Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Dacia Logan 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    le are si ligheanul, dar nu pe toate versiunile. daca e sa comparam varfurile de gama, loganul bate sandero. in rest, egalitate...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #47
      Le are, dar nu în dotarea standard.
      Mama proştilor este mereu gravidă!

      Comment


      • #48
        ba si-n standard. vorbesc de ph2...oricum am zis ca doar la variantele de top, loganul e peste sandero.
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #49
          Domnul Seba ma simt obligat sa pun iar intrebarea, de ce prostii aia de nemti prefera sandero si nu logan ?

          Comment


          • #50
            nu-s prosti, nu-s destepti, aia prefera pur si simplu hatchback-urile si la design sndero arata mai bine. n-am zis ca sandero e masina rea, atata timp cat eu am cochetat cu ideea si inca mai astept un 1.6_16v pe sandero nu pot sa zic ca e rea sau ca aia care au luat sandero sunt prosti. si ca sa argumentez aofrmatia de mai sus, prestige 16v e mai ieftin decat sandero laureate, desi e "mai multa masina la mai putini bani" si nu ma refer doar la portbagaj. fac abstractie de design, daca tineam la el, nu as fi avut logan, la cat de urat e

            si ca sa lamuresc definitiv de ce inca prefer loganul, pana la o proba cu un sandero pe circuit...desi am derapat cu 2 loganuri, sandero a dat sa se rastoarne direct, fara derapaj la viteza mai mica decat loganul cand l-am "provocat" un pic. si cum ma stiu "dement", nu iau o masina care mi-a lasat senzatia ca e mai "barca" doar pt ca in teorie un hatchback e mai stabil decat o berlina. majoritatea sanderistilor considera asta doar ca e hatch...nu s-a uitat nimeni la dimensiuni, mase, repartitia greutatii pe punti, nu stiu unul care sa fi condus la limita ambele masini si sa spuna cu mana pe inima ca aia e mai buna. plus, un articol ditr-o revista (nu romaneasca) spunea ceva de genul "daca la logan un esp ar fi fost bun, la sandero e o necesitate"; ceva discutii cu unii de la pitesti, care fac sau au facut teste de drum cu sandero mi-au confirmat aceeasi presupunere, ca e cel mult la fel de bun ca loganul. ori eu avand o problema cu "derapajul" am oarece retineri in a spune hotarat ca sandero e mai stabil. iar ca argument final, pretul de achizitie e un dezavantaj clar pt sandero pt aceia care nu se uita la design...
            Last edited by Seba; 5 February 2009, 02:20.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #51
              Crede-ma ca in 8000 de km nu am derapat nici macar 1 mm si am incercat si eu ca oricare cand isi ia masina sa vad cam ce poate (dar mai cu mila ). Am mai spus sa nu credeti ca am ceva cu loganul, daca nu era sandero in momentul cand m-am hotarat sa-mi schimb masina as fi cumparat logan. In ceea ce ma priveste cand am luat sandero in proportie de 80% a contat designul.

              Comment


              • #52
                eu am derapat de 2 ori cu sadero. pe pietris si pe bitum umed(de catre aia care dau cu spuma aia sa curete asfaltul si e alunecoasa rau)
                -fara-

                Comment


                • #53
                  Crezi ca exista masina care sa nu derapeze in conditiile pe care le-ai mentionat? Nu trebuie sa dam vina pe masina cand conducem neatenti, reducem viteza pana simtim ca avem controlul total al masinii. Am avut n situatii in care am fost depasit cu toate ca pe portiunea respectiva de sosea nu se putea circula cu o asemenea viteza, doua din aceste situatii s-au soldat cu accidente, unul era intr-o curba intrase intr-o borna iar celalalt s-a lovit frontal cu un autobuz ratb pe un pod. Ambii erau cu super masini.

                  Comment


                  • #54
                    ies din discutie situatile evidente, unde nu poti sa faci nimic nici cu mama esp-ului. acu sa nu credeti ca ligheanul e vreun exemplu de stabilitate ...nu e... si nici sa va inchipuiti c-am vrut sa dau masina cu rotile in sus cand am incercat, tot asa, cu mila, am incercat, dar probabil cu mai putina dcat unii dintre voi
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #55
                      Buna,

                      Subscriu la ceea ce ai spus si inca ceva ABS-ul se comporta remarcabil.
                      Am Laureate 1,6 full version din septembrie cam 5000 km. Singurul deranj cu stergatoarele prea mici in rest nu pot sa zic nimic rau.

                      Sa auzim numai de bine!

                      Comment


                      • #56
                        eu am o probl cu abs-ul.daca sunt singur in masina intra foarte repede...daca suntem 4 se lipeste de asfalt fara nicio problema.
                        -fara-

                        Comment


                        • #57
                          mie imi place cum se comporta in curbe si imi place mai mult decat logan-ul 2. Oricum singura diferenta e exteriorul..in rest 100% sandero sau logan 1.Am inteles ca loganul are in plus niste dotari...ceva cu martor la centura...chestii de genu. Ceea ce nu inteleg eu este legat de pret. Sandero e mai scump desi e hatchback.

                          Comment


                          • #58
                            @spanu: si nu e logic ce zici tu? greutate mai mare nu inseamna forta de apasare mai mare, deci aderenta mai buna?
                            @needforspeed: nu-i 100% logan, e doar 98% cum am spus-o si cateva zile mai devreme, la versiunile de top, loganul bate sandero, in rest nu vad care ar fi mai buna, e aceeasi jucarie in aceeasi reprezentanta, facuta in aceleasi hale, de aceeasi oameni, cu aceleasi materiale, cu aceleasi masini...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #59
                              seba: problema se ridica in legatura cu prima parte. adica intra prea repede.
                              -fara-

                              Comment


                              • #60
                                Sandero 1.6: Fiind sofer incepator, am abordat unele viraje cu viteza mare (80 km/h la trecerea pe sub pasajul de la intrarea in Pitesti) si sincer am avut emotii. Dar masina s-a comportat f bine si nu a intrat deloc in balans. Am simtit spatele fugind pt 1-2 sec si apoi am revenit pe triectorie fara sa franez. Deci cred ca e de bine!
                                Vinee!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google