Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Skoda Fabia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La gama vag e boala veche cu picatul sondelor lambda. Nu e aia problema, problema e ca, costa 800-900 lei. Mie mi-a picat de 2 ori in 4 ani si nu se gasesc decat la reprezentanta fiind sonde lambda cu 5 fire.

    Comment


    • #32
      Pai si nu gasesti SH ? Imposibil...si unui prieten i-a picat sonda lamda la o fabia model 2001 si o cumparat una SH.

      Comment


      • #33
        gasesti, da eu nu is de acord cu piese sh pe masina. Si daca iei o lambda second care a fost pe masina care a mers 200.000km sa zicem, mult nu o sa mai mearga.

        Comment


        • #34
          dai 16000 pe o masina ca sa bagi in ea piese din schrott? ma crucesc de ce vad...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #35
            Nu are nimic de-a face cu Skoda vs.Dacia,dar tot trebuie sa va spun: azi am avut placerea de a conduce un Jaguar XF V6 de vreo 275 cai si 600 Nm.Domnilor...nici nu pot descrie senzatia! La 150 km/h ma credeam la vreo 90-100 cu sandelul...of Doamne...nu mai zic de confort si dotari...fiecare cu ce are,dar eu de ce nu am asa ceva?!?

            Comment


            • #36
              pt ca jag-ul ala, de nou, nu costa 9000 de euro...poate de aia nu conducem toti aston-uri, jag, veyroane s.a.m.d.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #37
                Da Seba,asa e.Doar ca am ramas cu un gust dulce-amarui dupa experienta.

                Comment


                • #38
                  viatai e greu si curv, dupa cum zicea cineva
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #39
                    Am pus vineri pe skoda gumele de iarna. La roata stanga spate amortizorul era fleasca de ulei. Azi eram in reprezentanta cu masina. Raspuns de la reprezentant: amortizoarele au garantie doar 30.000 de km si masina avand 36.200 nu intra pe garantie. Cu scandal si amenintari ,din partea omului ce se ocupa cu parcul auto al companiei, de genul reclamatii , schimbare de furnizori , inclusiv service pe revizii , omul a lasat-o moale si a zis sa las masina pentru un test. M-am intors dupa 6 ore sa ridic masina. Amortizor dreapta spate schimbat. Dar m-am uitat pe testul de amortizoare: DECI LA 36.200KM TOATE CELE 3 AMORTIZOARE BUNE ERAU INTRE 50-55% UZURA , IAR CEL DEFECT AVEA 89% UZURA(nu mai lucra). Pana la urma ce jeguri de masini sunt pe piata!! Asta clar nu merita 16.000 euro(pret de catalog). Mai te lauzi de calitate si masini germane. Pana la urma cu ce este mai prejos Sandero in raportul calitate/pret? Parerea mea este ca bate skoda fabia la curul gol pana acum !!!

                    Nu dreapta , stanga spate. Am nervi multi...
                    Last edited by geoalexus; 24 October 2011, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Masina nemtesca , frantuzesca sau romanesca merge pe aceleasi drumuri jegoase din romania.
                      Nu incerc sa compar aceste masini intre ele dar avind in vedere ce drumuri sunt in bucuresti nu cred ca exista vreo masina indestructibila pina la 50.000km.

                      Iar daca se tinea mai bine cel de la parcul auto ar fii trebuit sa se inlocuiasca si celalalt amortizor -,de exemplu toyota garanteaza amortizoarele pina la 105.000km sau 5 ani si le scimba pe ambele(de pe aceeasi punte) daca plinge unul din ele .

                      geoalexus--Parerea mea este ca bate skoda fabia la curul gol pana acum !!!-DE ACORD
                      Last edited by BRD; 24 October 2011, 21:21.

                      Comment


                      • #41
                        Nu vorbim de toyota. si nu au vrut sa schimbe ambele amortizoare. Nu are nici o legatura cu drumul, are doar 36.200. adica la 45.000 schimb amortizoarele? Am 55.000 cu sandero si se comporta peste skoda si la drum si la franare. Si da, cu banii de o skoda imi iau 2 sandero.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by BRD View Post
                          Masina nemtesca , frantuzesca sau romanesca merge pe aceleasi drumuri jegoase din romania.
                          Nu incerc sa compar aceste masini intre ele dar avind in vedere ce drumuri sunt in bucuresti nu cred ca exista vreo masina indestructibila pina la 50.000km.

                          Iar daca se tinea mai bine cel de la parcul auto ar fii trebuit sa se inlocuiasca si celalalt amortizor -,de exemplu toyota garanteaza amortizoarele pina la 105.000km sau 5 ani si le scimba pe ambele(de pe aceeasi punte) daca plinge unul din ele .

                          geoalexus--Parerea mea este ca bate skoda fabia la curul gol pana acum !!!-DE ACORD
                          Ba da..exista si au existat (cele fabricate pana in 2000 ).Sandero din ograda AVEA IN PRIMAVARA 65000 facuti in doi ani si in afara de placutele de frana schimbate pe la 63k cred..nu mi-a cazut nimic ..(e,agatza clapeta de acceleratie la un moment dat,s-a exfoliat volanul ...a inceput sa planga pompa de servo ....) Functioneaza inca,bine..foarte bine..nu scartaie ,nu troncane,nu geme...Astept decembrie sa iasa din garantie ,sunt tare curios ce va cadea in prima luna de ,,free".Acum hai sa fim sinceri..Sandero este o masina garantata 3 ani punct

                          Dupa trei ani dumnezeu cu mila..Iar skoda nu este nici cal nici magar ..adica nici VW nici Skoda.

                          Comment


                          • #43
                            Si sa nu mai spun , cum a scazut temperatura scartie toata (skoda) , mai ales in stalpul din stanga exista un greiere fix in urechea mea. De bord nu mai povestesc , mai ales in zona usii compartimentului de depozitare...

                            Comment


                            • #44
                              Va spun eu ca fost posesor de fabia 1. Sunt de 100 de ori mai incantat de sandero decat de fabia. Din iulie de cand am luat sandero, am uitat cum e sa ma duc cu masina in service. Doar benzina si solutie de parbriz.

                              Comment


                              • #45
                                daca si in iulie 2013 tot asa incantat o sa fii, daca n-o sa scartaie tot de la gropile patriei, atunci ai nimerit o masina buna. bine, nu vorbim de cazul 2000km/an, dupa 3 ani, vai ce masina calumea, cu kilometrajul la jumatate din prima revizie
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google