Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Omologare Jante: Petitie Catre Fabrica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Scuze de intarzierea raspunsului, am uitat sa activez abonarea la thread.

    @GCA: Te referi la grosimea materialului la ma dimensiunea talonului?

    In alta oridine de idei, am trimis mail-ul cu petitia catre Dacia, va voi tine la curent cu desfasurarea actiunii

    Am primit un raspuns partial din partea Dacia!

    "Referitor la solicitarea comunicata de dumneavoastra, va informam faptul ca aceasta a fost transmisa departamentului abilitat din cadrul companiei noastre, spre analiza. "

    Sper sa primim un raspuns si de mai sus cu privire la initiativa noastra
    Last edited by Valentin_N; 5 October 2010, 10:54. Reason: Automerged Doublepost
    Jante mai mari pe Sandero: petitie!

    Comment


    • #17
      Salve!

      Încă nu s-a decis nimic în legătură cu dimensiunile pneurilor?

      Dar, în primul rând, altceva aș vrea să te întreb, mult mai important: când te gândești la schimbarea jantelor, te gândești și la anvelope, sau doar ai vrea niște jante mai mari? Fiindcă unii au scris aici de anvelope de 195/55/R16, car, am făcut calculul, și sunt bune.
      Dacă vrei să faci un tuning exterior mișto, mă gândeam că, probabil, n-ai vrea să te rezumi doar la 195. Că, altfel, trecerea de la 185 la 195... Doar 1 cm... Chiar nu se simte. Poate doar în imaginația unora, dusă la extrem, în timp ce conduc (părerea mea).
      Deci, gândește-te (sau, mă rog, și alții) la CE anvelope mai late pe CARE jante ar merge pe Sandero, fără ca diferențele între ce arată pe vitezometru și realitate să devină prea mari.
      Pentru că eu am făcut calcule și... Mi-au ieșit următoarele dimensiuni posibile, fără ca diferența dintre diametrele rezultate și diametrul standard la roțile cu jante de 15 inci să fie mai mare de 5 mm:

      15": 215/55/R15
      245/50/R15 (nu cred că intră roata; e prea lată)

      16": 195/55/R16
      215/50/R16

      17": 235/40/R17 (nu cred că intră roata; e prea lată)

      18": 205/40/R18
      235/35/R18 (nu cred că intră roata; e prea lată)

      Dintre toate acestea, următoarele sunt ideale, tot din punct de vedere al concordanței vitezometrului cu senzorul de pe pinioanele cutiei de viteze (unde cred eu că se citește viteza):

      195/55/R16, 215/50/R16, 235/40/R17, 205/40/R18, 235/35/R18.

      Acum rămâne să vedem dacă se gasesc și anvelope pentru toate aceste dimensiuni, ceea ce nu cred.

      Deci, mai de grabă aș încerca să fac petiția mai complexă, pentru ca cei de la Dacia să înceapă să facă niște calcule în favoarea celor care doresc să-și tuneze automobilul
      Last edited by Ktulu; 11 December 2010, 15:50.
      Echipat iarna cu 165/80/R14 !

      Comment


      • #18
        Uitate bine si spune ce diferente vezi....
        E chiar un centimetru diferenta intre 15" si 16" ?
        Attached Files
        Last edited by GGI78; 11 December 2010, 16:35.
        Sandero R2

        Comment


        • #19
          La lățimea anvelopei mă refeream...
          Echipat iarna cu 165/80/R14 !

          Comment


          • #20
            In primul rand conteaza J-ul unei jante... suprafata de rulare a anvelopei este mai mare... dupa cum vezi este vorba de 39mm nu de 10mm
            Sandero RS

            Comment


            • #21
              Ceva pe 18" fara nici un fel de eroare...
              Attached Files
              Sandero R2

              Comment


              • #22
                Nu, 152 mm nu este la partea suprafeţei de rulare (cum să aibă anvelopa lăţimea de 185, dar supraf. de contact să aibă lăţimea de DOAR 152?!?!). Aia e doar distanţa dintre "umerii" anvelopei. Nu ştiţi că supraf. de contact e chiar mai lată decât 185? E o uşoara deformare, din cauză că "stă" pe ea. Dar asta este şi vizibil.
                Mă rog... eu nu prea sunt de acord cu 205. Adică, ce să zic... Sunt O.K., ca dimensiune, dar o să mă uit, să văd dacă ar putea intra un 215, sau chiar 235.
                Servus!
                Echipat iarna cu 165/80/R14 !

