Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Aveo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero vs Aveo

    Salut all

    Care credeti ca ar fi mai buna/performanta/frumoasa intre cele doua, tinand cont ca e aceeasi clasa, preturi destul de apropiate...


    Mie personal mi se pare mai mult decat reusita fata noului Aveo ;)

    Date tehnice Chevrolet Aveo
    - Dimensiuni L x l x h: 3.920 x 1.680 x 1.505 mm
    - Ampatament: 2.480 mm
    - Capacitate rezervor (l): 45

    Motor: Chevrolet Aveo 1.2 16V
    - Capacitate cilindrică (cmc): 1206
    - Cutie de viteze: 5 M/T
    - Putere maximă (CP@RPM): 84@6000
    - Cuplu maxim (NM@RPM): 114@3800-4400
    - Viteza maximă (km/h): 170
    - Acceleraţie 0-100km/h (s): 13
    - Carburant: benzină
    - Standard emisie noxe: Euro 4
    - Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 7,2/4,6/5,5
    - Emisii CO2 (g/km): 132

    Motor: Chevrolet Aveo 1.4 16V
    - Capacitate cilindrică (cmc): 1399
    - Cutie de viteze: 5 M/T [4 A/T]
    - Putere maximă (CP@RPM): 100@6400
    - Cuplu maxim (NM@RPM): 131@4200
    - Viteza maximă (km/h): 175
    - Acceleraţie 0-100km/h (s): 12.4 [13.1]
    - Carburant: benzină
    - Standard emisie noxe: Euro 4
    - Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 7.9[8.6] / 4.7[5.1] / 5.9[6.4]
    - Emisii CO2 (g/km): 140 [152]

    Date tehnice Dacia Sandero
    - Dimensiuni L x l x h: 4.020 x 1.746 x 1.534 mm
    - Ampatament: 2.588 mm
    - Capacitate rezervor (l): 50
    - Volum portbagaj /cu bancheta din spate rabatată complet: 320/1200

    Motor K7J 1.4 MPI
    - Capacitate cilindrică (cmc): 1390
    - Cutie de viteze: 5 M
    - Putere maximă (CP@RPM): 75@5.500
    - Cuplu maxim (NM@RPM): 112@3000
    - Viteza maximă (km/h): 161
    - Acceleraţie 0-100km/h (s): 13
    - Carburant: benzină
    - Standard emisie noxe: Euro 4
    - Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 9.6/5.4/7.0
    - Emisii CO2 (g/km): 165

    Motor K7M 1.6 MPI
    - Capacitate cilindrică (cmc): 1598
    - Cutie de viteze: 5 M
    - Putere maximă (CP@RPM): 90@5.500
    - Cuplu maxim (NM@RPM): 128@3000
    - Viteza maximă (km/h): 174
    - Acceleraţie 0-100km/h (s): 11.5
    - Carburant: benzină
    - Standard emisie noxe: Euro 4
    - Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 10.0/5.6/7.2
    - Emisii CO2 (g/km): 170
    Last edited by rammstein; 25 January 2009, 16:14. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Mie, la aveo imi place doar plansa de bord, in rest prefer sandero.
    1.4
    sigpic

    Comment


    • #3
      Mie la Aveo hatch, mi se par net superioare scaunele si bancheta, cum e desenata fata masinii.
      Bordul mi se pare chiar naspa, iar spatele masinii e infiorator de urat (mai ales stopurile alea rotunde)
      ps. la Sandero cum e desenat spatele e chiar ok, pacat ca nemernicii de la dacia au facut rabat de o bucata de plastic de 1 euro de care sa prinzi cand vrei sa deschizi hayonul.

      Comment


      • #4
        Asta e bordul http://static.taume.com/image/2008-C...o-Interior.jpg ; http://static.taume.com/image/2008-C...-Aveo-Back.jpg si asta e spatele
        Iar fata ....criminala.... Nu stiu ce masina din gama ei s-ar putea lauda cu asemenea design, foarte agresiv.
        Iar din 2010 Spark va arata cam asa: http://www.autoincar.com/wp-content/...concept_01.jpg
        Bine, acum e ceva diferenta de pret intre Aveo si Sandero. Dar mi se pare singurul concurent al lui Sandero in gama asta de pret (Skoda Fabia, VW Polo - mult mai scumpe; C1, 107, Aygo - ce draq is alea )
        Acum nu stiu ca tinuta de drum, intretinere etc care e mai buna ( la motorizari - no offence - Aveo bate Dacia)...

        Si unul mai aranjat http://cache.jalopnik.com/cars/asset...-Hatchback.jpg
        Last edited by rammstein; 25 January 2009, 19:04.

        Comment


        • #5
          Originally posted by bunicuta View Post
          ps. la Sandero cum e desenat spatele e chiar ok, pacat ca nemernicii de la dacia au facut rabat de o bucata de plastic de 1 euro de care sa prinzi cand vrei sa deschizi hayonul.
          ???

          Cand vrei sa deschizi hayonul ai deschizatura de sub el. E foarte practic sistemul. Iar la inchidere apuci de manarul de pe interiorul hayonului. La capitolul asta chiar nu am ce sa-i reprosez.
          Hibe de ergonomie sunt prin alte parti.

