Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Omologare Jante: Petitie Catre Fabrica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Omologare Jante: Petitie Catre Fabrica

    Va salut,

    Ma numesc Valentin si sunt posesor de Dacia Logan si membru Logan Club. Doresc sa va aduc la cunostiinta petitia pornita de mine pentru omologarea jantelor mai mari pentru Dacia Logan/Sandero de catre fabrica Dacia.

    Propunearea mea este urmatoarea:

    "
    Noi, posesori sau fani ai autoturismelor Dacia: Logan sau Sandero, inaintam aceasta Petitie catre Dacia Automobile SA, Mioveni, Judetul Arges in speranta ca Dacia Automobile SA va omologa jante mai mari de 15 toli pentru autoturismele sale.

    Aceasta petitie este scrisa din dorinta noastra de a imbunatati performantele dinamice ale autoturismelor mai sus mentionate prin montarea in mod legal a unor jante mai mari si a unor cauciucuri cu talon mai mic.

    La momentul redactarii acestei petitii, legislatia romana privind omologarile este controlata de Registrul Auto Roman (RAR), care impune reomologarea intregului vehicul in cazul montarii unor jante mai mari decat cele mentionate in cartea de identite a masinii de catre un posesor. Acest tip de omologare este numit "omolgare individuala" si nu este transmisibil de la un autoturism la altul. Fiecare posesor al unui autoturism, fie el Dacia sau orice alta marca, trebuie sa obtina aceasta omologare care presupune teste dinamice complexe si foarte costisitoare din punct de vedere financiar. O astfel de omologare depaseste cu mult costul unui set de jante si anvelope de performanta. Din pacate, cadrul legislativ al RAR nu mentioneaza posibilitatea omologarii unei anumite dimensiuni de janta pentru un tip de autoturism de catre o persoana fizica, acest lucru putand fi realizat doar de catre firma producatoare sau de catre un dealer autorizat, motiv pentru care ne adresam Dacia Automobile SA.

    Beneficiile unei astfel de omologari sunt demne de mentionat in aceasta petitie. Prin montarea unor jante mai mari in diametru si mai late in combinatie cu o anvelopa mai lata si cu talon mai mic decat standard astfel incat diamentrul rotii sa ramana aproximativ acelasi, performantele dinamice ale masinii sunt imbunatatite vizibil. Astfel, cauciucul mai lat ofera o suprafata de contact mai mare cu solul, ceea ce creste stabilitatea pe viraje cat si eficienta accelerarii si franariii. Inaltimea mai mica a peretelui laterlal al anvelopei se traduce printr-un raspuns mai prompt al directiei, datorat micsorarii deformarii acestuia pe vireaje. Dezavantajele apar fie datorita inaltimii mici ai peretelui lateral al anvelopei, fapt ce poate cauza o scadere a confortului la rulare, fie datorita latimii excesive a anvelopei ce poate duce la cresterea consumului de carburant. Exista si posibilitatea ca elementele suspensiei sa aiba de suferit in cazul utilizarii indelungate datorita rigiditatii crescute a anvelopei. Argumentam aceste cateva randuri prin existenta versiunilor de performanta ale unor autoturisme normale care in vasta majoritate a cazurilor sunt echipate cu jante mai mari si anvelope cu talon mai mic (Exemplu: Renault Megane RS fata de Renault Megane Hatchback). Suntem constienti ca desi beneficiile sunt evidente, dezanvatajele sunt mai greu de cuantificat de catre un utilizator uzual. Totusi, noi, subsemnatii, credem ca avantajele schimbarii jantelor pot cantari mai greu decat dezavantajele, atunci cand aceasta schimbare este facuta tinand cont de niste parametrii determinati pe cale empirica de catre o companie dotata cu aparatura necesara testarii.
    Argumentul nostru cel mai puternic este dat de legislatia germana. Aceata perimte omologarea in sistem TUV a altor jante decat cele standard pentru autoturisme contra unei sume modice. Testele nu sunt facute idividual ci pe un singur autoturism de un anumit tip, costurile omologarii fiind asfel foarte usor amortizate prin existenta acestei taxe modice achitate la achiztionarea unui set de jante si anvelope de catre client. Desi foarte simplu si eficient, acest sistem nu este recunoscut de Registrul Auto Roman.
    Urmand link-ul de mai jos, se poate accesa o astfel de omologare (in limba germana din pacate), care arata ca pe Dacia Logan se pot monta jante de 18 toli in combinatie cu diferite dimensiuni de anvelope in mod legal si fara a afecta comportamentul rutier ar masinii in mod negativ. Astfel de omologari exista pentru o multitudine de combinatii de jante si anvelope cu dimensiuni cuprinse intre 16 si 18 toli.


