

      Comment


      • #4
        se poate si la compartimentul motor. pe loganclub gasiti mai multe detalii, acolo sutn cativa acer au facut si altii care fac contracost operatiunea. cel mai corect e sub bord, ca aeroterma e prevazuta cu locas de filtru, dar dacia nu l-a montat. se decupeaza protectia de plastic si intra la fix filtru de clio. aeroterma se acceseaza pe la picioarele pasagerului in dreapta sub bord, se da un pic mocheta la o parte si se decupeaza.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          Da mai, stiu ca se poate la Logan PH1, dar nu a pus nimeni pe Sandero sau PH2? Aeroterma e aceeasi, dar capacul difera. Eu m-as baga la taiat capacul, dar nu stiu cat de mult.

          Tutorialul lui crististreulea:

          ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
          Apasa aici

          Comment


          • #6
            pai tot dracu ala e, ph1 sau ph2. cred n-au modificat decat plasticurile la vedere, in spate, aceeasi structura, aceeasi pozitie a elementelor de comanda, n-au facut modificari la caroserie, deci ma gandesc ca si pe sandero merge, fiind ca structura aceasi cosmelie ca si loganul.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Bine bine, dar eu cat tai? Ca la PH1 era usor - aveai ghidaj pentru taiat.

              Comment


              • #8
                pai fiind aceeasi aeroterma...dracu stie, te uiti si tu si bunul simt tehnic ar trebui sa te ghideze. doar nu esti pictor sau violonist, nu? serios, n-am vazut cum e la ph2, doar banuiesc ca nu pot fi mari diferente.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  Sunteti alergici,dragii mei? Eu da...sniff...sniff

                  Comment


                  • #10
                    Alergici, nealergici, mie mi-e lene sa sterg prafu de pe bord si sa culeg frunze de pe covorase odata la 2 zile.

                    Comment


                    • #11
                      corect! dar daca n-ai alergie la polen, atunci un filtru de aspirator (de-ala de pasla, nu de hartie), pus pe gaura aia de la stergatoare, cu powertape, e suficient; face treaba cateva luni bune. nu se vede "tigania", nu intra frunze si nici praf.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #12
                        Potriveste cel de logan faza 1, grupul de climatizare de sandero e acelasi cu cel de logan faza 2, aici aveti dovada: http://www.forum-auto.com/marques/da...jet245-280.htm
                        Last edited by Seba; 13 April 2009, 09:07.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Seba View Post
                          corect! dar daca n-ai alergie la polen, atunci un filtru de aspirator (de-ala de pasla, nu de hartie), pus pe gaura aia de la stergatoare, cu powertape, e suficient; face treaba cateva luni bune. nu se vede "tigania", nu intra frunze si nici praf.
                          Inca nu m-am uitat sa vad daca se poate taia in zona aceea pentru filtru polen, solutia cu pasla parca este mai rezonabila ca sa nu-i spun lene , oricum la doua luni cumpar filtru pentru hota si ramane o fasie de vreo 10/50 cm. Explica te rog powertape.

                          Comment


                          • #14
                            banda din aia adeziva lata, cu aspect de aluminiu. gasesti la real, selgros, metro...e un material gen nylon gri metalizat cu insertii de panza si cu un lipici foarte puternic pe dos. rola seamana ca dimensiuni cu o rola de scotch din ala lat. se foloseste in general in instalatii, la etansat tuburi de plastic, furtune, etc. avantajul filtrului pus la stergatoare e ca protejeaza traseul pana la ventilator, pe cand filtrul de polen lasa mizeria sa intre pana acolo.
                            Last edited by Seba; 10 April 2009, 17:43.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Ok, merci, am vazut pe un site.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google