Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sj-11-amf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut acelasi motor pe supernova si la 4 ani si 28000 km am facut distributia (masina din famile -second),pentru ca in vasul de expansiune eram obligat sa fac mici completari cu antigel (pierdea pe la pompa de apa care este pe distributie).La sandero am facut distributia la 58000 si nu pierdea antigel pe la pompa de apa .Cred ca mai poti merge un an fara probleme (loterie).
    Pe drumul repectiv mergi cu 30-40 km/h , si nici in parcari amenajate nu recomand fortarea casetei(mai bine fa inca o manevra).
    Pentru zgomotele din bord iti recomand:
    1 insonorizeaza cd-ul in cutiuta de plastic in care este fixat
    2 pt zgomotul din dr- demonteaza ornamentul de plastic de pe montantul parbrizului(dr) si insonorizeaza zona in care este imbinat cu bordul (ntra sub bord pe o lungime de max 40mm si lata de 3mm se poate face cu banda dublu adeziva )

    Comment


    • Bunicuta: si eu aveam mici zdranganeli de plastic in interior, una din cauze a fost ca erau destranse suruburile ce tin bordul, acelea de sub motantul A. Si mai scartaiau fetele de usi cateodata si am rezolvat prin datul lor jos si fixarea tijei ce deshide usa si putina vaselina pe cuiul de la usa. Liniste in masina. Si pentru banii care ii face, masina chiar isi face treaba cu costuri minime. Aaa...si daca tot mai esti in garantie am aflat din niste surse cum ca s-ar fi rezolvat problema la caseta de directie de catre cei din fabrica. Profita si mergi sa ti-o schimbe.
      Last edited by bogdan_cj; 10 February 2013, 15:16.

      Comment


      • Pai n-am ce sa schimb, ca nu troncane caseta de directie...
        Chestia cu usile, nu o voi face...adica nu-mi ploua in masina asa ca nu vreau sa ma leg la cap sa dau fetele jos si apoi sa nu mai prinda bine noul mastic si sa ma trezesc cu apa in masina...nu am nici mucegai pe tavan....prefer greierii aia...
        Am verificat suruburile alea de jos st/dr care tin bordul, nu mi s-au destrans deloc (altele eu nu am mai vazut sa fie - o sa ma mai uit la primavara).

        ps. pus dat si eu cu WD40 pe tot ce inseamna usi, yale, balamale...am greieri care tin mai degraba de plasticele de pe usi..alea scartaie uneori (la usile fata...in spate nu scartaie nimic, nici macar hayonul)

        Comment


        • Originally posted by bunicuta View Post
          Ciomp...vad ca incet incet, lumea isi vinde gunoiul de Sandero si isi cumpara altceva...ehe....asa as vrea sa fac si eu la fel....mai ales ca in fiecare zi mergand la munca trec pe langa un Saab 9.3 1.9 TDI din 2005 scos la vanzare care arata impecabil...
          Pe mine m-a disperat masina asta si am fost nevoit sa o dau. nu mai pun la socoteala asistenta de toata cacaua din service-uri. Mi-am luat masina sh pentru ca am ajuns la concluzia ca nu se merita in rRomanica o masina noua.mai ales in ziua de azi.
          nu afirm cu tarie ca am ales cea mai buna marca (in cazul meu skoda octavia), dar sunt multumit pentru ca masina se comporta absolut impecabil. nu vreau sa fac versusuri, nu ridic in slavi masinile germane sau de alta provenienta, caci nu am sensibilitati fata de nici o marca. poate unii asta cred, dar nu e asa. s-a nimerit, ca dupa aproape 1 an de studiu si cautari sa ma hotarasc asupra marcii si iata ca rezultatul a fost unul positiv, iar alegerea facuta ma multumeste. de fapt asta e ideea. ceea ce vreu eu sa spun este ca
          in momentul in care faci o achizitie merita din plin sa te uiti foarte atent la oferta si sa cintaresti de 20 ori inainte sa iei ceva. Si da, pentru Dacia nu mai am nici o simpatie. A fost un episod nasol care a trecut si o iau ca atare.cu altele nu iau o masina sa stau toata ziua sa surubaresc si sa adaug la ea ca aia din fabrica nu a facut-o. dar vad ca asta e deja traditie la Dacia. posturile mele nu vreau decit sa ii ajute pe cei care isi cumpara dacii sa se mai gindeasca putin inainte.

          iar daca tu doresti sa o schimbi..nu pot decit sa iti urez bafta si sa alegi ceva ce sa te multumesca.go for it!

