Mdah, azi dimineata pe la 9 am fost si am ridicat si eu masina. Poze nu am, deci sa va puneti pofta in cui (deocamdata), as vrea sa incep si nu stiu cu ce.
Deci, ieri am fost la dealer si am vazut cum spala omul masina - cu galeata si buretele, nici vorba de jet de apa. Ok, nu ma deranjeaza.
A doua zi ajung al ei si incep sa ma enervez cand vad intre aripa dreapta fata si capota era o bucata de hartie lipita acolo - asa a venit din fabrica, iar in spate in stanga jos, chiar sub luneta (unde vine lipita) am raschetat cu un bat de chibrit un fel de clei - probabil din ala cu care se lipeste luneta (va dati seama cat de atent lucra astia in fabrica).
Defecte, nu am remarcat, m-am bisnuit si cu sistemul Isofix care arata cam aiurea (fiind vopsit alb). Din pacate nu am avut timp sa dau roata de rezerva jos sa vad daca e in regula (dar m-am varat nitel pe sub masina si am vazut ca era ca si restul - Barum Briliantis - nu mai sunt de nici un fel pe dacia Conti sau Michelin - norocosii prind Barum, restul Kormoran) si era prea stransa, l-am pus pe dealer sa o desfaca - el rosu la fata imi spunea ca e bine montata, ca stiu aia din fabrica ce si cum sa faca...(m-am uitat la el si am ras cu lacrimi).
Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu - e chiar cool asa
Acuma vine partea smechera, pe care n-o credeam: nu stiu de cand au implementat-o astia de la Dacia, dar la masina de test de la ei, reglajul spatarului se face de la acea roata - invarti de ea si-ti reglezi spatarul. Ei bine, au modificat sistemul - nu mai exista roata, ci un fel de "virgula" (maner) de care doar tragi, si spatarul vine inspre tine, te lasi pe spate si el se lasa pe spate cat vrei, si cand e ok, lasi maneta (sistemul asta misto l-am testat pe un Hyundai i30 - si mi s-a parut demential).
Altceva - ca aspect negativ - dupa ce s-a incalzit motorul a cam inceput sa curga ceara din capota, si la portbagaj, si pe la balamalele de la usi - cred ca mi-au turnat astia vreo 100 de kile de ceara din aia.
M-a dezgustat plasticul (cochilia) care vine la volan - e subred si oribil la atingere.
Cam atat deocamdata, o sa revin cu detalii pe parcurs, si evident cu ceva poze.
ps. cand am ridicat masina, avea 15Km in bord, consum mediu de 17.8, iar acum o scazut pe la 10.7 (normal, am doar vreo 78 Km in bord)
Deci, ieri am fost la dealer si am vazut cum spala omul masina - cu galeata si buretele, nici vorba de jet de apa. Ok, nu ma deranjeaza.
A doua zi ajung al ei si incep sa ma enervez cand vad intre aripa dreapta fata si capota era o bucata de hartie lipita acolo - asa a venit din fabrica, iar in spate in stanga jos, chiar sub luneta (unde vine lipita) am raschetat cu un bat de chibrit un fel de clei - probabil din ala cu care se lipeste luneta (va dati seama cat de atent lucra astia in fabrica).
Defecte, nu am remarcat, m-am bisnuit si cu sistemul Isofix care arata cam aiurea (fiind vopsit alb). Din pacate nu am avut timp sa dau roata de rezerva jos sa vad daca e in regula (dar m-am varat nitel pe sub masina si am vazut ca era ca si restul - Barum Briliantis - nu mai sunt de nici un fel pe dacia Conti sau Michelin - norocosii prind Barum, restul Kormoran) si era prea stransa, l-am pus pe dealer sa o desfaca - el rosu la fata imi spunea ca e bine montata, ca stiu aia din fabrica ce si cum sa faca...(m-am uitat la el si am ras cu lacrimi).
Computerul de bord e pe invers: fond negru si afisajul portocaliu - e chiar cool asa
Acuma vine partea smechera, pe care n-o credeam: nu stiu de cand au implementat-o astia de la Dacia, dar la masina de test de la ei, reglajul spatarului se face de la acea roata - invarti de ea si-ti reglezi spatarul. Ei bine, au modificat sistemul - nu mai exista roata, ci un fel de "virgula" (maner) de care doar tragi, si spatarul vine inspre tine, te lasi pe spate si el se lasa pe spate cat vrei, si cand e ok, lasi maneta (sistemul asta misto l-am testat pe un Hyundai i30 - si mi s-a parut demential).
Altceva - ca aspect negativ - dupa ce s-a incalzit motorul a cam inceput sa curga ceara din capota, si la portbagaj, si pe la balamalele de la usi - cred ca mi-au turnat astia vreo 100 de kile de ceara din aia.
M-a dezgustat plasticul (cochilia) care vine la volan - e subred si oribil la atingere.
Cam atat deocamdata, o sa revin cu detalii pe parcurs, si evident cu ceva poze.
ps. cand am ridicat masina, avea 15Km in bord, consum mediu de 17.8, iar acum o scazut pe la 10.7 (normal, am doar vreo 78 Km in bord)
Comment