Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da ECO slăbește puțin puterea la benzină....
    Last edited by gecmc94; 26 April 2017, 17:17.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Barba View Post
      Nu sunt genul care se omoara pentru sunetul masinii, foarte prost sa nu sune, in rest sa ma duca. Tempomat la 80 si consum de 4,4, e super ok (cel mai probabil pe autostrada nu o sa pot merge asa, dar numai 1x, 2x pe an merg acolo).
      Am incercat functia ECO, pe langa ca nu simti in pedala reactia motorului, pe deasupra este si foarte periculos. Am intrat in depasirea unui camion, abia am reusit. Eu pot conduce ECO fara electronica... m-a invatat nevoia.
      Totusi nu-mi dau seama ce face individul asta cu telefonul... sau de unde vine sunetul "tunat" al dusterului.
      https://www.youtube.com/watch?v=SQNZ2AgocbE
      Posibil ca sunetul sa fie de la boxe. Asa cum au variantele GT (GTI) de la Peugeot, VW, Seat etc. Se aude sunet de evacuare dar e de la boxe. Iar telefonul se conecteaza prin bluetooth cu sistemul audio al masinii.

      LZ parts e o firma de tuning Dacia din Germania.

      Comment


      • #63
        Posibil sa fie de la boxe, dar cum se aude in afara masinii? Are usile inchise si se aude tare de tot, nu pare sa vina de la boxele de interior... are si alte boxe in acest scop?

        Comment


        • #64
          Ieri mi-am cumparat o husa pentru volan. Inca nu m-am decis daca imi place sau nu. Ideea e ca imi place cum se simte volanul mai gros si am priza mai buna, dar estetic parca e prea gros si nu stiu daca arata bine. Atasez si o poza cu husa.

          Apoi am facut un drum de 82 km dus intors. La dus am fost 4 persoane si niste bagaje dar din pacate am uitat sa resetez CB-ul si nu am monitorizat exact dar la intoarcere am fost singur in masina si fara bagaje si am resetat sa vad ce iese. Am mers cativa km si pe austostrada unde am dus-o la 160km/h dar parca mi-a fost frica sa o las sa mai urce pentru ca simteam foarte tare vantul cum misca masina, mai ales cand treceam pe langa un tir.
          Ce am observat e ca la 4000 de ture motorul suna tare si destul de urat si sunetul tine pana pe la aproximativ 4500 de ture. Dupa, sunetul incepe sa se "aseze" si parca se aude mai fin, mult mai ok. Ma gandesc ca daca ii pun un batator acustic (despre care inca nu stiu mare lucru), ar rezolva cat de cat sunetul de la 4000 de ture.

          Ca si concluzie la acel drum de 82km:
          -consum 5.9
          -4.8 L de benzina consumati
          -viteza medie 60.1
          Probabil daca nu as fi mers cu acea viteza pe autostrada si as fi mers cu maxim 120-130, consumul ar fi fost mai ok.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Cat priveste husa de volan. Am avut si eu insa am renuntat rapid pentru ca e chici, nu imi place cum arata. Singura chestie OK este sa il imbraci in piele (perforata sau nu), sunt firme specializate care fac asta pentru vreo 200 lei.

            La mine la Alba ca zapada am poze si relatari despre batatorul acustic pus de mine. E de Clio nu e mare branza insa tot e ceva. Reduce vibratile.

            Comment


            • #66
              Știu că posesorii de Sandero s-au mai plâns că vopseaua este moale. Mai sare de la pietricele. Iar ascomp spune că Dacia nu-i mașină scumpă și că altele sunt minunate. Deh, ce să mai zici.... trebuie și proprietarul care a dat peste un sfert de sută de mii de € să se simtă împăcat. Am citit o opinie pe un forum (dar nu știu dacă este adevărat) că noile vopsele de pe mașini sunt eco pentru a lăsa mai puține reziduuri la casare, deci mai puțin rezistente ca cele de acum 10 ani.

