Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Sj-11-amf
Collapse
X
-
Vad ca pe net cam slabut cu informatiile,am gasit ceva pt logan dar fiind asemanatoare cred ca este valabil si pt sandero ,,Trenul de rulare: punte fata tip McPherson, spate - semirigida, frane discuri fata neventilate ( 238 mm fara ABS, 259 mm cu ABS ), spate - tamburi, pneuri 165/80 R14, jante 5.5 J14 sau pneuri 185/65 R14, jante 6 J15. De aici se deduce ca nu are ABS pe spate. In alta parte la o reclama pt sandero se deduce ca da, are, ,,- Frânarii cu discuri pe fata si cu tamburi pe spate cuplate la un sistem ABS Bosch de ultima generatie,,. Nu am dat site-urile pt a nu face reclama. Poate gasim un specialist.
Comment
-
Deci, fratilor, nu mai citati din site-ul dacia.ro...il stiu pe de rost. ABS-ul are 4 circuite, se vad cu ochiul liber...si de aici am dedus eu ca "in mod normal" are ABS si EBD si AFU care actioneaza elecronic pe toate rotile...dar live eu am simtit ABS-ul doar pe puntea fata (poate ma insel eu), poate intra si SEBA pe aci, si ne lamureste, daca nu intru pe loganclub si sigur imi spune careva cum e treaba.
Comment
-
Oricum ar fi, franele sunt super, la o franare brusca undeva la 110-115 km/h, drum drept (soferul se uita dupa cai verzi si cel din fata franase de ceva timp), masina nu s-a miscat 1 mm stanga sau dreapta, plus o franare mult mai scurta fata de cele fara ABS.
Comment
-
e instabila ea si pe carosabil umed, d'apoi pe zapada si gheata...oricum sunt curios si eu pentru ca intrebarea bunicutei e interesanta. mie abs mi-a intrat de vreo 3 ori de cind am masina si parca l-am simtit doar pe fata. de facut treaba isi face. odata am patit la 120 km/h intr-o depasire si in afara de zgomotul ciudat masina s-a comportat excelent.
detalii din pacate nu cunosc pt ca nu le am cu tenhica moderna si nu ma pasioneaza electronicele. si la mine e prima iarna cu masina asta dar am apucat sa montez cauciucuri de iarna. se comporta excelent si nu am emotii. numai bine.
ps VC nu stie..nu ai aruncat o intrebare?Last edited by ciomp; 18 December 2009, 10:36.
Comment
-
Este a doua iarna pe care o fac cu masina, se comporta foarte bine, chiar azi am iesit sa ajut un prieten ramas fara baterie, am mers si pe zapada, zapada/gheata, gheata. Cea mai periculoasa este zapada peste gheata, de aceea este bine la plecare si cand iti permite traficul, la o viteza mica sa apesi usor frana pentru ai vedea eficienta, oricum fata de franarea clasica ABS-ul isi face treaba, adica simti franarea. Este instabila dar se comporta excelent, nu mai continui ca iar intram in clinciuri, merg de ceva timp si n-am avut nici cea mai mica instabilitate, conteaza foarte mult modul de condus si acest lucru l-am mai discutat.
Comment
-
stau, citesc, ma minunez si nu-mi vine sa cred ochilor...
in afara de dacia, sa presupunem ca astia ar avea abs numai pe fata, la ce alte masini ati auzit voi sa fie abs-ul separat pe punti?
distributia fortei de franare o face repartitorul electronic EBD integrta in abs. integrat la nivel de rutina de software, ca partea mecanica e aceeasi. ebd si afu sunt extensii ale softului abs, la fel ca si esp, care ruleaza pe acelasi calculator, cu aceleasi servopompe, dar mai are 2 senzori legati la ecu abs. ebd sesizeaza diferenta de aderenta intre rotile stanga-dreapta ale unei punti si ca urmare franeaza toata puntea la presiunea rotii cu aderenta minima, asta ca sa previna rasucirea masinii; daca s-ar frana la fel de tare 2 roti pe asfalt si 2 pe gheata, masina se va rasuci pe partea rotilor de pe asfalt, nu? asa, pe acelasi principiu, se face diferenta intre puntea spate si puntea fata. ebd-ul sesizeaza blocarea spatelui si limiteaza presiunea in spate la nivelul rotii care a pierdut aderenta. fata franeaza mai departe cu presiune maxima pana intervine prima alunecare a uneia dintre roti, caz in care intervine buclarea pe presiune a puntii fata. afu e un sistem care detecteaza cat de repede si de tare se apasa pedala de frana si cand sesizeaza ca se cere o franare de urgenta, se comanda frana maxima pana la limita aderentei (limita detectata de abs) inainte ca pedala de frana sa ajunga in pozitia in care sa franarea normala s-ar realiza cu forta maxima. nu stiu cum sa explic altfel, daca afu sesizeaza o apasare rapida si puternica a pedalei de frana se da "verde" la franarea maxima inainte sa ajunga pedala in podeaua masinii, cam asta e ideea.
masinile fara abs, normal ca nu au ebd, au repartitor mecanic, deci reglajul fortei de franare il face soferul, din pedala. la fel si abs-ul si traiectoria se tin tot din pedala si volan, de catre sofer. afu nici nu mai intra in discutie, masina fara abs neputand frana maxim decat cand pedala e la podea.
acum cativa ani, era la moda sa-i intrebi pe cei din service "unde-i dom'le ebd-ul ala la logan, arata-mi-l si mie, sa vad si io repartitoru' electronic..."sa-i vezi pe unii cum se holbau incercand sa gaseasca un soft pe undeva pe sub masina
Last edited by Seba; 21 December 2009, 16:06.dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"
Comment
Comment