    Considerand cadrul legislativ restrictiv mentionat anterior cat si mentiunile legate de performanta si fiabilitate, suntem de parere ca SC Dacia Automobile SA poate realiza aceasta omologare la nivel de model intr-un mod mult mai elegant si eficient decat omologarea individuala, atat din punct de vedere legislativ, cat si din punct de vedere financiar.

    Cu stima,

    Subsemnatii
    "

    Cateva note:

    1. Discutia pe tema acestei petitii este ceva mai veche pe LoganClub.

    Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN.


    2. Va rog sa postati aici DOAR lucruri legate de ideea unei petitii in acest scop. Nu ma intereseaza metode "alternative" de "omologare", gri din punct de vedere legal, care implica cunostiinte la RAR si/sau alte institutii ale statului. Intentia mea este de a merge direct la sursa, la Dacia Automobile SA.

    3. Astept parerile voastre cu privire la continutul petitiei sau orice alte sfaturi/critici care ar putea sa duca la imbunatatirea acesteia.

    4. Daca simtiti nevoia sa va exprimati cu privire la futilitatea unei astfel de demers, va invit politicos sa va abtineti, as vrea din tot sufletul ca discutia sa fie una constructiva.

    4. In caz ca aceasta petitie are cat de cat succes, intentionez chiar sa contactez in mod direct conducerea uzinei pentru a sustine cauza. Sper sa am suportul a cat mai multi dintre voi!

    Multumesc!
    Jante mai mari pe Sandero: petitie!

  • #2
    Va salut din nou.
    Am revenit cu un update la situatia petitiei.
    Din pacate, in putinele locuri in care am promovat aceasta petitie am intampinat, din motive pe care nu le inteleg, o atitudine ostile care, cu rusine o spun, e tipic romaneasca.
    In cel mai bun caz, lumea a ignorat apelul meu la actiune iar in cel mai rau caz m-au acuzat ca "visez" sau ca imi pierd timpul degeaba. Acestia sunt oamenii care prefera sa incalce legea si siguranta rutiera montand ce roti le trece prin cap pe masina pentru ca e "mai gratis" asa si oricum de Politie scapi cu o spaga mica. Asta cand alternativa e o semnatura pe o petitie online.
    As fi crezut ca daca ma voi infatisa in fata unui reprezentant Dacia, o voi face cu un numar de semnaturi cu 3 cifre, dar la ritmul in care evolueaza lucrurile mai probabil Dacia va scoate un model de lux si un supercar pana se vor strange 1000 de semnaturi...
    Ce am invatat din experienta asta e ca oamenii nu vor sa fie ajutati.
    Voi continua sa strang semnaturi incercand sa promovez petitia si pe alte cai, cert este ca in maxim 2 luni de zile voi incerca sa duc la bun sfarsit intentia mea initiala de a discuta oficial cu un reprezentant Dacia pe aceasta tema.
    Sper ca prin acest mesaj sa va reamintesc cauza sustinuta de petitie!
    Multumesc!
    Last edited by Valentin_N; 7 January 2010, 22:55.
    Jante mai mari pe Sandero: petitie!