              În parcarea clădirii unde am serviciul trona imperial un Audi Q3 quattro (crossover), probabil 35000 € nou. Mașina cred că este aproape nouă, nu i-aș da un an, interior piele. Vopseaua este sărită foarte recent, ultimele zile, pe o suprafață de 1 cmp (în dreapta pozei).
              Last edited by gecmc94; 27 April 2017, 12:04.

              Comment


              • #67
                Depinde din ce motive a sarit vopseaua. Daca da o piatra in vopsea normal ca sare, ramane urma ca e vopsea nu vesta antiglont. Daca e noua se poate repara in garantie. Sau de unde sti ca nu a avut o mica reparatie acolo, gen chituire, si a fost prost facuta?

                Acuma ca sa zicem ca masinile Audi sunt vopsite prost... Pe bune?

                Eu am zis ca vopseaua e OK pe Dacia ( cel putin albul ) insa tabla e cam subtire.

                Ca sa fie bine zic atunci ca Dacia nu e masina ieftina ci scumpa iar alte marci de masini nu sunt minunate ci de kkt. :-)

                Am vandut fosta masina dupa 11 ani (307) si aveti cuvantul meu ca pe caroserie nu avea 1 mm de rugina. Nu am mai vazut asa ceva...
                Last edited by ascomp; 27 April 2017, 12:18.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ascomp View Post
                  Singura chestie OK este sa il imbraci in piele (perforata sau nu), sunt firme specializate care fac asta pentru vreo 200 lei.

                  La mine la Alba ca zapada am poze si relatari despre batatorul acustic pus de mine. E de Clio nu e mare branza insa tot e ceva. Reduce vibratile.
                  Ms de sfat, o sa caut sa vad prin Cluj ceva firma, poate imbrac si schimbatorul.

                  Legat de batator, o sa citesc thread-ul sa vad cat de complicata e treaba. Din cate am inteles are o pozitie anume unde trebuie montat.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ascomp View Post
                    Daca e noua se poate repara in garantie. Sau de unde sti ca nu a avut o mica reparatie acolo, gen chituire, si a fost prost facuta?
                    Ești sigur că există fabricant auto pe lumea asta care repară ciobituri de vopsea din cauze externe (pietricele) în garanție. Eu zic că nu.

                    Audi în UK: "Three-year paint warranty

                    All Audi vehicles are provided with a warranty for a period of three years from the date of first registration against any manufacturing defects with the paintwork.

                    The only preconditions are:
                    The defect must not be due to external influences such as accident damage, climatic, thermal, chemical or industrial pollution, insufficient care or maintenance. This will be determined by a member of the Audi authorised network at the time of inspection"

                    Barba să mă scuze că nu mai traduc. Am căutat la audi.ro pe site și șmecherii nu dau niciun fel de detalii despre limitările garanției. Noroc cu britanicii. Pentru o mașină de 50000€ cât este Q3-ul ăsta, aș fi preferat să am aceste informații. Nu. Nu va fi reparat pe garanție.

                    Dar uite din garanția Peugeot-ului tău. Este în română.
                    "Elementele neacoperite de garantia comerciala pentru vopsea sunt :
                    • daunele suferite de vopseaua sau lăcuirea caroseriei
                    provocate de mediu, cum ar fi intemperii atmosferice,
                    chimice, animale sau vegetale, nisip, sare, pietre sau
                    fenomene naturale (grindină, inundaţii) şi alţi factori
                    externi (urmare a unui accident sau nu),"
                    Last edited by gecmc94; 27 April 2017, 14:08.

                    Comment


                    • #70
                      In general la masinile straine inclusiv Peugeot) garantia vopsea este 3 ani si garantia anticoroziva este 12 ani.

                      La Dacia garantia anticoroziva este 6 ani.

