Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Interesantă chestiunea bateriei... ce ai făcut cu mașina iarna? Drumuri de 5 minute? Pentru că dacă ai mers măcar 20-30 de minute după o pornire, ai refăcut pierderea de curent. Eu mai obișnuiam să pornesc motorul și să îl las mergând o jumătate de oră iarna. Nu plecam de pe loc că erau troiene de jumătate de metru și locurile de parcare se înjumătățiseră din cauza munților de zăpadă. Dar încărcam bateria o dată pe săptămână (n-am folosit mașina cam 3 săpt).

    Comment


    • #32
      S-au facut drumuri cam de 10-15 minute, pana la servici. Era vorba ori cu masina ori cu taxi, clar am ales sa merg cu masina. Fiind ora 6 dimineata si frig, mersul pe jos nu era o optiune. Vara e alta poveste.
      Probabil de acolo s-a tras problema cu descarcatul. Cel putin sper ca aia sa fie si nu altceva mai grav si sa ma lase iar curand.

      Comment


      • #33
        Revizia a fost asa scumpa pentru ca toate consumabilele alea s-au facut la Dacia la fel de scumpe ca la masini de 2 ori mai scumpe gen: VW, Peugeot chiar si Renault. etc

        Cu toate ca la Dacia calitatea fabricatiei si materiarelor nu e ca la alea enumerate mai sus.

        Cat priveste descarcarea bateriei are logica tehnica chestia cu iana si cu drumuri scurte, am mai patit si eu, e normal.

        Comment


        • #34
          Doar uleiul a costat 100 de lei la cel mai bun preț de pe piață (și probabil a costat mai mult la service).

          -schimbat filtru aer: preț între 30 și 250 de lei
          -schimbat filtru habitaclu: preț între 30 lei și 250 de lei (cel de la Valeo)
          -schimbat ceva garnitura
          -schimbat filtru ulei


          Dacă filtrele au costat puțin, 150 de lei împreună, 100 de lei uleiul, vreo 30 de lei garnitura, ajungem la 300 de lei. Si-a pus și service-ul încă 25-30%.

          Mi se pare foarte aiurea să spui că un filtru de habitaclu făcut de Valeo sau Bosch ar trebui să coste 30 de lei doar pentru că Dacia este o mașină fără prostii nonsense ca altele. Până la urmă, calitatea aerului pe care îl respiri nu depinde de airbagul pentru pieton al Volvo și nici de tehnologia Audi pe care nu voi da niciodată doi bani, ci de banalul filtru de habitaclu pe care îl pui în mașină. Ce treabă are calitatea mochetei, a plasticului sau lipsa abanosului de pe mânerul schimbătorului, cu un filtru? Eu voi pune întotdeauna cel mai bun filtru pentru a curăța aerul ce vine din exterior în interior (întotdeauna prefer aerisirea prin instalație și nu prin geamul deschis). Iar uleiul trebuie să fie la fel de bun ca la VW, Ford, Peugeot sau Renault dacă ai motor la fel ca ei.
          Last edited by gecmc94; 21 April 2017, 22:50.

          Comment


          • #35
            Destul de mult 582 lei pentru o banala revizie. Eu am platit 400 lei, insa cu piesele mele. La service am achitat doar manopera. Garantia valabila in continuare. De ce sa le dau lor bani, cand pot foarte bine sa imi cumpar eu piesele si sa imi mai si ramana bani de benzina sau pt alte cheltuieli?


            Selep, sa incarci o poza cu factura (evident, sterse datele personale, cele legate de masina) si niste poze cu masina ta. Un My Ride fara poze nu se cuvine

            gecmc94, garnitura aceea e 2 lei, maxim 5 lei. Ca idee, filtru polen (de habitaclu) este in jur de 150 lei, cel de ulei e 45-55 lei, iar cel de aer undeva la 80 lei. Vorbesc de preturi practicate in reprezentante, aflate chiar de mine cand voiam sa aflu cat costa o revizie. De 2 ani nu m-a mai interesat cat costa, pentru ca le-am cumparat personal. Insa, au postat alti colegi pe loganclub si de acolo stiu ca s-au cam mentinut aceleasi preturi.
            Last edited by Crs. Sandel; 21 April 2017, 23:28.

