Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Viteza maxima sandero bord vs GPS vs Date Tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    161 km/h mai mult nu a mers. pare rau nu ii dau in judecata
    La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

    Comment


    • #62
      Si consumul indicat de CB il sti?
      Adica ai verificat si consumul indicat la viteza aia?
      Sunt curios daca si la voi este la fel de mare.
      De fapt asta este problema la mine, consumul asta urias de cum depasesc 100 km/h - 110 km/h, nu viteza - ”STOP ACCIDENTELOR RUTIERE - VIATA ARE PRIORITATE.”

      Comment


      • #63
        Este o mare eroare intalnita la mai toate CB-uril si nu numai la Dacia
        Sandero R2

        Comment


        • #64
          165 azi..si mai era pedala..da m-am astamparat rapid...

          Comment


          • #65
            mai ai permisul? :P
            Last edited by Seba; 1 May 2011, 19:23.

            Comment


            • #66
              mai aveai pedala pentru inca fix 4-5 km...

              Comment


              • #67
                da..avantajul la masina asta ca pe autostrada la depasirea vitezei nu te alegi decat cu amenda

                Comment


                • #68
                  n-ai decolat la 165 chiti ?? =)) lasa ca iti iei tu corsa sa vezi atunci senzatii =))

                  Comment


                  • #69
                    nu ma n-am decolat...

                    Comment


                    • #70
                      toti mai aveam pedala, problema e ca de la o apasare de 80% pana la 100% a pedalei, din cauza gemetriei mecanismului de deschidere al clapetei si forma ei, "gazul" e deja la maxim, de aia credem ca avem pedala si daca era drumul mai lung se mai ducea. se mai ducea la dracu, 75 de cai nu pot merge cu 200km/h, nici 105 nu pot, desi unii incearca sa ne convinga de contrariul acestor lucruri
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #71
                        Cum bine spun cei de la Renault/Dacia vitezometrul din bord este un indicator, NU un instrument de masura.
                        Iar erorile de afisare (de obicei arata mai mult) variaza in functie de viteza.
                        Asa ca singurul indicator corect ramane GPS-ul, pe autostrada cu ultimele harti si cer senin.
                        In cazul meu, 172Km/h, viteza atinsa singur in masina in 18 minute de tinut pedala la podea. Pe bord erau aproape 180.
                        Zgomotul in interior insuportabil, zdranganea Bubu din toate incheieturile, si ma depaseau unii cu numere de "Bulgaria" vajaind!
                        P.S. Nu pe autostrazile noastre pline de curbe!

                        Comment


                        • #72
                          Vestea pe care trebuie sa o afle toti soferii din Romania


                          Partial offtopic, imi asum asta

                          Comment


                          • #73
                            180 km/h si un pic indicat pe bord.

                            Chiar ma gandeam ca la viteza asta poate se dezintegreaza sau pierd un fac, bara, proiector. Parca 160 km/h este viteza maxim constructiva; nu?

                            Am fost 2 persoane in masina - dimineata pe la 06.00 pe "autostrada" Timisoara - Arad. Emotii am avut la 180 cand am prins o denivelare.

                            Comment


                            • #74
                              Cum am mai zis, cand am mers in august in Munchen, am mers zeci de km cu 160 constant si in afara de zgomotul destul de mare chiar nu da impresia ca masina se dezitegreaza si nici nu suna din toate incheieturile.

                              Comment


                              • #75
                                ok... Am facut si eu o compartie de viteza.. dar nu comparata cu gps-ul, ci cu un program care se conecteaza la ecu si isi ia datele de acolo. ei bine cand in bord aveam 55 in torque(asa se numeste soft-ul) arata 50.Cand in torque arata 80 aveam aprox 88. Deci dupa parerea mea ar fi din uch. Trebuie sa fie o optiune in uch care multiplica datele de viteza din ecu(sau cutie, sau de unde le ia) si le trimite catre indicator. sau asa e facut sa indice. Cu cat creste viteza de deplasare idicatorul indica mai mult. Dar oare voi vati intrebat: DE CE? Ei bine eu da. Si teoria mea ar fi .....poate nu ar fi bine sa o zic...... sa nu cumva sa luati asa ceva in serios si/sau calcul si sa aveti probleme. EI bine... chestia e ca e facut sa indice mai mult pentru ca (nici nu stiu cum sa explic) sa luam un exemplu... te apropri de o curba spre dreapta(fiind spre stanga ai putea intra cu viteaza mai mare) usoara viteza de a intra in curba ar fi undeva la 100km/h, tu ai 130 km/h (viteza indicata din bord) deci trebuie sa franezi pana la 100km/h. dar pentru ca indica mai mult nu "iei" curba cu 110km/h, ci cu una mai mica pentru a fi in siguranta. Sper ca ati inteles punctul meu de vedere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google