Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Aveo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    My bad, ma refeream la cele de pe Dacia nu de pe megan sau de pe renault F1,2 sau cate o mai fi,si nu compara motoarele si performantele lor din formula cu cele destinate autovehiculelor.E vorba de generatiile de motoare unde Dacia e pe undeva prin anii '90 iar chevrolet prin secolul 21.

    Comment


    • #17
      Am in familie pe cineva cu aveo 1.2 16v de pana sa cumpar sandero, am studiat-o destul de mult. Este o masina draguta dar nu pe gustul meu, pe la 120km/h aveam impresia ca zbarnaie tablele pe ea si ca este cam instabila. Comparatia dintre sandero si aveo a facut-o a treia persoana, destul de in varsta care conduce cam de 50 de ani si verdictul a fost clar pentru sandero, bine se poate spune ca este cam nostalgic dupa dacia . Sa nu se inteleaga ca sunt cine stie ce diferente, dar este un mic plus pentru sandero . Chestia cu general motors mi-a spus si stapanul chevrolet-ului, nu ma incanta cu nimic la felul cum se auzea, asta este, renault imi este mult mai cunoscut. Cu taximetristul nu prea sta in picioare atata timp cat 90% din taximetre sunt loganuri.
      Vad ca s-a scris cu ceva rautate.
      De ce crezi ca 1.2 16v de pe sandero este mai prost decat 1.2 16V de pe aveo ?
      Last edited by marian66v; 30 June 2009, 16:10.

      Comment


      • #18
        Marian nu vreau sa fiu gigi contra dar tin sa te anunt ca in arad nu e tocmai asa.Pot spune ca aici 1 din 3 taxiuri sunt chevrolet aveo si asta poate sa o confirme orice aradean.
        Si apropo de motorul 1.2 in 16 v abia astept sa iti dai cu parerea cam ce zgomot o sa aibe pe Sandero la 120 la ora ;)

        Comment


        • #19
          renault sta foarte bine la capitolul "motoare", uneori mai bine decat masini cu pretentii. dar da bine sa ai motor americanesc sau nemtesc. sau corean, dar sa crezi ca-i nemtesc, exista si de-astia
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            Ok, totusi sa ne pastram calmul. Nu mi-ai raspuns la intrebare, de ce 1.2 16v de pe sandero este din 90 si cel de pe aveo din sec. 21 ?

            Comment


            • #21
              ca e gm, nu renault, nu e clar? =)) acelasi hgm care pt europa a pus motoare isuzu pe opel si unii si-au cumparat masina nemteasca cu un motor pe masura =))
              din cate stiu, americanii nu prea se pricep la motoare mici, de fapt nici la alea mari nu prea le au ei, doar ca-i ajuta capacitatea mare la stabilirea unor performante notabile. aceleasi performante, europenii sau japonezii le obtin dintr-o jumatate de motor american... dar banuiesc eu ca dormi mai bine cand pe masina scrie un nume falimentar, nu unul frantuzesc, care francezi se stie ca nu au habar sa faca masini, decat nemtii fac masini bune...si japonezii, ocazional...
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #22
                Nu e nevoie sa fim ironici.Sa ne amintim ca la fel de falimentari erau si Dacia inainte sa ii Renault si de aia tot umblati cu Dacia nu cu altceva.
                Nu am nimic cu marca Dacia , chiar imi place Sandero.Nu neg performantele renaultului , or fi ele extraordinare dar asta nu o sa ma faca sa uit de marci ca pontiac ,caddilac sau chavy corvette .GM a fost un mit in lumea asta ceea ce renault nu stiu cand va fi.Poate cand vor scoate Dacia Suv?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ovimacher View Post
                  ..asta nu o sa ma faca sa uit de marci ca pontiac ,caddilac sau chavy corvette .GM a fost un mit in lumea asta ceea ce renault nu stiu cand va fi?
                  Hmm, pai eu cred ca un rol important in "mitologizarea" GM a avut-o Hollywood-ul cu productiile sale mai mult sau mai putin SF, deci Renault poate deveni un mit tot in acest fel. Pe acelasi trend (vezi seria Bond 007) a devenit un mit si Aston Martin.
                  Eu zic ca doar Porsche si Mercedes sunt cu adevarat "Das Auto" si asta fara interventia cinematografiei, a modei, a ideologiilor...etc.

