Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supercharger

    si-a pus cineva asa ceva pe masina, daca da...e ceva de capul ei sau...?

    am incerct sa pun un link da nu merge, este un anunt pe 4 tuning.ro turbina electrica
    Last edited by agapi; 27 May 2009, 22:04.

  • #2
    sfatul meu e sa va lasati de turbine electrice, sunt teleshopping/vrajeala, nu dati banii de pomana. au mai incercat unii pe logan, pe megane, etc si au facut un mare "fass". niciodata o turbina electrica nu va putea sustine debitul si presiunea necesare unui motor turat fara sa consume mai multa energie decat poate castiga motorul prin acea "supraalimentare". care vor totusi, pot sa incerce si sa ne spuna si noua concluziile. de preferat niste teste pe demaraj si reprize cu masina inainte si dupa montarea minunii tehnice, nu senzatii "mi se pare ca trage ceva mai bine". pana una alta se pare ca multi au dat banii degeaba sau pe un efect placebo in valoare de vreo 20 de cai putere...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      Am citit si pe forumuri, am cautat si firme care sa le aiba...este o firma in bucuresti am gasito pe srz.ro si zice ca a facut un logan 1.4 sa creasca pe dyno deci nu asa ..dupa ureche...vreo 13 cai.
      Am vb si eu cu omu de la magazin si a zis ca daca il iau si nus multumit il duc inpoi fara pb....deci cred ca nu e vrajeala...chiar asa mare.
      DAR si aici este un mare DAR am gasit o turbina excat ca aceasta pe un site autobloggreen.com care se poate monta pe cureaua la motor si merge in paralel cu motorul...deci nu are aceiasi turatie si in relantiu si la 6000 ture...dar nush unde gasesc asa ceva....

      Comment


      • #4
        ala e supercharger, de fapt. turbina electrica e turbina electrica, turbina antrenata de gazele de evacuare e turbocharger iar cea antrenata de motor e supercharger. pt presiuni mari, trebuie alt soft si debitmetru, blow-off valve, boost controller, intercooler, alte "porcarii", nu-i chiar asa simplu de pus. vreau sa vad si eu turbina aia electrica de-ti da 13 cai pe dyno in primul rand si-n al doilea rand, fara alte modificari la motor
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          Pina la urma cred ca imi voi cumpara turbina asta electrica, dar voi incerca sa-i fac o adaptare si sa aiba turatie variabila in functie de acceleratie...am gasit un electrician pasionat ..sper sa iasa ceva....

          Comment


          • #6
            sper ca ai facut si un calcul de debit si presiune sa vezi cum variezi turatia la turbina aia inainte sa te apuci. cel mai simplu iti zic eu cum. potentiometrul clapetei fluture il pui sa comande un generator de impulsuri pwm cu 555 si cu semnalul ala deschizi poarta unui nmos, in a carui drena pui turbina, susrsa la masa si un capat al turbinei la +12V. tine-ne la curent cu rezultatul. si nu uita sa faci teste de sprint, respectiv repriza inainte si dupa modificare.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              salut

              Deci cum am spus, mi-am pus pina la urma turbina electrica....
              am montato..ieri cu mici modificari, dar pina la urma s-a potrivit.
              am facut teste si inainte si dupa...
              deci eu aveam remaparea facuta si fitru sport
              Sincer dar sincer se simte, nu am reusit inca sa o coroborez cu acceleratia dar asta e primul lucru care-l voi face
              cu toate modificarile astea (remapare+filtru+turbina) zic eu, dar asta nu testat pe dyno..din experienta mea...la demaraj ia un 1.6 stock
              a plecat cu 1 cu scart fara prea mult ambreiaj si turatie ceea ce ma mirat, si cand ii dau a doua surpriza, iar scart...deci cuplu la imbunatatit ...

              O intrebare pt cine se pricepe...Rebobinand motorasul turbinei pot obtine o putere mai mare?

              Comment


              • #8
                doar sa calculezi bine bobinajul, altfel obtii pe mama naibii...unde-s timpii aia care sa ne lumineze cat e castigul? zici ca ai facut teste...pai tu numai din remapare si filtru ai 83 de cai fata de 87 cat are un 1.6 stock. iar daca ai varianta cheala si ala 1.6 e full, mai are si vreo 80 de kile in plus, diferenta o fac soferii. pune tabelul cu timpii de demaraj si reprizele. 1.6 stock scartaie si ala tr1 si tr2, deci pune timpii
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  pe ce distanta sa fac ..pe 200 metri e bun?

                  Comment


                  • #10
                    200 de draci 400, sa vezi cum se "intinde", nu daca fluiera rotile si apoi sa franezi.
                    ma rog, chiar si 200 e ok, dar pe distanta scurta influenta unei plecari bune sau a unei ratari de treapta e mult mai mare decat pe o distanta mai mare. fa pe cat consideri tu ca ar fi reprezentativ. e bun si 200m, daca nu ratezi treptele si pleci aprox la fel de bine sau la fel de prost de fiecare data.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #11
                      vesti bune, s-a deschis in iasi, tester Dyno, deci ma duc azi si am sa-ti spun rezultatul...cu si fara turbina

                      Comment


                      • #12
                        intreaba-l pe nenea ala de acolo daca folosesti roti diferite ca diametru intre doua run-uri pe dyno, pot sa apara rezultate diferite la puterea motorului, valoarea la volanta? daca zice ca da, nu te mai chinui sa arunci banii pt testul dyno.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          eu am rotile originale din fabrica....oricum intreb...ideea nu era sa fac o comparatie..daca a crecut cuplu si calutii?....apoi vad la un sandero stock ce rezultate are si il compar cu ele mele..asa nui bine?

                          Comment


                          • #14
                            ba asa e cel mai bine. sa faci testul inainte si dupa modificare. dar intre timp sa nu intre alta masina la dyno, sa vezi doar cu a ta cum sta treaba. oricum ar trebui sa fie o imbunatatire. nu ceva foarte spectaculos, dar clar imbunatatire. cum ai facut in final comanda turbinei? chiar ma gandeam ca ceea ce vrei tu introduce lag, mai bine ar fi sa intre turbina doar cand apesi pedala la podea.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Nu era mai simplu cu o toba sport, flitre bune si o resoftare? Nu ma pricep la turbine dar consider ca este destul de complicata montarea ei si nici nu se castiga prea multa putere.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google