    Comment


    • #3
      Asa e romanu imi e rusine sa o zic. Si daca era sa rezolvi ceva rezolvai pe logan club ca pe sandero nu rezolvi sigur.Sunt putini si majoritatea au trecut de varsta cu "nebuneala" cu jante si tunning. cu stima

      Comment


      • #4
        eu zic sa nu te grabesti sa generalizezi Cezar. sunt sigur ca sunt destui aici pe forum cei care nu se incadreaza in tiparul "croit" de tine. cu aceeasi stima

        ps pe site de prezentare francez exista deja in echipare jantele pe 16 la stepway. au mai spus-o si colegii si am vazut si eu ca sursa e de acolo. eu ii doresc mult succes lui Valentin. (nu mai pot edita..scuze)
        Last edited by ciomp; 8 January 2010, 22:19. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Din cate stiu, Sandero e adresat unui public tanar, dar Renault/Dacia nu face nimic altceva decat sa declare asta si sa faca reclama cu masina care se joaca. E simplist din partea lor sa creada ca asa ating publicul tinta, dar deh, bugetul e limitat si compania de publicitate care a primit comanda pentru reclama habar n-are ce vrea piata.
          E la latitudinea fiecaruia daca semneaza sau nu, evident. De aceea nu pot sa generalizez grupul posesorilor/userilor de pe acest forum judecand dupa majoritate. Nu vreau ca vocea majoritatii sa restranga drepturile minoritatii. Sper ca macar cei pasionati de tuning sau pur si simplu dornici de un comportament rutier superior sa semneze petitia.
          Jante mai mari pe Sandero: petitie!

          Comment


          • #6
            Sunt alaturi de voi, toti cei ce au semnat petitia.
            Deja am semnat si eu; sper sa fie cu folos si sa iasa ceva frumos.
            Toate bune.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
              Sunt alaturi de voi, toti cei ce au semnat petitia.
              Deja am semnat si eu; sper sa fie cu folos si sa iasa ceva frumos.
              Toate bune.
              Eu am Sandero Stepway si in Cartea de Identitate a masinii e specificat ca poate avea genti de 15 ori 16 toli (185/65 R15 sau 195/55 R16)

              Comment


              • #8
                Am semnat si eu. Sper sa se faca ceva in acest sens. Deja s-au strans cateva semnaturi....

                Comment


                • #9
                  eu am semnat-o demult. dar ma gandeam...daca pe sandero pt export exista jante pe 16 pentru intern dece nu sunt omologate pe 16? hai sa ne legam de aspectul asta.
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    si eu am semnat petitia

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cserje Zsolt View Post
                      Eu am Sandero Stepway si in Cartea de Identitate a masinii e specificat ca poate avea genti de 15 ori 16 toli (185/65 R15 sau 195/55 R16)
                      Salut.
                      La Stepway asa este, dar la Sandero se pot monta doar: 165/80 R14 sau 185/65 R15 (scrie tot in carte-dar la Sandel).
                      Toate bune.

                      Comment


                      • #12
                        Update:
                        Petitia se apropie "vertiginos" de cele 300 de semnaturi pe care mi le-am propus ca tinta la inceputul iernii.
                        Voi incerca sa-i contactez pe cei de la Dacia cat de curand posibil, sper ca pana atunci sa fie macar 300 de semnaturi.
                        Jante mai mari pe Sandero: petitie!

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am semnat`0 mai demult dar nu am postat.

                          Comment


                          • #14
                            s-a mai intamplat ceva? omologare macar pe 16? ca pe stepway sunt...

                            Comment


                            • #15
                              Intrebare intrebatoare

                              Salut,

                              Inainte sa doriti jante de diametrul mai mare si cauciucuri sport are cineva ideea scopul unui cauciuc mai gros in carne???
                              Scopul lui este de protejare al ansamblului de amortizare si la cat de subtire este suportul de la amortizor eu unul nu as avea curaj sa pun o janta mai mare asta in cazul in care peste un an nu as vinde masina respectiva

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google