Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ct88wgr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ok mersi de precizari...acum se vede bine ca-s sigurante !

    legat de sigla...acum am inteles...credeam ca faci parte din categoria..."sigla de lamborghini" pe dacie...etc...

    Comment


    • #32
      Sigle de "lamborghini" nu am vazut, in schimb am vazut de audi pe sandero,alti merg cu altarul dupa ei, ce pot sa zic fiare cu preferintele...

      Sper ca in viitor sa fac un semi-clean

      L.E. azi am schimbat capetele de bara, care erau oarecum stresate datorita frumoasei noastre patrii plina de caracter (gropi).
      Last edited by gaby_laz; 25 July 2012, 23:44.

      Comment


      • #33
        erau stresate si de arcurile H&R. duminica vin in Mamaia si stau o saptamana. poate ne vedem.
        -fara-

        Comment


        • #34
          Surprinzator, capetele de bara erau duse cu arcurile stok, cand am pus arcurile H&R s-au mai linistit putin, desi erau duse...

          Comment


          • #35
            salut Gaby,
            frumoasa masina ai facut, cu amendamentul lu 1.6 16v.
            Insa o rezolvi tu si pe asta!
            As vrea sa te intreb doua lucruri:
            1. minus cati centimetrii sunt arcurile?
            2. + cati centimetrii sunt distantierele.
            Si ca si "sfat", poti pune linistit distantiere +10mm fata & spate.
            Ea, de origine, este echipata cu jante de tabla ET 43. Cele de Prestige au ET 50. Deci cu 7mm mai intrate in caroserie. Daca pui de 10mm este exact ce trebuie. Si pune si pe fata si pe spate!

            Comment


            • #36
              @michi
              Multumesc, pe viitor o sa fac un semi clean, adica sa scot scrisul sandero si motorizarea(ramane sigla dacia).

              1. nu pot sa zic exact pentru ca nu am masurat inainte si dupa, la "ochiometru" sa zic ca au coborat cam 40mm .

              2. distantierele pe spate (10 mm) sunt temporare pana cand voi achizitiona alte jante ( 7j - 7.5J).

              Daca aveti vreo idee ptr protectiile de la amortizoarele spate, ce sa le fac ca imi bat, dupa ce am taiat din ele deoarece nu mai aveam cursa amortizorul (statea masina pe ele).

              Ieri am repozitionat si bucsile, recomand sa faceti asta in cazul in care o coborati, masina este mult mai linistita dupa, nu te mai zgaltaie aproape deloc...

              Comment


              • #37
                Ce frumos e cand mai descoperi cate o julitura/indoitura...

                Daca are idee cineva unde gasesc niste pleape mai ok sa nu ezite sa posteze...
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  explica te rog ce inseamna repozitionarea bucsilor...
                  -fara-

                  Comment


                  • #39
                    Ca sa te lamuresti cel mai bine, si sa vezi pareri pro si contra intra aici:
                    > http://www.loganclub.ro/forum/care_b...rt-t16154.html

                    Sper sa nu se considere reclama...

                    Eu am simtit ca s-a mai "inmuiat" putin la denivelarile mici fata de cum era inainte...
                    Last edited by gaby_laz; 27 July 2012, 16:57.

                    Comment


                    • #40
                      @gaby,
                      multumesc frumos pentru raspuns!
                      4cm este destul de mult si arat bine. Esti la limita cu amortizoarele, dar inca merg.
                      @Spanu,
                      este vorba de bucsele bratelor suspensiei.
                      Ele trebuie slabite si restranse in noua pozitie de echilibru a suspensiei.
                      Eu cred ca este musai! Daca nu facem asta, se vor uza mult mai repede stand in permanenta torsionate/tensionate!

                      Comment


                      • #41
                        @MICHI
                        Ai dreptate daca arcul era mai scurt cu 1-2 mm deja nu ar mai fi stat arcul la locul lui ar fi avut tendinta de a se misca/roti, ceea ce nu e distrativ deloc...

                        Cat despre repozitionare... era musai sa mai pastrezi ramasita de confort, uzura nu cred ca s-ar fi accelerat chiar asa de mult, sa zic ca te-ar fi tinut intradevar mai putin bucsile.
                        Last edited by gaby_laz; 28 July 2012, 16:50.

                        Comment


                        • #42
                          poze de la mare

                          sper sa se vada
                          Attached Files
                          -fara-

                          Comment


                          • #43
                            se vede bine jegu de pe a ta

                            Comment


                            • #44
                              frumoasa masina spinule

                              Comment


                              • #45
                                am spalat.o va atasez o poza sa vedeti cum arata curata.a mai crescut putin. )
                                Attached Files
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google