Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Viteza maxima sandero bord vs GPS vs Date Tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    10 Kmh lasa radarul 10 Kmh masina si asa nu avem vorbe daca am depasit viteza legala. Nu stiu cati dintre noi luam curbele cu ochii pe vitezometru.

    Comment


    • #77
      tare asta marian66v

      Comment


      • #78
        Nu doar sandero au chestia asta cu eroarea, care si creste la viteze mai mari. E pusa acolo din motive de siguranta rutiera. Eu la 160km/h in bord aveam 152km/h pe gps.

        Comment


        • #79
          Daca ajungi sa virezi cu ochii lipiti de bord mai bine stai acasa. Sigur vei muri in accident. Masina trebuie sa o simti sa ii cunosti limitele - soferun si masina este oboigatoriu sa fie intr-o armonie perfecta. Este un dans pe care daca il gresesti te trezesti in lumea cealalta. Nu vreau sa fiu poetic dar.... asta este adevarul. Degeaba discutam aici - chestia cu km pe bord este ....

          Comment


          • #80
            @ninjoaca m-ai facut sa rad cu "soferun si masina este oboigatoriu sa fie intr-o armonie perfecta. Este un dans pe care... "

            Adica "fara poezie, viata e... pustiu?"
            Pai dupa ce-ti iei carnetul, pana sa "simti" masina dureaza intre 6 luni si un an.
            La unii (unele) chiar mai mult!
            Iar in armonie cu conserva sunt doar pilotii de curse/raliu. Restul, oricat de buni ne credem, suntem doar... soferi de ocazie!

            Comment


            • #81
              Eu nu am activat CB-ul. Si sincer nici nu cred ca-mi doresc sa fiu mereu cu ochii la consum, consum masurat mai mult sau mai putin corect. Am carnet de 22 ani si dupa ce-ti cunosti masina sti cam cat consuma in afara si cat consuma in oras. Depinde de oras ca una e sa mergi in Resita si alta in Bucuresti sau Timisoara.
              Important e sa arate corect nivelul de combustibil din rezervor. De asemenea un sofer cu experienta stie cum se conduce pt un consum redus, optim. Dar nu tot timpul vrem asta mai conducem si agresiv, cu viteza. :-)

              Eu in general la drum lung am o medie de peste 80 km/h.

              Comment


              • #82
                Originally posted by UrsBrun View Post
                @ninjoaca m-ai facut sa rad cu "soferun si masina este oboigatoriu sa fie intr-o armonie perfecta. Este un dans pe care... "

                Adica "fara poezie, viata e... pustiu?"
                Pai dupa ce-ti iei carnetul, pana sa "simti" masina dureaza intre 6 luni si un an.
                La unii (unele) chiar mai mult!
                Iar in armonie cu conserva sunt doar pilotii de curse/raliu. Restul, oricat de buni ne credem, suntem doar... soferi de ocazie!
                Daaa cam asa e... dar ii dau dreptate si lui ninjoaca, bine nu stai cu ochi numai in bord... dar cand te apropri de o curba trebuie sa arunci un ochi la vitezometru.....

                Comment


                • #83
                  Originally posted by UrsBrun View Post
                  @ninjoaca m-ai facut sa rad cu "soferun si masina este oboigatoriu sa fie intr-o armonie perfecta. Este un dans pe care... "

                  Adica "fara poezie, viata e... pustiu?"
                  Pai dupa ce-ti iei carnetul, pana sa "simti" masina dureaza intre 6 luni si un an.
                  La unii (unele) chiar mai mult!
                  Iar in armonie cu conserva sunt doar pilotii de curse/raliu. Restul, oricat de buni ne credem, suntem doar... soferi de ocazie!
                  Scuze de greseli dar seara raspund de pe o tablta. Asa ca este mai geu cu tastele.