            Comment


            • #36
              Dupa revizia de vineri am stat foarte linistit ca totul e ok cu bateria pana Duminica dimineata cand iar m-a lasat. Am reusit sa o pornesc si azi dimineata la 8 am fost la ei cu gandul ca nu mai plec de acolo pana nu imi schimba bateria. Au incercat cumva sa ma convinga sa las maina acolo sa faca iar teste la baterie , sa ceara aprobare la Dacia sa schimbe bateria in caz ca e nevoie, dar am refuzat categoric. Nu mi se pare normal ca la o masina de 1 an sa stau cu frica mereu ca poate nu mai porneste. Asa ca au facut ei ceva si pana la urma au schimbat bateria pe garantie. Sa speram ca bateria a fost de vina si nu voi mai avea probleme.

              Pun un link cu poze cu masina, sunt la servici si nu am factura de la revizie, dar revin si cu factura spre seara sau maine.

              Masina arata la fel de bine ca la inceput. Nu am zgariat-o/lovit-o deloc pana acum, sper sa ramana tot asa. Anul asta ii cumpar niste jante si voi incepe incet sa ma gandesc la insonorizare (atat cat se poate fara sa pierd garantia).

              http://imgur.com/a/Ze8xd

              Comment


              • #37
                Misto Sandero alb. mai ales cand e curat :-)

                Bine ca ti-au schimbat bateria fara sa faca nazuri si sa gaseasca motive copilaresti.

                Bateria mea s-a dus brusc si deodata, definitiv ( nici macar nu se mai incarca) la 2 ani de la cumpararea masinii. I-am dat dracului si mi-am luat alta noua. Nu Rombat.

                De ce s-a stricat? Nu stiu, dracu stie. asta este, la Sandero m-a tinut 2 ani bateria de fabrica si la vechiul 307 cumparat in 2004 m-a tinut aproape 8 ani bateria Varta cu care a venit ...

                Comment


                • #38
                  Totusi nu e cam mica bateria de 40Ah? Probabil prin asta au mai taiat din costuri.

                  Comment


                  • #39
                    Pai cred ca in original la motorul de 1.2 benzina bateria este de 50 sau 52 Ah

                    Si ei au pus ca la Tico de 40 Ah. Ce tare. Si ce imi place mie chestia ca peste tot in toate cartile si garantiile scrie ca trebuie baterie de aceiasi capacitate nici mai mare nici mai mica.
                    Eu nu as accepta sa imi puna o baterie de alta capacitate decat cea care scrie in carte. Bineinteles daca ma prind de asta :-)

                    Chestia e ca pesta cativa ani la -20 grd iarna poate o sa invarta mai greu.

                    La dracu ca daca se strica o roata si mergi la ei in garantie iti pun roata de 13 sau 14 inch :-)
                    Last edited by ascomp; 24 April 2017, 14:43.

                    Comment


                    • #40
                      Si la start-stop cum o sa fie atunci? Ieri am circulat seara, faza scurta, radio, caldura si oprire pornire cam de vreo 20 ori. Cat o sa tina bateria?

                      Comment


                      • #41
                        Ce stiu eu, ca am o masina cu prostia asta de Start-Stop, e ca baterile pentru chestia asta sunt mult mai scumpe, de peste 2 ori, decat cele obisnuite, au alte standarde. Cand mi-a spus un prieten ca la start&stop sunt alte baterii mult mai scumpe, si cand am vazut ca sunt peste 800 lei era sa lesin.

                        Comment


                        • #42
                          Tot de 40 aveam si inainte, dar ma gandesc eu asa ca e prea mica totusi. Cei de la service au zis ca daca vreau imi pot pune mai mare, contra cost, evident. Am zis ca nu, sa imi schimbe bateria pe garantie si mai incolo poate o sa imi iau una mai mare.

                          Comment


                          • #43
                            Am bateria Rombat originală de 60Ah la Stepway generația 2 (post 2013).

                            Barba, la mașinile start-stop ar trebui folosite baterii mai deosebite, de tip AGM. Sunt curios, spune-ne ce baterie ai.

                            Comment


                            • #44
                              Asa arata bateria originala Stepway 0.9 Tce, 2017, cu start-stop. Nu vad nici un AGM pe baterie.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Aceasta e bateria cu care a venit masina, cea care s-a defectat.

                                Si apropo de asta, am o intrebare. Afecteaza cu ceva bateria daca lasi sa se stinga/nu lasi sa se stinga martorii din bord inainte sa pornesti motorul?
                                Eu mereu las sa se stinga si apoi pornesc, dar nu stiu cum e corect.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google