Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Viteza maxima sandero bord vs GPS vs Date Tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nici nu stiam ca in cartea tehnica este trecut 161.si nici nu am chef sa verific.te cred pe cuvant.dar credema ca am facut bucuresti -pitesti in 30-35 minute.nu mi-a stat nicio masina in cale(doar un sprinter a trecut pe langa mine cu cel putin 180)dar in rest autostrada a fost foarte libera si am amortit cu piciorul acolo la fund.deci eu cred ca e impropriu sa treci o viteza in carte si masina sa nu o poate atinge sau sa o depaseasca cu mult.
    IN caz ca nu stiai mercedes sprinter este limitat la 110KM/H, la modele noi, cele mai vechi nu zic ca nu ating 180km/h, dar un sprinter nou sigur nu atinge 189km/h pt ca toate vin din fabrica cu linitator la 110km/h

    Comment


    • #32
      si daca ii scoti limitatorul?
      nu mai continuu pe acest subiect.dar sper sa ramaneti si voi in praf asa cum am \"reusit\"eu. si nu ma intereseaza daca ma credeti sau nu!
      dar nu am postat aici sa ma aflu in treaba! am povestit un lucru care mi s-a intamplat si m-a uimit.
      si daca tot am terminat pe un subiect va mai zic unul:
      hummer h2 a facut un pasat(2006) 1.9 tdi la vreo 3 semafoare consecutiv.cred ca ajungeau maxim la 80-90 si trebuia sa franeze.acum sa va aud cum comentati.
      -fara-

      Comment


      • #33
        ce sa auzi? o fi si h2-ul ala vreun benchmark in materie de demaraj...loganul 16v iti spun din experienta ca "face" la semafor un h2 si un passat. acum depinde si ce passat
        cu asta poate-ar trebui sa revenim la topic, adica viteza maxima sandero; bord vs gps vs date tehnice eventual vs radarul politiei
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #34
          Revenind la subiect...

          ...întotdeauna o să indice mai bine viteza un GPS, in condiţii bune (drum extraurban, fără pomi, etc.) decât vitezometrul maşinii, pentru că acolo apar prea multe variabile: presiunea în roţi, gradul de uzură al cauciucurilor, aderenţa la şosea, poate îi montaţi pneuri cu circumferinţa diferită şi altele... Când merg cu maşina mă bazez întotdeauna pe navigator să merg cât mai aproape de limita legală de viteză şi nu am avut probleme până acum, deşi am trecut pe lângă multe radare, şi pe cei din faţa mea care mergeau ceva mai repede îi oprea.

          P.S. Nu folosesc detector de radar...

          Comment


          • #35
            eu am fost cu sprinter de 180 CP si am ajuns pana la 190 km/h fara limitator asa ca nbu mai vorbiti fara sa fi stat, respectiv mers cu un sprinter. Un sandero nu faca fata nici cum unui sprinter la drum lung.

            Comment


            • #36
              Am observat ca diferenta intre afisajul GPS-ului si cadran e de 7km/h. Cel putin asa se intampla in cazul meu.Am trecut pe langa radar in oras..aveam aproape 60km/h si totusi nu am fost oprit. Pe GPS aveam indicata o viteza de 51km/h. Stiu ca si radarul politiei are o marja de eroare de "+,-" 10 km/h asa ca nici nu mai stii exact care este viteza. Dupa mine totul este aproximativ.

              Comment


              • #37
                Avem acelasi GPS si cam aceeasi problema cu indicarea vitezei, uneori la accelerare sau decelerare diferenta merge si pana la 20km/h. Radarale politiei sunt fixate la 61 km/h deci nu avea cum sa te opreasca plus ca, din fabrica bordul arata mai mult decat este real.

                Comment


                • #38
                  tocmai de asta am spus ca totul este aproximativ....fara sa modifici anumite chestii nu poti stii exact viteza de deplasare.Este asemanator cu acea discutie referitoare la consumul instant....aproximativ.

                  Comment


                  • #39
                    important sa nu ne ia radarul politiei ca diferenta aceea de 7 km/h nu este asa de semnificativa

                    Comment


                    • #40
                      La mine diferenta dintre bord si GPS este de 7 km/h (pe bord imi arata 60 si GPS-ul imi arata 53) - deci in oras merg cu 60 . Sper ca GPS-ul sa aiba dreptate

                      Comment


                      • #41
                        Eh, la mine e o problema: obisnuiesc sa merg prin oras intr-a 4-a dar mi-e greu sa merg cu 60, de cele ma mai multe ori cand ma uit pe ceas vad ca am pe undeva pe la 68-75 . N-am luat in viata mea o amenda pentru depasirea vitezei cu 1310-le, sper sa nu iau nici de acum incolo.
                        ps. la 1310 era simplu sa-mi dau seama ce viteza am in diferitele trepte, dupa zgomotul motorului, la sandel, mi-e mai greu sa aud motorul...

                        Comment


                        • #42
                          O sa-l auzi.
                          In timp te obisnuitesti si o sa-l auzi, inca o sa ti se para ca se aude f tare.
                          "Been there done that"

                          Comment


                          • #43
                            Am constatat că diferenţa afişată de ceasul de bord, faţă de cea afişată de GPS (Nuvi 255W), este direct proporţională cu mărimea vitezei. Dacă la o viteză de 40 km/h, diferenţa este de 1-2 km/h, la viteza de 120 km/h, diferenţa este de 5-6 km/h, viteza mai mică fiind afişată de GPS.
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • #44
                              la mine viteza pe gps e cam cu 7km mai mica ca cea din bord
                              acum ceva vreme am luat o amenda pt viteza in localitate si dupa mine aveam cam 70-75 (acul trecuse de 70) dar politistul a zis ca am avut 68

                              pe autostrada am ajuns cu ea la 165km/h (ce arata pe bord) si a inceput sa piuie ca atunci cand deschizi usa si ai farurile aprinse, dar piuitul era mai rar

                              Comment


                              • #45
                                De ce a inceput sa-ti piuie?Eu am mers cu 180 km/h(3 persoane,bagaj si aerul dat drumu) si nu pe autostrada si nu mi-a piuit nimic.
                                Spuneti NU drogurilor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google