Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ct88wgr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    frumoasa masina gaby

    Comment


    • #47
      @ Spanu Ce mult a crescut de cand ne-am vazut

      @ geo_ultras Multumesc

      Comment


      • #48
        Spanule, tu ai Stepway?

        Comment


        • #49
          nu are stepway...are sandero ...DACA CITEAI observai ca initiatorul topicului "a coborat masina" (cea rosie)......

          Comment


          • #50
            nu e stepway..are doar cateva elemente de stepway...
            -fara-

            Comment


            • #51
              Originally posted by chitziman View Post
              nu are stepway...are sandero ...DACA CITEAI observai ca initiatorul topicului "a coborat masina" (cea rosie)......
              De unde stii ca n-am citit topicul, dar avand in vedere ca e inceput de cevea vreme poate mi-a scapat.
              Apropos, DE CE TIPI?

              Comment


              • #52
                Eu nu inteleg cum ai dedus ca tipa... (nu vad "!")

                De luni am de gand sa refac lufturile de la capota, usi, bari. Pe viitor ma voi apuca de niste pleape "custom" din fibra.

                P.S. Ce spuneti s-ar renta un filtru de aer sport (K&N sau Green) pareri pro/contra ?

                Comment


                • #53
                  eu nu fac decat sa va ajut pe voi si pe altii care intra pe forum...daca fiecare din noi ar pune aceeasi intrebare de 100 de ori pe 100 de topicuri nu am mai ajuta pe nimeni..de aceea nu va cer decat sa cititi putin inainte...

                  acum sa revenim gaby_laz nu stiu ce sa zic de filtru ..depinde de tine cat esti dispus sa investesti...acu doar nu poti sa o faci BMW :d

                  Comment


                  • #54
                    In mare parte sunt de acord cu tine, eu decat sa postez "de dragul de a posta" mai bine nu zic nimic. Daca stai sa te gandesti la ceea ce am bagat in masina, ficeare lucru are cate un scop, nu pot sa zic ca o fac BMW, audi, lambo, sau altceva(daca ai BMW, asta nu inseamna ca nu ti-o iei de la o Dacie). Pur si simplu orice modificare as aduce masinii, o aduc pentru ca asa consider ca ar trebui sa fie facuta de fabrica (daca nu s-ar fi zgarcit atat). Eu NU consider nimic din ce am pe masina tuning, ci imbunatatire.
                    In cazul filtrului de aer sport m-am gandit ca ar fi nevoie avand in vedere ca resoftarea / ramaparea, in mare parte iti da mai multa benzina pe injectoare, avand mai multa benzina si acelasi debit de aer, nu prea e ok, amestecul foarte bogat, nu e un lucru prea bun. Intradevar dupa ce am facut remaparea/resoftarea, la 4000 ture trage brutal pana in 5500 ture dupa care incepe sa moara iar din lipsa debitului de aer pe admisie si a evacuarii gandite pentru norme de poluare si atenuarea zgomotului.
                    Last edited by gaby_laz; 5 August 2012, 17:14.

                    Comment


                    • #55
                      "-volt metru consola centrala
                      -plafoniera de megane cu 3 spoturi LED
                      -a II-a plafoniera
                      -al II-lea claxon (pneumatic)
                      -iluminare manere usi
                      -culoarea iluminare bord alba
                      -iluminare consola climatizare alba
                      -iluminare ambientala pedalier fata-spate cu LED-uri rosii
                      -tapiterie kiss
                      -resoftare
                      -tija schimbator short-shifter
                      -admisie directa cu traseu izolat
                      -antifonare usi+podea+plafon
                      -finala custom
                      -tapiterie kiss
                      -jante de aliaj
                      -folie omologata LLumar
                      -arcuri H&R
                      -xenon
                      -Head Unit Sony CDX F7700
                      -mid-uri SPL Dynamics SD 6.2
                      -tweetere SPL Dynamics HF 1.1
                      -statie MAC Audio Z4200
                      -subwoofer Phase Evolution 12R
                      -statie M.N.C. Hurricane 400w"
                      "Pur si simplu orice modificare as aduce masinii, o aduc pentru ca asa consider ca ar trebui sa fie facuta de fabrica (daca nu s-ar fi zgarcit atat). Eu NU consider nimic din ce am pe masina tuning, ci imbunatatire."

                      Nu cred sa vezi vreun producator de masini care sa produca masini de serie cu subwoofer-e, lumini ca in pomul de craciun, un voltmetru pe bord si 2 claxoane. Dar poate ma insel eu. Mentionez ca nu vreau sa mai intram in polemici, fiecare face ce vrea cu masina lui si baga cati bani vrea in ea, cu folos sau fara.
                      In rest spor la imbunatatiri si o zi racoroasa!

                      Comment


                      • #56
                        Mai uite-te si in alta parte, nu numai la pisicute si ursi. O sa ai sansa sa descoperi masini care vin din fabrica si cu subwoofer, si lumini in diferite nuante, ba chiar reglabile pe intensitate si nuanta.

                        FYI: Volt metru are orice masina chiar daca nu iti indica volti in consola centrala. Daca te-ai uita atent ai vedea ca masinile in mod normal au in bord desenata o baterie, care t-i se aprinde odata ce se defecteaza sistemul de incarcare. Ala se aprinde prin minune sau magie? Cat despre subwoofer, jante, xenon si arcuri sport... chiar nu sunt masini care vin dotate cu asa ceva din fabrica(Mercedes-Benz Clasa C, RANGE ROVER, AUDI A8, etc.). Nimeni nu spune ca trebuie sa fie avion, sau ca se va ajunge la acelasi standard ca masinile enumerate, dar aceste modificari nu sunt facut de dragul de a mai tranti ceva pe masina.

                        Documenteaza-te nu arunca pareri aiurea, ca s-ar putea sa te creada cineva.

                        Vrei sa imi spui ca esti perfect multumit cu un SANDERO stok fara absolut nici o modificare?

                        Eu nu cred... daca imi zici ca da, nu ai ce cauta pe acest forum. (o spun fara rautate, nu am nimic cu tine )

                        P.S. Ca sa te convingi, uite-te la ce am atasat si mai da un search.

                        available soon http://www.wccaraudio.com Don't forget to check out my website! Join the forum today and be part of one of the BIGGEST car audio & custom car ...
                        Attached Files
                        Last edited by gaby_laz; 6 August 2012, 19:42.

                        Comment


                        • #57
                          tot citesc pe aici si vad, ca din pacate, desi Dacia a scos totusi un model care arata a masina, nu a cazan de tuica/frigider, si e cel putin "modificabil", sa nu zic "tunabil", lumea nu prea se incumeta...si stilu romanesc troneaza, intepaturi la tot pasul..vrei s-o tii stoc, da-i inainte, vrei s-o faci avion, fa-o, irelevant ca exista sau nu pe alte masini..tocmai asta e farmecu sa fie unic

                          Comment


                          • #58
                            la capitolul estetic nu ai cu ce sa o tunezi...
                            -fara-

                            Comment


                            • #59
                              pentru pleoape faci ca mine....gasesti pe cineva ( in constanta in cazul tau) care lucreaza in fibra si iti face unele dupa cum te taie pe tine mintea....ti le face cum vrei tu si gata . vopsite frumos tot !

                              Comment


                              • #60
                                Ft frumoasa masina.

                                Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

                                Cat despre filtru sport, eu cred ca merita numai in situatia in care modifici si evacuarea. Trebuie sa mai iei in calcul si un consum mai mare - pt ca iti va unge sufletul cum va merge o sa ii dai pedala tot mai mult.

                                Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google