Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Alba ca Zapada si cei 75 de Pitici :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stai linistit ca asa am patit si eu cu bateria in toamna anului trecut, bateria 6 ani si un pic.
    a murit fix dupa ce am parcat masina in curte la tara...mai era si in panta..
    noroc ca a avut cine sa imi dea curent si in 45 de minute aveam baterie noua :P ..si tot rombat . :d

    Comment


    • Macar bateria ta te-a tinut 6 ani (4 ani cica e media la romanesti) nu 2 ani si 4 luni ca a mea.

      Si eu am avut la o masina o Varta cu care a venit masina si dupa 8 ani am schimbat eu preventiv bateria, fara sa moara, ca mi se parea ca nu mai invarte asa de vioi. Si pe masina diesel, curent de pornire mai mare.

      Comment


      • Ai avut ghinion cu bateria, in mod normal ar fi trebuit sa dea semne de oboseala, eu tin in priza de la bricheta un voltmetru si vad variatia tens in functie de poz cheii in contact, la orice modificare ciudata a tensiunii de la o zi la alta reactionez rapid prin punerea la redresor a bateriei...pun niste poze cum am eu tensiunea la aprox un an de folosire.....sa ai niste repere.....tens masurata in gol (10-15mA cat consuma ECU - considera ca e in gol) 12.7-12.8V dupa un drum mai lung nu este un reper bun, caderea de tensiune cand pui contactul sau la pornire da un indiciu asupra rez interne si implicit a starii bateriei.
        Attached Files
        sigpic„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • As avea nevoie de ajutorul vostru pentru montarea pe un Sandero 1 cu modul de inchidere centralizata din fabrica a unei alarme simple Pilot AA1018. Am citit aproape tot ce s-a scris insa inca nu sunt sigur de conectarea la firele UCH.

          Deci cablul de + de la sirena il trec din compartimentul motor prin furtunul ala cu cabluri, butonul ala valet o sa-l pun in lateral stanga sub capacul ala de sigurante, indicatorul led undeva pe bord la vedere, mai e un fir negru din alarma banuiesc ca aia e antena trebuie sa o scot undeva sa aiba spatiu de receptie cat mai bun iar corpul alarmei (senzorul soc e in ea) o sa o leg de manunchiul de fire asa cum am citit aici.

          Mentionez ca nu vreau sa montez releul de blocare motor, mai simplu fara.


          Daca poate cineva sa-mi spuna corespondenta dintre firele care ies din alarma si firele din UCH as fi foarte recunoscator.

          Firul alb din alarma + lumini pozitie, (se vede si in poza atasata) vad ca se desparte in doua iar sub mansin se vede o umflatura cred ca sunt puse diode din fabrica.

          Multumesc
          Attached Files

          Comment


          • Multumesc de raspuns.

            Am gasit pe forumul Logan o schita, se pare ca este pentru alarma mea.

            Pentru sirena am gasit un loc cu mare greutate in compartimentul motor.

            Ce nu stiu este cum se scoate pasla aia de deasupra pedaleor pentru a putea avea acces la UCH? Pentru a demonta UCH si a-l trage mai jos sa umblu la fire.
            Attached Files

            Comment


            • Am reusit sa montez alarma Pilot sambata in 2 ore a fost gata , a mers din prima. A fost mai greu sa vad numerotarea firelor in cele 2 mufe mici maron si verde EH1 pentru ca la mine au un fel de capacel rotund protector peste, capacel care le tine pe amandoua impreuna. Modulul de blocare pornire masina nu l-am mai pus.

              Cost alarma 80 lei (noua de pe OLX). Cost montaj 0 lei. Total 80 lei :-)

              Pozitia alarmei este lateral stanga sub capacelul de sigurante merge f bine bate de la mare distanta si nu interfereaza cu telecomanda de pe cheia originala.

              Ce nu imi place este ca atunci cand pun cheia sa pornesc motorul se armeaza usile automat iar cand opresc motorul se dezarmeaza automat usile. Toti 4 jumperii ii am scosi.

              Se poate face cumva la alarma Pilot sa nu se armeze usille singure la pornire motor?

              Comment


              • Am citit jurnalul, acum stiu sa izolez fonic cu aluband peretele de foc. Urmeaza sa montez si batator acustic pe teava de esapament. Multumesc pt sfat.
                sigpic„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Originally posted by ascomp View Post
                  Am reusit sa montez alarma Pilot sambata in 2 ore a fost gata , a mers din prima. A fost mai greu sa vad numerotarea firelor in cele 2 mufe mici maron si verde EH1 pentru ca la mine au un fel de capacel rotund protector peste, capacel care le tine pe amandoua impreuna. Modulul de blocare pornire masina nu l-am mai pus.

                  Cost alarma 80 lei (noua de pe OLX). Cost montaj 0 lei. Total 80 lei :-)

                  Pozitia alarmei este lateral stanga sub capacelul de sigurante merge f bine bate de la mare distanta si nu interfereaza cu telecomanda de pe cheia originala.

                  Ce nu imi place este ca atunci cand pun cheia sa pornesc motorul se armeaza usile automat iar cand opresc motorul se dezarmeaza automat usile. Toti 4 jumperii ii am scosi.

                  Se poate face cumva la alarma Pilot sa nu se armeze usille singure la pornire motor?
                  Prospectul zice ce poti sa setezi si cum.

                  Comment


                  • Am inteles de pe forumul de alarme auto ca asa e setarea la alarma Pilot incuie automat usile cand pornesti motorul, nu ai ce face, m-am obisnuit insa nu e asa rea chestia asta, poate fi utila.

                    Comment


                    • Incuie automat usile cand apesi pedala de frana si dupa un timp de intarziere, daca deschizi portiera si o inchizi cu motorul pornit, inchiderea este anulata. Eu am avut ceva emotii cu aceasta optiune si inca am, de aceea niciodata nu inchid portiera cand ies si am motorul pornit sau am cheia de rezerva aproape.
                      sigpic„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • un mic update

                        Dacia a primit un mic update ieri in sensul ca s-a schimbat fratele mai mare, tot frantuzeasca 308 SW. Sandero ramane in continuare de baza pentru oras si mers la munte.
                        Attached Files

                        Comment


                        • "sora mai mare" .....sa o folosesti sanatos! drumuri bune.
                          sigpic„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Multumesc. In continuare sunt foarte multumit de Sandero, a fost o surpriza placuta. In afara de un zgomot mai mare la turatii inalte si rezistenta scazuta la rugina la anumite chestii totul e OK pentru o masina la asemnea pret.

                            Comment


                            • Multi km fara probleme ! De curiozitate, cat te-a ajuns si ce dotari ti-ai pus ? Cat te ajunge intretinerea ( revizie etc. ) ?
                              Alta zi, alt idiot

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google