Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate ne ajuta Danm079 si ne face un necesar cu specificatii & dimensiuni.
    Poate chiar un tutorial video cu ce a facut el

    Comment


    • caut si eu dimensiunile si revin

      Comment


      • am atasat cateva poze care sper sa va fie utile, din pacate film nu am facut, orcim va stau la dispozitie cu toate informatiile
        Attached Files

        Comment


        • esti mare omule. acum sa vad din ce sa fac acea margine sa iasa o chestie estetica, practica si bine fixata. o rama din plastic turnata pe dimensiuni luand in calcul pasla subtire m-ar avantaja mai mult de cat un cheder din cauciuc.

          de curiozitate in poze apare o ditamai grosimea la pasla aia. cat este de groasa, nu ti-e frica ca s-ar putea scapa in interior? Ai dat ventilatorul pe viteza a patra si ai pus pasla acolo si ai scos-o? Cum ti s-a parut, mai baga bine aer sau nu?

          Originally posted by danm079 View Post
          am atasat cateva poze care sper sa va fie utile, din pacate film nu am facut, orcim va stau la dispozitie cu toate informatiile

          Comment


          • o mica diferenta se simte bineinteles, dar nu este pasla ci este filtru pentru hota cu grafit care are vre-o 8 mm, dar am despicat-o in doua cea de pe mijloc si e ok, pe laterala am last-o asa cum a fost

            inauntru nu poate fi trasa pentru ca are o margine in varianta finala care trece peste muchiile gaurii mult

            in poza IMG_6211 se poate observa marginea din care am mai taiat foarte putin
            Last edited by danm079; 29 March 2010, 18:05. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • si pe mine m-ar interesa sa montez un filtru de habitaclul. ce ma da inapoi este calitatea taieturii plasticului de la aeroterma. am fost la service, aia sa dea bordul sa aiba pozitie sa taie mai bine. dar tot cu cutterul. am vazut ca multi taie aiurea plasticul, stramb vai mama ei de meserie. daca are scule potrivite si taietura sa fie de chirurg sunt dispus sa platesc pe cineva sa faca lucrarea. o lama incalzita, sablon, pilire cu pila de unghii. tocmai am un prieten cu logan care a taiat ca la macelarie. scapa aer la greu. si-a facut o cizmarie acolo si a pus silicon si duct tape pe margini.

              Comment


              • cu un pistol de lipit faci treaba buna,asa am facut eu si a iesit bine si nu-mi scapa aer si a intrat din prima.

                Comment


                • am inteles ca exista pistoale de lipit cu varful foarte subtire, ca un creion. o sa ma duc in tei la electronice sa caut asa ceva. pot sa tai marginea si apoi sa pilesc usor cu o pila de unghii. nu estetica ma intereseaza cat etanseitatea. o sa tai in partea de sus, jos si in laterala spre motor. ii dau o gaura la mijloc sa fac parghie sa o rup in exterior pe partea cu condensatorul de la AC. chiar nu inteleg de ce astia de la Dacia nu au pus un capac direct din fabrica la aeroterma. Tot imi spun ca s-a vrut o masina ieftina. Punea un capac acolo si bagam eu banu intr-un filtru apoi. Mereu trebuie sa facem treaba altora fiecare cum poate.

                  Utilitatea acelui acces este de a scoate toata mizeria care intra pe sus. Daca nu se pune filtru se poate astupa gaura cu partea de plastic de la filtru, rupand elementul filtrant. Asta in cazul in care nu mai intra bine aerul sau probleme cu condensul. Dar ramai cu acea gura de acces, bagi un aer comprimat pe sus, pui o carpa umeda in dreptul gurii si scoti afara toata mizeria.
                  Last edited by Winnie; 14 April 2010, 20:48.