                  Ocazie sau nu conteaza ft mult modul de gandire si reactiile. Nu trebuie sa ai masina de raliu ca sa fi sofer. Am condus o groaza de masini si tot ce pot spune este ca nu exista doua la fel. Amator sau nu vreau sa iti spun ca sunt multe situatii in care conserva a demonstrat ca poate. Nu este obligatoriu sa ai masina de liniute pt ca acceleratia stie oricine unde este; dar modul de abordare al virajelor pe coborare sau urcare nu sta numai in conserva ce o conduci.

                  Stiu ca am fost poetic a fost numai un mod de a ma exprima. Pt mine masina inseamna mai mult decat cva cu care pana la piata si atat.

                  Oricum da te-am facut sa razi nu imi pare rau. Poate ma mai apuca inspiratia in alta seara

                  Comment


                  • #84
                    masina trebuie sa o simti ...nu sa stai sa te uiti in bord...cat ai la ora..ca urmeaza nu stiu ce viraj...

                    Comment


                    • #85
                      Da, daca iti cunosti masina nu trebuie sa te uiti la vitezometru cand vine o curba. Eventual cand te apropii de radar. :-)

                      Comment


                      • #86
                        Raspunsul de la vocea clientului a fost clar, vitezometrul arata mai mult. Prin localitate pe langa cei 61kmh mai pun si eu vreo 5,6 kmh, pana acum a functionat, nu m-a luat radarul. Curbele sunt ca femeile, pe cele stranse le iei mai usor, pe cele largi mai repede

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by marian66v View Post
                          Raspunsul de la vocea clientului a fost clar, vitezometrul arata mai mult. Prin localitate pe langa cei 61kmh mai pun si eu vreo 5,6 kmh, pana acum a functionat, nu m-a luat radarul. Curbele sunt ca femeile, pe cele stranse le iei mai usor, pe cele largi mai repede
                          Exact. Mai nasol este cand iti iese in curba un TIR si te tamponeaza. :-))

                          La orice masina vitezometrul arata mai mult ca in realitate.

                          Comment


                          • #88
                            Ca sa-ti treaca de uitat la vitezometru fa scoala pe o masina care nu are (sau nu-i functioneaza). Eu am facut-o acum vreo 15 ani pe o Dacie la care functiona doar martorul de presiune de ulei (becul). In rest, urechea si inspiratia. De atunci ma uit la vitezometru doar in localitate.

                            Comment


                            • #89
                              Diferenta pe bord este in jur de 5 - 6 km/h in plus. Cu cresterea vitezei diferenta ajunge la 10 - 11 km/h in plus. Aveam 145 pe GPS si pe bord arata 155 km. Eu spun ca este de bine sa te faca sa mergi mai incet real. Mergi cu acul infipt la 90 si de fapt ai 84, nu te ia radarul. Asa este cam pe la toate masinile. Nu stiu daca si la cele cu bord electronic este valabil. GPS se bazeaza pe pozitia in trafic, Acul de bord pe cutia de viteze si roata. Am mai mare incredere in GPS.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Winnie View Post
                                Diferenta pe bord este in jur de 5 - 6 km/h in plus. Cu cresterea vitezei diferenta ajunge la 10 - 11 km/h in plus. Aveam 145 pe GPS si pe bord arata 155 km. Eu spun ca este de bine sa te faca sa mergi mai incet real. Mergi cu acul infipt la 90 si de fapt ai 84, nu te ia radarul. Asa este cam pe la toate masinile. Nu stiu daca si la cele cu bord electronic este valabil. GPS se bazeaza pe pozitia in trafic, Acul de bord pe cutia de viteze si roata. Am mai mare incredere in GPS.
                                Cred ca vroiai sa spui ca aveai 145 pe bord si 155 pe gps. Daca nu cumva ai gresit cred ca esti singurul la care viteza de pe bord este mai mare decat cea indicata de gps. Este valabil si la cele electronice am testat eu pe un Twingo. Nu stiu ce se intampla daca pui roti mai mari - logisr ar fi sa se diminueze acea marja.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google