Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nici eu nu am probleme cu aburirea. Cand masina e plina cam da sunt mici probleme.
    Cat despre reciclare daca e ON esti "terminat"

    Comment


    • #32
      Toata iarna am folosit ventilatorul cu aerul de afara,nici macar cand s-a incalzit masina ca lumea,nu am dat pe reciclare.Ba mai mult,cand se facea cald in masina,deschideam un pic geamul,cu ventilatorul pornit,sa iasa aerul - cu umiditate cu tot. Si totusi,toata iarna am avut probleme cu aburirea.De multe ori chiar si pe luneta s-a depus. Am incercat toate trucurile care mi-au venit in minte,am rabatat parasolarul ca aerul sa se invarta mai mult in zona parbrizului,am acoperit parbrizul peste noapte,am folosit solutie cumparata de la benzinarie,de cate ori ma urcam in masina,incercam sa scap de zapada de pe picioare,scoteam presurile sa scap de ea...tot ce-mi venea in minte.As exagera daca as spune ca la fel a fost toata iarna,dar in general,da.
      Solutia a ajutat,dar atunci era alta problema,mirosea ciudat,parca a alcool in masina.
      S-o las la soare era cel mai bine,dar de multe ori lucrez noaptea,iar la 7 dimineata - era mai putin insorit...
      Deci daca gresesc cu ceva,va rog sa-mi spuneti,sa nu mor prost.

      Oooo,stati ca poate nu ne intelegem! Deci nu am probleme cu aburirea,ci cu inghetarea geamurilor pe interior.Normal ca se dezaburea cand porneam ventilatorul,dar cand o lasam peste noapte,ingheta tot pe geamuri. De asta speram sa scap cu ajutorul filtrului.
      Last edited by sanderizer; 7 May 2009, 20:45. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Originally posted by vasiabikeru View Post
        Si daca tot mentionezi ca nu ai niciodata probleme cu aburire, inghetare si tot felul, si pe de-asupra presupui ca Goan nu stie sa o foloseasca intr-un mod corespunzator, nu ai vrea sa ne impartasesti din tehnicile tale, nu de alta, dar probabil multi intampina probleme de genul, si cred ca ar fi benefic.
        Daca ai folosi butonasul ala de search, ti-ai raspunde singur. Vrei mura-n gura?

        Iete aci la un search simplu:

        Probleme tehnice Dacia Sandero.Probleme motor Sandero,probleme cutie viteze Sandero,probleme ambreiaj Sandero,probleme frana Sandero,probleme bord Sandero

        Comment


        • #34
          sanderizer, daca deschizi geamul, nu iese umezeazala. intra mergand cu clima pornita pentru dezumidificare, daca bagi aer de afara ai stricat tot ceea ce a "reparat" climatizarea.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #35
            eee,sorry,nu am AC si in consecinta nici dezumidificator! Deci e mai bine sa merg fara aerul reciclat,cu geamul putin deschis pt. vreo 5 minute - nu mai mult si ventilatorul pornit. Dar in fine,nu am avut probleme cu aburirea,ci cu inghetarea - peste noapte - a geamurilor in interior.Asta speram sa se rezolve macar cat de cat cu ajutorul filtrului.Adica sa retina macar parte din umezeala.

            Comment


            • #36
              Se potrivesc si la una si la alta
              sigpic

              Comment


              • #37
                Ok - m-am pus pe treaba la Sandero, am cumparat filtru de Renault Clio 3/Modus/Micra (77 01 062 227), am decupat capacu de la aeroterma (si ce frumos am decupat - am rabdare la chestii d-astea),am curatat de frunze si sa bag filtrul... Pac - nu intra de tot. Partea de jos nu vrea sa intre, am crezut ca e o mica parte de plastic de la filtru care tine asa ca am taiat-o.Tot nimic - nu vrea sa intre de tot. Sugestii? Cine a mai pus pe PH2/Sandero...
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Io nu o sa ma complic cu filtrul de habitaclu..mai simplu montezi un filtru exterior sub masca de plastic.

                  ps. daca indoi putin filtrul la capetele care intra primele in gaura, nu merge pana in capat ?

                  Comment


                  • #39
                    Capetele care intra, intra indoite, altfel nu au cum - nu de acolo tine. Nu-mi dau seama de unde. Am masurat si marginile, si in interior - si totul se potriveste. DILEMA.

                    Comment


                    • #40
                      Am patit acelasi lucru,m-am speriat ca nu se potriveste,dar pana la urma mi-am dat seama: partea de sus a filtrului nu a intrat de tot la loc.E nasol ca nu se vede! Ai grija sa nu fortezi,ca ramane plasticul ala indoit si nu-si va face treaba!
                      Asigura-te ca in partea de sus intra de tot.Am crezut si eu initial ca e la limita,dar dupa ce am bagat si cealalta mana am putut sa imping la loc.
                      Filtrul e ok,se potriveste. Sa zici dupa aia. Bafta!

                      Comment


                      • #41
                        e un tutorial cu montare filtru pe undeva pe forum (youtube) uitati-va acolo. cristystreulea e protagonistul.acolo va arata cum trebuie indoit de margini sa intre pana la fund.
                        -fara-

                        Comment


                        • #42
                          Asa e Spanule,am vazut si eu clipul,si cu toate astea,nu vezi,nu simti daca a intrat de tot partea de sus - e prea inaccesibil locul ala.Iti dai seama numai daca nu vrea sa intre la loc.Trebuie insistat pe parte de sus,sa nu fortezi de jos.

                          Comment


                          • #43
                            Gata am rezolvat-o. Multumesc pentru raspunsuri - problema era de sus, ramasese un ciot pe care l-am pilit (de fapt l-am racait cu briceagu').
                            Eu am taiat lateralele si partea de jos si am tras de capac pana s-a rupt in partea de sus. Dar in stanga nu era taietura chiar pana sus asa ca s-a rupt cu un ciot mic. Sfat pentru altii: taiati marginea pana sus pentru a se rupe perfect.
                            Impresii: debitul nu a scazut aproape de loc - pe mine ma interesa pe treapta 1, pentru ca pe aia o folosesc cel mai mult (aproape tot timpul cand merg cu masina), aer scapa numai un pic pe marginea dinspre motor (o rezolv cu banda adeziva) - cred ca din cauza ca am taiat bucatica aia de plastic de la filtru - nu mai sta chiar fix.
                            Ma uitam in schimb ca cei tu PH2/Sandero au taiat si marginile acelea inguste, dar pentru ca gaura sa arate ca la Clio 3 lucrul asta nu e necesar - filtrul vine direct pe ele si e etans - NU mai decupati marginile. Plus ca sunt foarte groase si greu de taiat - cu cutterul ar fi imposibil.
                            Attached Files
                            Last edited by Stefan; 17 May 2009, 20:53.

                            Comment


                            • #44
                              da si eu mi-am montat filtru am luat un filtru de la mann cu1829si nu scapa aer deloc nu mai am treaba acum cu funze si frunzulite sau bordul plin de parf si toate chestiile in dreptul volanului oricum o sal schimb peste 3 luni cu unul de polen original de renault pentru logan.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Foarte frumos, foarte util.
                                Eu totusi ma gandesc la varianta de aplicare la compartimentul motor.
                                A mai aplicat careva acolo ? Poze ? Descriere ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google