          Originally posted by geoalexus View Post
          Am la servici o octavia 2 bussines edition careia i s-a schimbat caseta de directie de 2 ori in 30.000 km , pe garantie, iar la cealalta cutia de viteze DSG in 21.000km. Rebuturi sunt peste tot, in banii astia. Ceva ce poti numi masina , costa, dar si trebuie sa ti-l permiti. De ex. la Touareg daca vrei sa schimbi un bec trebuie sa te duci doar la service, au niste suruburi speciale. Dar aia este o masina.
          nici VAG nu mai este ce era odata! uite noile TSI-uri ce probleme au. tehnologia avanseaza..ce sa ii faci!...iar fiabilitatea nu mai e de mult pe primul loc.
          Last edited by ciomp; 10 February 2013, 17:32. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Demonteaza plasticurile alea albe de pe motantii A si acolo vei mai gasi 2 suruburi. Verifica si acolo. Si desfa putin cuiul de pe stalp si roteste partea metalica.

            Comment


            • 1. terminati cu off topicul ca n-am timp sa editez..20 de posturi..
              2. bunicuta in carte pt distributie scrie clar 4 ani sau 60 de mii...inspecteaza macar starea curelelor daca au sau nu crapaturi...
              3. bunicuta la cati bani ai dat pe masina, la cat te stresezi...mergi cu taxi sau cu bicicleta.
              4. ciomp te inteleg perfect sa fii suparat pe dacia dupa experienta ta, dar la banii astia pentru o masina e destul de ok, recunosc dar se putea un pic mai bine; cred ca marea majoritate am optat pentru aceasta masinuta din cauza banilor

              Comment


              • Bre chitzi, suntem in threadul dedicam masinii mele, deci cred ca putem vorbi despre orice aici, atata timp ne referim la masina mea (absolut nimic nu e offtopic)
                Tu crezi ca nu stiu ce scrie in cartea tehnica, ma fuck in ea de carte, plus de asta, cum puii mei vrei tu sa inspectez starea curelei de distributie ? vrei sa demontez sa o verific ? pai si atunci dau banii aiurea mecanicului care mi-o verifica (oricum voi risca inca 1 an, dar am intrebat asa, ca sa stiu cam cat de mari sunt riscurile)

                la pct.3 nu-ti pot raspunde decat cu: bre tie ti s-a urcat "moderarea" la cap ?

                ps2. bogdan...mersi de pont...nu stiam ca si pe acolo sunt suruburi !
                Last edited by bunicuta; 10 February 2013, 23:43.

                Comment


                • Chiti!, man si asa somai si era cam plictiseala aici! a trebuit sa mai apar eu sa mai stirnesc ceva vilva sa se mai adune posturile! :P

                  Comment


                  • Bunicuta,stai relax cat de cat, daciada mea are aproape 5 ani si 48000 km,dar o mai las pana peste un an cu distributia.
                    ps.sper sa nu am ghinion sa pice.

                    Comment


                    • teoretic, repet teoretic, la ce rulaj ai tu nu ar trebui sa apara probleme. sunt sigur ca nici nu bruschezi masina si ca o menajezi.
                      cureaua aia totusi e protejata, dar e o curea, si mai intervine si factorul timp. si eu zic ca poti sa stai destul de flexat si sa o mai lungesti. dar nu exagera.

                      Comment


                      • Eu am ~27.000 si o voi schimba in vara cand fac revizia. La mine vede destul de des zona rosie motorul si ma gandesc ca totusi in aproape 5 ani a imbatranit ca e o curea.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google