Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ct88wgr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poti pune te rog niste poze din interior cu luminitele albe ?
    foarte mishto arata!
    antifonarea cum ai facut-o ?

    Comment


    • #17
      Luminitele nu mai sunt albastre de mult timp, acum sunt rosii...
      Antifonarea a fost facuta cu folie pee aluminizata (in multe straturi) si cauciuc sintetic

      L.E. astazi masina a primit distantieri pe punte spate.

      Am sa revin cu poze peste cateva zile.
      Attached Files
      Last edited by gaby_laz; 22 July 2012, 15:03.

      Comment


      • #18
        Imi poti spune te rog unde ai gasit folia pee aluminizata? Si la ce pret? Mersi

        Comment


        • #19
          Gasesti in orice magazin de constructii mai mare. Recomand folosirea in multistrat.

          Pretul este in functie de grosime care variaza de la 1mm pana la 10 mm.

          In mod normal folia aceasta se pune sub parchetul laminat ptr reducerea zgomotului precum si izolarea termica.

          P.S. Izoprenul este aproximativ acelasi material atat ca este o idee mai aerat.
          Last edited by gaby_laz; 22 July 2012, 20:07.

          Comment


          • #20
            Eu as vrea sa izolez partea din spate si portbagajul cu ce ai folosit tu. Ce grosime ai folosit si cu ce l-ai lipit? Se simte diferenta?

            Comment


            • #21
              Eu am folosit cauciucul sintetic pentru portbagaj in special la "difuzorul pasiv" (aripa spate) de pe partea soferului vibra incredibil de mult din cauza subului. Am avut prima oara folie acolo dar cauciucul sintetic e mai ok, atenueaza mult mai bine.

              La folie poti folosi orice piliadez(perlandez), la cauciuc daca e nevoie de fixare foloseste silicon, e cel mai ok.

              Eu am folosit folie de 4 mm in mai multe straturi unde se putea si cat s-a putut, desi nu e nevoie exact de 4mm, cum am spus mai sus recomand multristrat(cat se poate).

              Diferenta este destul de mare considerand ca acum am plafon, podea, usi, porbagaj, hain, aripi spate.

              Pe viitor trebuie sa mai fac bordul si aripile fata dar nu m-am decis la material inca.

              Comment


              • #22
                superba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                1. pune-i un eleron. Ii schimba aspectul total, si castigi la stabilitate. la cati bani ai bagat in ea inca 400 de lei nu e mare lucru.
                2. care e feelingul cu arcuri? zguduie?
                3. jantele sunt pe 16?
                4. dupa toata antifonarea, cum e cu zgomotul in habitaclu?s-a diminuat?
                -fara-

                Comment


                • #23
                  Daca tot ai numertat raspund si eu in ordine

                  1. Decat eleron as prefera niste amortizoare mai "potente" sau un talon mai mic la cauciucuri.

                  2. Cat despre arcuri e de nedescris cat de mult se schimba chiar si fara bara stabilizatoare, cat despre zguduit... te face sa dai putin din cap la viteze mai mari dar cam atat...

                  3. Jantele sunt de pe logan prestige nu stiu exact numele sau modelul lor, ele find 6j r15. (sper sa le schimb pe viitor cu ceva mai lat, macar 7j)

                  4. Despre antifonare... se simte e cu mult peste stock, dar mai sunt cativa greierasi care trebuiesc rezolvati...

                  Comment


                  • #24
                    pune mai multe poze cu ea..din lateral mai ales din spate si de la distanta din fata...poate gasesti si un sandero sa o parchezi langa sa facem o diferenta.
                    -fara-

                    Comment


                    • #25
                      Aviz pentru cei care vor arcuri sport, apar 2 prbleme (in cazul meu)...

                      1. puntea spate este vizibil mai surta decat fata (rezolvat prin distantieri)

                      2. la mine am subu foarte greu, drept umrmare sta putin mai lasata de spate,sper rezolv asta cat de curand...

                      P.S. Pozele o sa apara in curzul zilei de azi...

                      Comment


                      • #26
                        In sfarsit am reusit sa incarc pozele promise (incerc de ieri)

                        Maine urmeaza niste tweak-uri la suspensie...
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          sfat: pastreaza acelasi ecartament pe punti. se comporta ciudat cu ecartament marit pe spate, asta daca iti place sa abuzezi de masina pe curbe.
                          imi place cum arata. spor la treaba in continuare.

                          Comment


                          • #28
                            Un lucru nu pricep: de ce era nevoie de manelismul ala de "1.6 16V" montat pe hayon ?...1.4 MPI nu era bun sau cum...merge mai repede cu sigla aia ?

                            ps. ce-s alea de la motor ...ceva chip-uri ? (cel din dreapta langa circuitul de climatizare si cel din spatele bateriei, deasupra calculatorului de injectie)
                            Last edited by bunicuta; 25 July 2012, 10:40.

                            Comment


                            • #29
                              Daca te referi la cele din poza, sunt sigurantele pentru amplificatoare...

                              Iar "manelismul" ala de care zici, e acolo deoarece sigla de 1,4 MPI a disparut peste noapte, asta e pusa ca sa nu am gaurile unui clean low-budget

                              P.S. A tras si de sigla "sandero" dar nu a reusit sa o scoata...
                              Attached Files
                              Last edited by gaby_laz; 25 July 2012, 12:52.

                              Comment


                              • #30
                                foarte mishto! imi place!
                                fara incidente !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google