M-am gandit sa deschid acest THREAD nu pentru a face reclama unuia sau altuia.Nici sa nu se gandeasca cineva la asa ceva!!!
Personal am achizitionat in iulie 2008 Sandero 1,6 benzina de la IPSO.Intre timp acestia au disparut si se pare ca i-a preluat o alta firma SERUS.
Am avut proasta inspiratie de a apela la ei, pentru revizia de 2 ani si pentru ITP.
Contactandu-i telefonic pentru programare am avut poate eu ghinionul (inclin sa cred ca nu e vorba doar despre mine) de a gasi la CALL CENTER un fel de " duduiţă " care m-a "ajutat" sa renunt la serviciile lor (de fapt nu cred ca era vorba doar de ea).
Mai exact despre ce este vorba:
Dupa discutiile preliminare intreprinse de catre reprezentanta respectivei firme....serie caroserie....motorizare....bla bla...bla........a fost randul meu de a ai spune ceea ce doresc.
Mai exact am dorit ca schimbul de ulei sa NU IL FAC cu uleiul recomandat de catre EA ( ca cica ar fi mai bun.....despre DACIA OIL este vorba , argumentandu-mi ca ceea ce vreau eu se regaseste in uleiul simplu 10W40 si nicidecum nu tine de normativul ACEA A5!!!) , eu doream ELF tip ACEA A5 ,pe considerentul ca acest tip de ulei am la momentul acesta , respectiv normativ A5 daca am inteles eu bine ajuta la un consum mai redus de carburant.( Documentatie manual de service DACIA LOGAN).Raspunsul acesta din partea ei l-am primit dupa ce in prealabil s-a consultat cu "baietii de la SERVICE" !!!!
La asemeni raspuns voi ati fi avut curaj sa mergeti la respectiva firma???
Aaa.....si sa nu uit........daca as putea, inainte de a ajunge cu masina la ei........daca as putea...sa le trimit cumva,prin FAX sau sa trec eu pe la ei cu o copie dupa cartea de identitate....ca nu prea ma au in baza de date. Le-am explicat ca nu am timpul necesar si nici posibilitatea personal tehnica de a le trimite un simplu FAX cu ceea ce doresc si ca, ma voi prezenta cu TOATA documentatia la fata locului ce tine de masina mea, pentru a atasa probail ce ar fi avut nevoie la dosarul de service.
Raspunsul a fost ca NU SE POATE si ca ar fi recomandaT PENTRU A NU AVEA SURPRIZE NEPLACUTE in a putea fi programat( adica sa nu vin degeaba cu masina la ei) sa le trimit acea hartie altfel........
Si bineinteles ca am renuntat la serviciile lor , probabil ca dadeau pe afara de clienti pe vremurile astea....
Am gresit eu undeva?? Am fost eu prea pretentios?? Sau si voi va loviti de astfel de probleme??? .....SERUS PLOIESTI..ca sa stiti si voi.....nu mai apelez la ei niciodata!! Am vrut sa fac revizie,ITP,si pe CASCO niste reparatii la ei......cred ca le cam intrau ceva banuti in cont..asta e......ce sa le fac ,asta au vrut ei!!
Intre timp am facut programare la o alta firma , poate mult mai cunoscuta cel putin pe plan local fara nici un fel de comentariu din partea lor......lasindu-ma chiar pe mine sa aleg ziua pe care o vreau!! Acuma..........la pomul laudat..sa vedem saptamina viitoare ce va fi.......va povestesc..!!!
Personal am achizitionat in iulie 2008 Sandero 1,6 benzina de la IPSO.Intre timp acestia au disparut si se pare ca i-a preluat o alta firma SERUS.
Am avut proasta inspiratie de a apela la ei, pentru revizia de 2 ani si pentru ITP.
Contactandu-i telefonic pentru programare am avut poate eu ghinionul (inclin sa cred ca nu e vorba doar despre mine) de a gasi la CALL CENTER un fel de " duduiţă " care m-a "ajutat" sa renunt la serviciile lor (de fapt nu cred ca era vorba doar de ea).
Mai exact despre ce este vorba:
Dupa discutiile preliminare intreprinse de catre reprezentanta respectivei firme....serie caroserie....motorizare....bla bla...bla........a fost randul meu de a ai spune ceea ce doresc.
Mai exact am dorit ca schimbul de ulei sa NU IL FAC cu uleiul recomandat de catre EA ( ca cica ar fi mai bun.....despre DACIA OIL este vorba , argumentandu-mi ca ceea ce vreau eu se regaseste in uleiul simplu 10W40 si nicidecum nu tine de normativul ACEA A5!!!) , eu doream ELF tip ACEA A5 ,pe considerentul ca acest tip de ulei am la momentul acesta , respectiv normativ A5 daca am inteles eu bine ajuta la un consum mai redus de carburant.( Documentatie manual de service DACIA LOGAN).Raspunsul acesta din partea ei l-am primit dupa ce in prealabil s-a consultat cu "baietii de la SERVICE" !!!!
La asemeni raspuns voi ati fi avut curaj sa mergeti la respectiva firma???
Aaa.....si sa nu uit........daca as putea, inainte de a ajunge cu masina la ei........daca as putea...sa le trimit cumva,prin FAX sau sa trec eu pe la ei cu o copie dupa cartea de identitate....ca nu prea ma au in baza de date. Le-am explicat ca nu am timpul necesar si nici posibilitatea personal tehnica de a le trimite un simplu FAX cu ceea ce doresc si ca, ma voi prezenta cu TOATA documentatia la fata locului ce tine de masina mea, pentru a atasa probail ce ar fi avut nevoie la dosarul de service.
Raspunsul a fost ca NU SE POATE si ca ar fi recomandaT PENTRU A NU AVEA SURPRIZE NEPLACUTE in a putea fi programat( adica sa nu vin degeaba cu masina la ei) sa le trimit acea hartie altfel........
Si bineinteles ca am renuntat la serviciile lor , probabil ca dadeau pe afara de clienti pe vremurile astea....
Am gresit eu undeva?? Am fost eu prea pretentios?? Sau si voi va loviti de astfel de probleme??? .....SERUS PLOIESTI..ca sa stiti si voi.....nu mai apelez la ei niciodata!! Am vrut sa fac revizie,ITP,si pe CASCO niste reparatii la ei......cred ca le cam intrau ceva banuti in cont..asta e......ce sa le fac ,asta au vrut ei!!
Intre timp am facut programare la o alta firma , poate mult mai cunoscuta cel putin pe plan local fara nici un fel de comentariu din partea lor......lasindu-ma chiar pe mine sa aleg ziua pe care o vreau!! Acuma..........la pomul laudat..sa vedem saptamina viitoare ce va fi.......va povestesc..!!!
Comment