                      Repet, eu sunt multumit de calitatea vopsirii Daciei, am avut masina stearsa de cateva ori de altii (destul de tare) in parcare si a iesit la polish fara sa se mai vada nimic si fara sa se obs ceva.

                      Rugina insa este o probllema la Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by gecmc94 View Post
                        ... Barba să mă scuze că nu mai traduc....
                        hehe... eu nu la engleza ma refeream ci la acele date tehnice, care poate sa fie in orice limba, pentru mine e ca si chineza.

                        As posta si eu niste imagini cu consumul, dar ma gandesc ca sunt total nerealiste.
                        De exemplu, am alimentat plin, si imi arata ca pot sa merg 670km... chiar ziceam, cam putin. Am facut in jur de 150km, si la intoarcere acasa imi arata ca mai pot sa mai merg 625km.
                        Cand ajung la 1000 km o sa postez consumul, dar nu stiu cat este de relevant, unde stau eu nu sunt semafoare... traficul este foarte lejer. Ca mergi in localitate sau afara, nu-i mare diferenta.
                        Reset la aceste cifre? Cum se face? Se tine apasat butonasul cu care schimbi?

                        Originally posted by Selep View Post
                        Ieri mi-am cumparat o husa pentru volan. Inca nu m-am decis daca imi place sau nu.
                        Si din punctul meu de vedere, nu este cel mai estetic lucru din masina, dar eu cred ca e foarte practic, si asta bate orice altceva. Daca o sa vrei sa vinzi masina, dai jos si ai un volan care nu este uzat.
                        Imbracat in piele, categoric, de recomandat, dar costa, plus timpul pierdut cu executia.
                        Eu personal as folosi-o in continuare.
                        Last edited by Barba; 27 April 2017, 21:50. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          Da, se ține apăsat butonașul din capăt, de pe ștergătoare, pe parametrul pe care vrei să îl resetezi.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Selep View Post
                            Si apropo de asta, am o intrebare. Afecteaza cu ceva bateria daca lasi sa se stinga/nu lasi sa se stinga martorii din bord inainte sa pornesti motorul?
                            Eu mereu las sa se stinga si apoi pornesc, dar nu stiu cum e corect.
                            Asa este corect. Calculatoarele verifica sistemele pentru a identifica o problema, iar daca totul este in regula, martorii din bord se sting si poti porni masina. Eu asa procedez mereu, insa, mi se mai intampla sa mi se opreasca motorul in trafic (foarte rar) si acolo o pornesc fara a mai astepta sa se stinga martorii din bord.

                            Comment


                            • #74
                              Ehe de cate ori esti cu graba si cu treaba si porneste masina repede si ii dai dracului de martori. Una e teoria si alta e viata cotidiana.

                              La mine daca bag cheia si rasucesc rapid nu porneste cred ca nu apuca sa citeasca bobina din cheie, sistemul antifurt. Nu se intampla nimic. Trebuie sa stept cateva o juma de secunda si pe urma pornesc masina.

                              Comment


                              • #75
                                Referitor la pornire, martorii de bord, baterie și cum este corect, îmi aduc aminte că am citit că este important ca la pornirea la rece (adică după mai multe ore de staționare) bateria să nu fie "șocată" de încercarea de pornire imediată. După cum am văzut din video, sunt necesari cam 100 A pentru electromotor. Auto-testul pe care îl face mașina când pornește senzorii (și chiar luminile de zi) reprezintă un curent de câțiva A benefic pentru baterie înainte de a face tranziția la a-i cere sarcina uriașă de la pornire. Eu personal bag cheia și apoi mă aranjez în mașină: oglinzi, acte, navigație, lista de cumpărături, gândit pe unde o iau, etc. Nu numai din motive de baterie dar și din motive de bujii pe care le las să se mai încălzească dincolo de ce îmi afișează martorul de bord. Nu depășesc un minut și asta doar la pornirea la rece.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google