          Comment


          • #6
            la tinuta de drum prefer sandero indiferent de motorizare , masina se aseaza pe drum sta acolo . aveo ca si albeea parca sunt niste barcute pe valuri le simti cum se balambane sus tine . nu spun nimic de masinile tunate alea sunt ok indiferent de marca.

            Comment


            • #7
              La Aveo pe la 110 km/h deja motorul pare fortat si zgomotos, ca o comparatie cu Sandero pe la 140 km/h.

              Comment


              • #8
                Originally posted by rammstein View Post
                Nu stiu ce masina din gama ei s-ar putea lauda cu asemenea design, foarte agresiv.

                Uita-te la noul Mitsubishi Colt


                http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/...560&height=350

                Deşi se recomandă Mitsubishi Collt facelift, citadina niponă a suferit mai mult decât o operaţie la nas, prezentându-se la Paris puternic "lancerizată".


                Originally posted by Stefan View Post
                ???

                Cand vrei sa deschizi hayonul ai deschizatura de sub el. E foarte practic sistemul. Iar la inchidere apuci de manarul de pe interiorul hayonului. La capitolul asta chiar nu am ce sa-i reprosez.
                Pai am vazut deschizatura aia jos, dar cand ploua afara nu se aduna acolo apa murdara, sau cand se murdareste tabla acolo nu te murdaresti ?
                eu ma gandeam la o cochilie de plastic sub sigla, unde sa nu poata ajunge apa, plus ca busonul de deschidere a portbagajului e aiurea ca e scos in afara, puteau sa-l faca in interior.

                Comment


                • #9
                  la 130km/h Sandero are o tinuta de drum foarte buna,aveo poate sa fie invidios pe sandel din acest punct de vedere.
                  mai mult de 130-135 nu am mers cu sandel,dar la aceasta viteza sunt multumit de cum se infige,a si nu tremura sau sa zici ca isi ia zborul.

                  Comment


                  • #10
                    Sa inteleg ca au disparut problemele de tinuta de drum care erau la Logan? (Loganul nu a fost foarte laudat la capitolul asta....)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bunicuta View Post
                      Pai am vazut deschizatura aia jos, dar cand ploua afara nu se aduna acolo apa murdara, sau cand se murdareste tabla acolo nu te murdaresti ?
                      Nu se aduna pentru ca nu permite forma locului respectiv. Trebuie sa vezi si o sa te convingi.
                      Eu nu m-am murdarit niciodata deschizand hayonul. Numai la inchidere, daca apas pe partea exterioara. Dar de multe ori nu e necesar, e deajuns sa trag de manerul interior.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by rammstein View Post
                        Sa inteleg ca au disparut problemele de tinuta de drum care erau la Logan? (Loganul nu a fost foarte laudat la capitolul asta....)
                        da, acum sunt probleme la tinuta de drum la sandero seriso acum, la aceeasi greutate, dar cu spatele mai "descarcat", o masina mai inalta si mai scurta, ar trebui sa stea mai bine pe drum decat varul ei? tot asa sta...poate un pioc mai saltareata de spate sandero, de aici senzatia de subvirare diminuata la sandero, dar la limita, tot pe langa logan se invarte. sunt aceleasi punti, doar, difera dimensiunile masinilor.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marian66v View Post
                          La Aveo pe la 110 km/h deja motorul pare fortat si zgomotos, ca o comparatie cu Sandero pe la 140 km/h.
                          asta din cauza ca nu are nici un fel de masca motorul..am fost azi sa vad aveo si m-a dezamagit ce era sub capota ca si protectie si antifonare.
                          In rest e ok la banii astia.Dupa mine bordul de la aveo seamana a bord , adica seamana a ceea ce imi place mie:mare,material destul de bun putin oblic , loc destul de mult la picioare.
                          Plus consum mai mic.
                          Plus motor mai bun , ehh general motors adica nu renault, pacat de constructori ca nu au stiut sa il antifoneze corespunzator.
                          La drum nu stiu cum sta ca nu l-am condus dar din cate am auzit de la un taximetrist care a trecut de la Logan la Aveo zicea ca nu se compara confortul , adica la Aveo ar fi mai bun.Asta zicea unu care isi tine curu toata ziua in masina..Nush ce sa zic.

                          Comment


                          • #14
                            hm, eu din discutiile cu posesorii de aveo, am tras un pic alte concluzii: consumul nu e nici pe departe ala declarat pe site, din "pipaite" plasticurile doar arata mai bine, multe din plastice sunt cel putin la fel de tari ca la sandero, fetele de usa care ar trebui sa fie moi, nu acoperisul ceasurilor, sunt la fel de tari ca la sandero...mare diferenta nu prea vad din punctul asta de vedere.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              la partea cu "motor general motors, nu renault" m-ai pierdut. spune-mi o problema la motoarele renault ! sunt superfiabile (lasa faza cu uleiul dat de pinionul sinterom... daca are pinionul renault nu da ulei nici sa-l impusti). tehnologie exista la renault la greu (nu vb numai de campionatele trecute de F1, dar vezi de exemplu motorul diesel de 2.0 si 175 cp). aaaa, ca nu e (inca) disponibila tehnologia pe dacia, e problema de marketing, nu de renault vs. GM....
                              p.s. - hai o comparatie directa: GM 1.4 16v - 94 cp / Reno 1.4 16v - 100 cp
                              Last edited by vic24; 30 June 2009, 15:24.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google