                  Comment


                  • dupa spusele meseriasilor din service au fost sandeluri si loganuri care au venit cu acel loc decupat din fabrica,acuma decupat cumva ca nu trebuia sa mai dai decat sa impingi usor cu mana si se rupea frumos . Eu i-am intrebat cat costa si o confirmat ceea ce am auzit adica ca o sa coste in jur de 240 ron cu filtru de la ei pt ca tre sa demonteze bordul.Am luat filtru de la ei si m-am pus eu pe treaba cu un pistol clasic de lipit ,merge bine doar senzatia aia de plastic topit si fumul acel care iese in timp ce lucrezi ii nasol

                    Comment


                    • montat filtru

                      salut,

                      pt cei ce doresc sa-si monteze filtru eu pot sa va spun ca azi mi-am montat unul la un service autorizat. 60 RON bucata filtru, 99 manopera. Nu a fost nevoie sa de jos bordul...am fost intrebat daca cumva am venit eu cu filtru de acasa...am ales sa-l cumpar de la ei. pt cei ce vor sa faca operatiunea asta acasa pot sa va spun cum a facut meseriasu. mai intai a racait cu o panza de bomfaier de jur imprejur astfel incat sa se faca un mic cant iar apoi a bagat o lama de cutit, briceag si astfel a decupat ce trebuia. la final ia mai tras si cate o pila la contur si apoi a bagat filtru. nici chiar lui nu i-a iesit din prima toata operatiunea asta...a incercat de vreo 3 ori pana la facut sa intre la locul lui...intial m-am gandit sa fac eu toat operatiunea asta( dupa ce am vazut tutorialele de pe net) dar sincer locul este criminal...si cu toate pozele care au fost postate pe net chiar nu stiam cum sa abordez ca lumea problema. mesterul s-a chinuit vreo 35-45 min pana a finalizat operatia..probabil ca eu care nu mai vazusem si nu mai facusem asa ceva mi-ar fi luat ore...ok acestea fiind zise am zis sa postez si eu parerea mea despre acest filtru de polen si sa decideti intr-o mai mare cunostinta de cauza...ori...racait panza bomfaier,taiat cu o lama cutit, briceag, cutter si apoi dat o pila pe margini..ori stat pe margine belit ochii la mester..bagat mana in buzunar

                      Comment


                      • Salve!
                        As dori sa stiu ce este vaporizatorul acela...?
                        Si, mai ales, cum se afla el pozitionat fata de fanta prin care se introduce filtrul de polen?
                        ... Asta, ca sa-mi dau seama daca l-as fi putut vatama, sau nu...
                        Apropo: 2 ore!!! mi-a luat sa imi dau seama cum se face, neavand la dispozitie decat 2 poze pe care le-am gasit pe un alt forum, sambata, duminica. Fiindca doar AZI am aflat ca, de fapt, exista un filmulet!
                        Ca sa mai descretim fruntile:
                        Chiar nu ne dadeam seama unde ar putea fi locul acela ascuns si, crezand ca e undeva in dreapta "mijlocului" masinii, am demontat plasticurile franei de mana, a schimbatorului de viteza
                        Ciao!
                        Echipat iarna cu 165/80/R14 !

                        Comment


                        • Acel vaporizator se afla in stanga locasului de polen,defapt paralel cu locul acela si cu consola centrala.

                          Comment


                          • salut , as dori sa montez un filtru de polen in habitaclul masinii , am cateva intrebari:
                            -daca mondul de instalare e acelasi ca la logan ph 1 http://www.youtube.com/watch?v=wGFaO...layer_embedded
                            - de unde pot sa achizitionez filtrul ( in bucuresti ) si care este codul produsului


                            Multumesc anticipat.

                            Comment


                            • salut, la Cluj Napoca am gasit filtru la Auchan, si este la fel ca si la logan

                              Comment


                              • Salut,

                                Tocmai am venit de la revizia de 2 ani cu masina si mi-am schimbat la ei filtrul de polen - 53 de lei la reprezentanta Dacia Dacoserv Militari - daca te ajuta cu ceva Din pacate nu stiu codul produsului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google