Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Viteza maxima sandero bord vs GPS vs Date Tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by enceu2002 View Post
    pe autostrada am ajuns cu ea la 165km/h (ce arata pe bord) si a inceput sa piuie ca atunci cand deschizi usa si ai farurile aprinse, dar piuitul era mai rar
    Cred ca isi dadea duhul

    Comment


    • #47
      2 metode pentru a face un Sandero de uzina sa atinga 280km/h!!!
      1. Il pui pe Ceahlau si ii dai drumul la vale cu pedala de acceleratie la fund.
      2. Te pui in spatele unui Ferarri si mergi la aspiratie.

      Lasand gluma la o parte, si eu am ajuns la 170 si ceva la bord cu 1.4MPI, insa probabil ca era o panta de cateva grade.

      @ Seba: in general la Citroën indicatia vitezometrului e foarte apropiata de adevar. Exemplu la un C3 (masuratori facute de Auto Plus in Franta):
      la 50km/h la bord, in realitate 50
      la 90 in bord, in realitate 89
      la 130, in realitate 128
      Spre deosebire de Citroen, cei de la Vw dau niste indicatii mult peste realitate (nu mai am datele execte dar o sa caut articolul)

      Comment


      • #48
        or fi mai apropiata de adevar dar nu din cauza displayului. ala e doar un afisaj. calculul vitezei il face microcontrollerul din bord, ala afiseaza pe display ce vrea el. acolo in loc de viteza poate sa scrie "hai dinamo", daca asa vrea microcontrollerul. e chestie de cat de aproape de limita s-a dus producatorul, nu are a face faptul ca afisajul e digital sau analogic.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #49
          Stiu ca sunt un pic offtopic dar testul in care bugatti veyron ajunge la 407 km/h, dupa indicatiile bordului, este eronat? Imi vine greu sa cred. Asa ca raman la concluzia ca fiecare producator face cum vrea...cum spune si seba

          Comment


          • #50
            www.youtube.com/watch?v=eGSOoXLmWK4, am incercat ceva cu sandelul dar mi-o fost un pic frica ca intram in curba si puteam sa nu o mia iau asa ca m-am oprit
            Last edited by Oliseh; 28 June 2009, 23:03.

            Comment


            • #51
              Eu m-am oprit cu acceleratia la 150, mi-a fost putin teama. Eram cu prieteana si mai aveam si un copil in masina.

              Comment


              • #52
                Atat i-am dat eu maxim...deocamdata... ca veneau curbele.
                Attached Files

                Comment


                • #53
                  Pe autostrada o sa incerc mai mult. Acum mi-a fost putin teama tinand cont ca era si un copil in masina (nepotica prietenei).

                  Comment


                  • #54
                    uite aici viteza cu sandel

                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                    Comment


                    • #55
                      Buna seara.
                      Am si eu o intrebare, poate ma ajutati.
                      Al meu Sandel, oricat de mult am incercat (am schimbat si carburantul - am folosit al mai scump) nu vrea sa urce mai sus de 160. Acolo moare. Pedala este apropape de fund, chiar daca o apas pana la capat, nu se misca mai repede. Si cu aerul pornit si cu el oprit la fel, si doar eu cu sotia sau ca inca 2 persoane in masina la fel. Odata ce depasesc 100 km/h consumul o ia razna si ajunge pana la 14 % daca o tin blana. Am vazut pe internet in anumite videoclipuri ca si la viteza de 160 km/h sau 170 km/h consumul indicat de CB nu sare de 7 %, poate 8 %. Un sfat ceva???
                      O resoftare a calcului de injectie??? Sau ce sa ii mai fac???
                      Oare sa fie ceva limitare din soft??? Multumesc.

                      Comment


                      • #56
                        As fi vrut sa vad turometrul la viteza aia. Cred ca pistoanele ii sareau pe capota.

                        Comment


                        • #57
                          @Daniel... Ce motor ai ?
                          Sandero R2

                          Comment


                          • #58
                            Sall. 1,4 mpi.
                            ”Cred ca pistoanele ii sareau pe capota.” - nu este asa. Iti pot spune si altii care au mers cu aceasta viteza, de exemplu TheOne, angelblack si multi altii, chiar daca au si motoare de 1,6 mpi.
                            In fine, pe mine ma intereseaza care ar putea fi cauzele pentru cele mentionate mai sus (mai ales acel consum imens).
                            Multam.
                            Last edited by Daniel Dinutoiu; 14 January 2011, 11:36.

                            Comment


                            • #59
                              Aia este viteza normala (atata poate)... o resoftare ar fi bine venita (va raspunde bine la accelerari chiar si cu aerul conditionat pornit)
                              Sandero R2

                              Comment


                              • #60
                                K, am inteles viteza asta este, nu am ce sa ii fac, si oricum nu am ce sa fac cu ea, este suficienta.
                                Dar ce fac cu consumul ala imens???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google