Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    consideri un pic gresit o turbina imperecheata bine cu motorul pe care se monteaza poate aduce un castig de putere de 30-40%. eh, parca se merita, nu? bine, nu e cazul la ventilatoarele astea electrice, dar astea-s si infinit mai simplu de montat...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      am citit pe net si acum inteleg diferenta. Cam tot viitor benzinarului va fi legat de aceste turbine..asa cu un motor mic obtii mai multa putere. Cel putin asta se va incerca in urmatorii ani.

      Comment


      • #18
        intre timp, nici o data concreta despre turbina electrica...
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #19
          am fost plecat in concediu de asta am lipsit un timp...intre timp pe carcasa turbinei am adaptat un motor de clima de audi elicea am schimbato cu una metalica am mai facut niste modificari la un nene la strung, si iam dat cat mai multa etanseitate... la testul dyno nu am mai ajuns dar sper...viteza maxima cu care am reusit sa merg nu cred ca a crescut prea mult..undeva la 170...dar pina in 120 rupe asfaltul...probabil iar trebui o presiune mai mare ca sa mearga la fel si mai in sus..
          consumul daca ii dai tare imi ia in oras 9 afara 7-8 daca mergi normal oras 7-8 afara 6.
          oricum una peste alta is foarte multumit ca ma ajuta la depasiri, inainte muream ...parca nu mai depasea...

          Comment


          • #20
            pai nu ai debit suficient ca sa intretii necesarul de aer la turatii ridicate. de ce crezi ca o turbina normala ajunge la 120-150000rpm ca sa obtii 1 bar la 6000rpm? ventilatorul ala pus de tine clar ajuta la ture mici, insa ai grija ca daca te duci mai in sus cu debitul de aer s-ar putea sa bagi ecu in eroare, ca nu mai stie sa imperecheze debitul de aer cu benzina si aprinde un bec in bord, intra in regim de avarie si cam gata povestea cu turbo, iar trebuie sa scazi debitul de aer. basca mai risti sa apara detonatii din cauza amestecului prea sarac si alea distrug in timp motorul. grija mare ce calcule faci si cum implementezi solutiile.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google