                  Apropo, asta ca gluma: oare de ce americanii construiesc totul "huge": case mari, motoare mari, zgarie nori, nave militare uriase, macarale imense...etc ? Poate e un complex de inferioritate, deoarece "o au mica" ? (sper ca intelegeti aluzia)

                  Comment


                  • #24
                    povesti din mitologia (amestecata cu cinematografia) americana...pana una alta, supermasina chevrolet zace in fundul prapastiei si tinicheaua frantuzeasca continua sa invarta roata. nu mai zic ca la capitolele siguranta si tinuta de drum, da lectii portavioanelor facute pt viteza pe 400m in linie dreapta si la viraj, frana, 50km/h si Doamne-ajuta sa luam curba!. poti sa zici ca am eu ceva cu masinile americane si ai dreptate, nu le vad rostul. mari, greoi, "handling" spre ZERO cu cateva exceptii. iar de performante, am mai zis...cu un motor de locomotiva si consum pe masura, de doua ori (si motorul si consumul) decat orice rival european/japonez, mie mi-ar fi rusine sa nu am cea mai tare masina pe circuit...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Americanii, rusii au hardughiile mari pentru ca, pana acum nu si-au pus problema combustibilului, parerea mea.

                      Comment


                      • #26
                        pret-calitate -multumit
                        motor resoftat -multumit
                        190 km/h nu dardaie, greierasi muzica mai tare si cam atat. pt toate celelalte mastercard

                        Comment


                        • #27
                          Seba , cam cate masini americane ai condus tu la viata ta de esti asa sigur de performantele sau non-performantele lor?...Nu ma ca e Sandero masina...
                          @on topic
                          si aveo si sandero e cam acelasi lucru,,ce are alta nu are ailalta si invers dar per ansamblu aceiasi trotineta cu 4 roti...in rest reviziile te omoara la Aveo si piesele la fel .

                          Comment


                          • #28
                            nu am condus, pur si simplu m-am uitat la rezultatele americanilor in competitii, am citit review-uri ale masinilor americane. iar situatia din ultima vreme a constructorilor americani cred ca spune cate ceva despre masinile lor. una peste alta, traim in europa, mai rau, chiar in romania, unde americanii la ora actuala, la capitolul industrie auto, sunt un pic mai mult decat un zero barat. a, mi-am adus aminte, am avut ocazia sa merg cu cateva masini americane, vreo 2-3-4, maxim cate degete avem la o mana si in afara de impresia de salupa nu mi-a ramas nimic in minte. am mers cu europene/japoneze mai mici si mai fasnete, cu motoare mai mici si consumuri mai mici, cu tinuta de drum incomparabil mai buna. in afara de supercaruri, nu prea au cu ce se lauda. hai sa fim seriosi, oricine e in stare sa faca masini cat o locomotiva, cu motoare de vapor si sa bata un oltcit pe drum drept. exagerez, evident
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              Nu cred ca industria americana de masini a cazut datorita faptului ca masinile ar fi atat de proaste pe cat le descrii tu, ci datorita politicii manageriale destul de naiva(ca si in cazul marilor banci americane) si precara in primul rand si in al 2 lea rand datorita neimplicarii statului american in deajuns pt protejarea marilor corporatii americane, asa cum de altfel s-a intampla dear Seba in iubita ta Europa..Si sa nu uitam ca inainte de criza cel mai mare concurent a masinilor americane erau cele japoneze nicidecum cele europene, si apropo de asta trebuie sa ai in vdr ca masinili japoneze nu preau au intrat pe piata europeana tocmai datorita faptului ca ei sau axat pe piata americana.
                              Daca tu ai inteles din toata criza asta , si din cea ce s-a intamplat la americani cu marile industrii automobilistice , a fost din cauza ca masinile nu erau bune apoi iarta-ma dar cum spunea Dinescu...tu ai trecut prin criza degeaba.

                              Comment


                              • #30
                                Chevrolet Aveo Euro NCAP !!!!
                                Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                                o masina cu o stea jumate .... in 2010..... rivalizeaza cu Dacia 1310

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google