                Comment


                • #23
                  Am la SX4 205/60 R16 si e mare bataie de cap cu cauciucurile. Mai mult, am impresia ca rotile sunt mai mici decat ar cere masina. Nu cred ca fabrica va raspunde prea repede, iar daca o va face nu stiu cat de favorabil va fi raspunsul. Nu sunt abil in chichite birocratice, dar RAR-ul nu poate omologa individual? Adica daca cineva vrea neaparat alte roti, nu poate sa mearga la RAR care sa se ocupe punctual de situatia lui si atat? Stiu ca birocratia e mare, dar cred ca asteptarea ar iesi per total mai mica decat in situatia data (cand esti la mana unei companii care oricum vinde pe banda rulanta, isi permite chiar sa nu ii pese daca refuza un client - cum a fost cazul meu de am ajuns la Suzuki).
                  Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                  Comment


                  • #24
                    Uite si 235...
                    Se face si omologare individuala... te prezinti cu rotile pe care le vrei... fac testul... iti baga mana in buzunar si gata
                    Attached Files
                    Last edited by GGI78; 13 December 2010, 13:48.
                    Sandero R2

                    Comment


                    • #25
                      A incercat cineva 215..ma rog pe 55 sau 50 sau 45...diam janta 15''? Multi zic ca nu merg de 215 nici daca respecti cat de cat diametrul total roata. Am incercat si eu un simulator de dimensiuni si zice ca ar merge....astept pareri!

                      Comment


                      • #26
                        Dupa un schimb de mail-uri cu cei de la Vocea Clientului, ma declar complet nemultumit de modul in care m-au tratat.
                        Persoana care a raspuns la mail n-a facut altceva decat sa-mi spuna de 3 ori acelasi lucru: omologarile se fac la RAR si chipurile ar fi ieftina. O minciuna gogonata, avand in vedere datele celor de la RAR si o dovada clara ca persoana respectiva nici macar nu a citit cu atentie textul petitiei.
                        Consider calea aceasta ca fiind epuizata deoarece cred ca textul petitiei a fost destul de clar in cerere iar persoana de la Vocea Cleientului a evitat sa-mi dea un raspuns, n-a facut altceva decat sa devieze intrebarea!
                        Urmatorul pas ar fi sa prezint petitia in mod direct cuiva din catrul companiei. Un reprezentant de la Relatii cu Clientii preferabil. Ma poate ajuta cineva cu un contact?

                        Originally posted by Ktulu View Post
                        Nu, 152 mm nu este la partea suprafeţei de rulare (cum să aibă anvelopa lăţimea de 185, dar supraf. de contact să aibă lăţimea de DOAR 152?!?!). Aia e doar distanţa dintre "umerii" anvelopei. Nu ştiţi că supraf. de contact e chiar mai lată decât 185? E o uşoara deformare, din cauză că "stă" pe ea. Dar asta este şi vizibil.
                        Mă rog... eu nu prea sunt de acord cu 205. Adică, ce să zic... Sunt O.K., ca dimensiune, dar o să mă uit, să văd dacă ar putea intra un 215, sau chiar 235.
                        Servus!
                        Latimea anvelopei (185) este latimea maxima a acestia, nu latimea caii de rulare. Partea care vine in contact cu solul este intotdeauna mai mica decat latimea standard a anvelopei.
                        Dimensiunile reale pot fi gasite pe site-urile unor producatori. Falken de exemplu da dimensiunile reale pentru fiecare cauciuc:



                        Un cauciuc 185/65R15 are o cale de rulare de arpoximativ 155mm latime.

                        Originally posted by gogumester View Post
                        Nu sunt abil in chichite birocratice, dar RAR-ul nu poate omologa individual? Adica daca cineva vrea neaparat alte roti, nu poate sa mearga la RAR care sa se ocupe punctual de situatia lui si atat?
                        Asa cum spune si textul petitiei, omologarea individuala este posibila dar este extrem de costisitoare si presupune refacerea tuturor testelor dinamice ale masinii. Mai mult, nu este transmisibila, asa ca RAR are dreptul legal de abuza financiar de oameni punandu-i sa repete acelasi test pentru fiecare combinatie masina-anvelopa in parte.

                        Originally posted by dl_dany View Post
                        A incercat cineva 215..ma rog pe 55 sau 50 sau 45...diam janta 15''? Multi zic ca nu merg de 215 nici daca respecti cat de cat diametrul total roata. Am incercat si eu un simulator de dimensiuni si zice ca ar merge....astept pareri!
                        Aici depinde de latimea jantei. Cea de Logan/Sandero are 6.5". Din nou recomand sa folositi site-ul Falken. Luati dimensiunea dorita de guma si vedeti daca se poate monta pe janta standard lata de 6.5".
                        Last edited by Valentin_N; 15 February 2011, 16:46. Reason: Automerged Doublepost
                        Jante mai mari pe Sandero: petitie!

