Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Daca aveti 12 mii euro v-ati lua sandero sau alteceva(nu conteaza ce)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca sa facem comparatie, ca tot e discutia...Fabia are dimensiunea anvelopelor 185/60 R 14, Sandero 185/65/R15...deci are rotile mai mici Fabia...in ansamblu e o masina mai mica care costa mai mult

    Comment


    • #17
      dar sa nu uitam ca si sandero este facuta pe o platforma la fel de mica, doar ca i-au supradimensionat caroseria. cei drept numai bine pentru ce caut eu( O masina intre clasa mica si compacta).

      pana la urma cred ca realizez ca nu exista un compromis real intre un sandero si un golf/focus. Ori ai cei 15 mii plus cash si bani de intretinerea alora, ori nu ai si atunci iei ceva ieftin dar decent cu care iti faci treaba.
      Last edited by and_rei; 29 February 2012, 09:00. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        nu uitati ca fabia e pe platforma de polo care e mica masina(la fabia hatch portbagajul era 260l pe cand la polo 240l, ele fiind masini mai mult pentru 2 persoane si mers preponderent urban), pe cand sandero are portbagaj 320l si spatiu interior decent incat sa iti poti face vacantele cu ea. E o masina cu care iti faci treaba decent si iti ofera confort si siguranta.
        Last edited by bogdan_cj; 29 February 2012, 13:00.

        Comment


        • #19
          din clasa mica la spatiu m-au satisfacut doar versiunile break ale caroseriei, care lasa de dorit la aspect si desi au 350-400 l portbagaj, au si o lungime cu 20-25cm mai mare decat sandero in conditiile in care spatiul pentru pasageri e mai mic.

          ca dimensiuni sandero mi se pare compromisul perfect intre oras si iesiri de weekend afara, mai odata in an un drum la tara la bunici si intors plin.
          Last edited by and_rei; 29 February 2012, 13:13. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            megyes@ sa stii ca a picat recordul... am schimbat vineri amortizoarele pe spate la 111 000km. nu pentru ca nu mai erau eficiente, ci pentru ca bucsa inferioara(de care se prinde amortizorul pe punte) era distrusa si batea. 120x2 amortizoarele si 60 manopera. in total 300 de lei. dar masina e ca noua. nu imi vine sa cred ca nu se mai apleaca pe viraje asa mult, spatele e mult mai "tare", din pacare, ca sa-l citez pe cristi streulea, SE AUD MAI TARE CACATURILE DE PLASTIC cand rulezi pe drum denivelat; dar se vor mai inmuia sunt sigur.

            on topic: sunt curios cat ar costa o pereche de amortizoare pt kia, hyundai, sau focus; si daca ar tine 111 000 km. asta legat de intretinerea unei masini straine.
            Attached Files
            -fara-

            Comment


            • #21
              Pai la fabia eu am schimbat amortizoarele si am pus sachs super touriner(pe care le si recomand) si au fost 300 ron bucata. E totusi o diferenta de pret.

              Comment


              • #22
                Asa este mentalitatea romanului.

                Daca iesi pe strada i intrebi romanul ce ar face cu 12.000 de euroi sunt sigur ca peste 95% ti-ar spune ca mai bine isi cumpara un vemveu, mertzan sau haudi second.

                Nimeni nu ia in calcul costurile ulterioare de intretinere.

                Comment


                • #23
                  Da, stiu ca asa fac "smecherii", eu ma interesam de masini noi, in garantie, costuri de intretinere decente(desi clar mai mari ca la dacia)

                  adica oameni care mai au cap pe umeri
                  Last edited by and_rei; 9 May 2012, 12:12. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    Pana la urma a ales intiatorul topicului masina dorita?

                    Comment


                    • #25
                      Mi-as lua un VW Polo care sa se incadreze in pretul de 12 mii E. Imi place mult noul design de la VW si Polo e cu adevarat o masina reusita.

                      Comment


                      • #26
                        Eu mi-as lua viitorul sandero. Imi place mult cum arata, seama cu noul polo.

                        Comment


                        • #27
                          Unde ai vazut poze reale cu noul Sandero? Eu am gasit pe net poze cu noul Sandero camuflat in folii numai .... Poate la targul auto de la Paris o sa fie prezentat el si Loganul. Am inteles de la dealerita Dacia ca la anul se va vinde in Ro. Poate o sa fie mai scump....

                          Comment


                          • #28
                            nu as da 12 mii oiro pe o dacie noua..sunt o gramada de alte alternative mult mai faine!!!

                            Comment


                            • #29
                              Dacia Logan 2 - poze aparute azi in Franta - pe cand cu Sandero 2?

                              Originally posted by bogdan_cj View Post
                              Eu mi-as lua viitorul sandero. Imi place mult cum arata, seama cu noul polo.
                              Dacia Logan 2

                              Poze reale aparute acum cateva ore:


                              Interiorul si botul e frumos, fundul nu - parerea mea.

                              Caut Poze reale cu Sandero 2

                              Am gasit astea insa nu stiu daca sunt reale:

                              Last edited by ascomp; 17 September 2012, 15:09.

                              Comment


                              • #30
                                - butonul deschidere hayon/portbagaj nu putea fi in sigla ? e tot aceeasi puta iesita in afara...ca pe vremea lui vlad tepes...
                                - pun pariu ca, capacul de la busonul rezervorului nu e pe inchidere centralizata...deci orice drogat poate sa-l deschida si sa-l indoaie cu tot cu tabla dimprejur...
                                - bordul sandero / logan e acelasi...nici o diferenta...din interior nu stii ce conduci....
                                - scaunele la cum arata...nu au sustine laterala deloc... sezutul seamana cu un capac de WC
                                - exteriorul arata decent (spatele logan e oribil, fata e ok)
                                - din lateral, noul logan e identic cu Ph1 si Ph2...nimic nou in desenarea conturului caroseriei...lipsa de imaginatie sau prostie crasa a designerilor
                                - presimt ca la interior plasticul va si acelasi: dur si producator de greieri

                                Si ca sa raspund la intreabarea de mai sus: dracu' isi mai ia dacie...m-au prostit odata, nu se va mai intampla a doua oara !
                                Last edited by bunicuta; 17 September 2012, 16:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google