Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sj-11-amf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sj-11-amf

    Mdah, azi dimineata pe la 9 am fost si am ridicat si eu masina. Poze nu am, deci sa va puneti pofta in cui (deocamdata), as vrea sa incep si nu stiu cu ce.
    Deci, ieri am fost la dealer si am vazut cum spala omul masina - cu galeata si buretele, nici vorba de jet de apa. Ok, nu ma deranjeaza.
    A doua zi ajung al ei si incep sa ma enervez cand vad intre aripa dreapta fata si capota era o bucata de hartie lipita acolo - asa a venit din fabrica, iar in spate in stanga jos, chiar sub luneta (unde vine lipita) am raschetat cu un bat de chibrit un fel de clei - probabil din ala cu care se lipeste luneta (va dati seama cat de atent lucra astia in fabrica).
    Defecte, nu am remarcat, m-am bisnuit si cu sistemul Isofix care arata cam aiurea (fiind vopsit alb). Din pacate nu am avut timp sa dau roata de rezerva jos sa vad daca e in regula (dar m-am varat nitel pe sub masina si am vazut ca era ca si restul - Barum Briliantis - nu mai sunt de nici un fel pe dacia Conti sau Michelin - norocosii prind Barum, restul Kormoran) si era prea stransa, l-am pus pe dealer sa o desfaca - el rosu la fata imi spunea ca e bine montata, ca stiu aia din fabrica ce si cum sa faca...(m-am uitat la el si am ras cu lacrimi).
    Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu - e chiar cool asa
    Acuma vine partea smechera, pe care n-o credeam: nu stiu de cand au implementat-o astia de la Dacia, dar la masina de test de la ei, reglajul spatarului se face de la acea roata - invarti de ea si-ti reglezi spatarul. Ei bine, au modificat sistemul - nu mai exista roata, ci un fel de "virgula" (maner) de care doar tragi, si spatarul vine inspre tine, te lasi pe spate si el se lasa pe spate cat vrei, si cand e ok, lasi maneta (sistemul asta misto l-am testat pe un Hyundai i30 - si mi s-a parut demential).
    Altceva - ca aspect negativ - dupa ce s-a incalzit motorul a cam inceput sa curga ceara din capota, si la portbagaj, si pe la balamalele de la usi - cred ca mi-au turnat astia vreo 100 de kile de ceara din aia.
    M-a dezgustat plasticul (cochilia) care vine la volan - e subred si oribil la atingere.

    Cam atat deocamdata, o sa revin cu detalii pe parcurs, si evident cu ceva poze.

    ps. cand am ridicat masina, avea 15Km in bord, consum mediu de 17.8, iar acum o scazut pe la 10.7 (normal, am doar vreo 78 Km in bord)
    Last edited by bunicuta; 4 June 2009, 17:19.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos. Asteptam pozele.
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

    Comment


    • #3
      bunicuto esti un fericit, sa-l stapanesti sanatos.

      Comment


      • #4
        Multumesc de urari, dar mai ales vreau sa-i multumesc lui Oliseh pentru covorasele alea, au prins bine, mai ales ca dealerul nu avea pe stock.

        ps. azi e prima zi cu masina, de maine o sa incep sa ma uit pe sub scaune, ca inca nu stiu sigur daca mi-au montat astia centuri pirotehnice (daca nu-mi dau seama, desfac scaunul si tot aflu )

        Comment


        • #5
          Bunico, mai bine desfaci toata masina si vezi ce lipseste si ce nu. =))
          Scuzati absenta indelungata. I'm back

          Comment


          • #6
            Mai omule mai bine ii faci un rodaj de cateva sute de km la un drum intins, sa vada cine este stapanul

            Comment


            • #7
              La bună şi sănătoasă stăpânire, colegule!

              ...Şi spor la rodaj!
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #8
                Of Doamne, jar va manca masina asta...o sa o menajez cateva zile (cam atat inseamna la mine nou), dupa aia...D-zo cu mila...
                ps. sa nu uit...o ciudatenie a afisajului carburantului CB: dupa ca am iesit de la dealer, am alimentat de 300 mii (vreo 8 L) si CB imi arata 2 linii. Acuma dupa-amiaza am facut in drum pana la tara si am bagat in rezervor din flacon de platic inca 10 L...iar computerul imi arata doar 1 linie (dar nu se aprinde becul de "low fuel"), insa undeva mai sus, parca dupa a 4-a linie, care e goala, imi e pus un semn...stie careva care e faza ? ca nu pricep...

                Comment


                • #9
                  Sa-l stapanesti sanatos si multi KM fara evenimente neplacute!!!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc tuturor.
                    ps. evident ca masina are casco full (intern si extern)

                    Comment


                    • #11
                      Sa`l stapanesti sanatos Si la cati mai multi km.

                      Originally posted by bunicuta View Post
                      Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu - e chiar cool asa
                      E chiar culmea ) si totodata frumos

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bunicuta View Post
                        [...] Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu [...]
                        Motiv în plus de bucurie, alţii dau bani să-şi treacă CB-ul pe negativ.
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • #13
                          bunicuta sa tariti multi ani fara incidente mcar 90 de cau inainte

                          Originally posted by Oliseh View Post
                          bunicuta sa tariti multi ani fara incidente tu si sandelul macar 90 de ani de acu inainte
                          reglajul de la scaune poate e ca si la renault sandero daca nu ma insel
                          Last edited by Oliseh; 4 June 2009, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bunicuta View Post
                            Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu - e chiar cool asa
                            Sunt curios cum arata. Pune poza.
                            Scuzati absenta indelungata. I'm back

                            Comment


                            • #15
                              Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente....I'm the next one

                              Chiar sunt curios cum e sistemul de la scaune...si mai ales cum se "pupa" cu cotiera. Pacat ca au scos reglajul lombar...dar asta e.
                              Imi place ideea cu CB-ul...sper sa fie asa si la mine.

                              Bafta!

                              ps. poze...muuulte poze.
                              Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google