                        Comment


                        • #27
                          e consumul mai mare, franarea mai buna ,stabilitate, arata mai bine
                          La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                          Comment


                          • #28
                            @Valentin_N un pasaroi, dealer de reno' mi-a soptit pe tema asta cu omologarea...ca nici nu se pune problema ca dacia sa accepte asa ceva, din motive de concurenta, adica lor nu le convine sa standardizeze anumite dimensiuni, tocmai pentru ca au anumite interese si contracte cu producatorii (francezi sic!) de anvelope, pentru a le incalta masinile, atat pe timp de vara cat mai ales pe timp de iarna, gume care trebuie in mod evident sa fie diferite de gumele cu care sunt incaltate masinile nemtesti.
                            Daca la second, gasiti de exemplu gume in prostie pentru masinile nemtesti, aceste gume sunt intr-o proportie mare de 195/60/R15...nu o sa vedeti gume prea multe aduse din Germania care sa fie compatibile cu gama dacia-reno'. De jante nici nu mai vorbesc.
                            Nu pot da mai multe detalii (pentru ca nu am informatii sigure), dar sper ca ati inteles strategia romano-franceza.

                            Comment


                            • #29
                              nasol moment. ce riscuri ai cand schimbi si pui de 16"
                              La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by bunicuta View Post
                                @Valentin_N un pasaroi, dealer de reno' mi-a soptit pe tema asta cu omologarea...ca nici nu se pune problema ca dacia sa accepte asa ceva, din motive de concurenta, adica lor nu le convine sa standardizeze anumite dimensiuni, tocmai pentru ca au anumite interese si contracte cu producatorii (francezi sic!) de anvelope, pentru a le incalta masinile, atat pe timp de vara cat mai ales pe timp de iarna, gume care trebuie in mod evident sa fie diferite de gumele cu care sunt incaltate masinile nemtesti.
                                Daca la second, gasiti de exemplu gume in prostie pentru masinile nemtesti, aceste gume sunt intr-o proportie mare de 195/60/R15...nu o sa vedeti gume prea multe aduse din Germania care sa fie compatibile cu gama dacia-reno'. De jante nici nu mai vorbesc.
                                Nu pot da mai multe detalii (pentru ca nu am informatii sigure), dar sper ca ati inteles strategia romano-franceza.
                                Lasand la o parte caracterul conspirationist tipic parerilor "din interior", interesul celor de la Dacia e sa aiba control asupra pieselor care sunt puse pe masina lor, e ceva normal, mai ales ca trebuie sa dea garantie pe asa ceva. Petitia asta mentioneaza ca nu avem pretentie la garantie, pur si simplu vrem sa fie legal.

                                Originally posted by raduiancu View Post
                                nasol moment. ce riscuri ai cand schimbi si pui de 16"
                                Dpdv legal:
                                1. Daca ai talonul vechi (cu anvelopele trecute in el):
                                Poti fi oprit de politist si/sau RAR si ti se poate ridica talonul pentru modificari ne-omologate, caz in care platesti amenda si te prezinti la RAR cu rotile originale sa-ti ridici talonul.
                                2. Daca ai talonul nou (fara anvelopele trecute in el), teoretic politistul nu ti-l poata suspenda. El nu este in masura decat sa compare ce scrie pe guma pe ce scrie in talon, iar cum in talon nu mai scrie nimic, nu ti-l poate suspenda, el neavand unde sa verifice pe loc daca gumele sunt omologate. In cazul de fata e preferabil sa nu te certi cu politistul deoarece acesta poate cere prin statie verificarea cartii de identitatea a masinii si poate vede daca ai acolo trecute rotile. Recomandarea pe care am primit-o de la cineva de la RAR e sa fiu cuminte daca ma opreste un politist si sa-l las sa-mi ridice talonul. Daca n-a verificat prin statie anvelopele, se poate face contestatie, caz in care scapi de amenda ;)
                                Daca te opreste RAR-ul, situatia e aceeasi pentru ambele taloane: amenda + retinere
                                Chiar si cu amenda de 200 si ceva de lei + taxa de re-emitere, trebuie sa ma prinda politia de cel putin 10 ori ca sa-mi para rau ca n-am facut omologarea pe bune!
                                Jante mai mari pe Sandero: petitie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google