Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero din Prazburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero din Prazburg

    mai nou m-am apucat de Sandero (mici modificari), un laureate 2008 1.6. rosu de foc.
    deocamdata: cotiera, folie 95%llumar, oz ultralegerra 16 cu eagle f1 205/50/16, player un HU Clarion cz702e, condensator Juice1.2, linie audio MacAudio cap coada- sistem audio configurat si achizitionat de la beloud, si mici chestii pe la interior (un covoras) si exterior (faruri negre, un led pe pozitii si nr, aparatori noroi). in proiect: neaparat o insonorizare ca la carte pt ca este cheala, loganul in 2004 era foarte bine insonorizat (maxim 2 luni), kit suv dacia, vopsire integrala ( probabil fara embleme, astea 2 mai spre primavara), volan imbracat in piele, naturala, frane, arcuri, un softulet, ceva mai simplu nu un tuning in adevaratul sens al cuvantului. poze zilele urmatoare (dupa o spalare ext/int).
    bani si timp sa fie, idei gasim. drumuri bune

  • #2
    si cateva poze. in rest, bani sa fie ca idei sunt
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Mie imi place ce ai facut. As incerca niste jenti mai mari totusi. Felicitari

      Comment


      • #4
        mersi de aprecieri
        jantele astea raman. am avut pe logan si pe 17 si pe 18 insa am ajuns la concluzia ca 16 este ok. cred ca niste arcuri ar mai schimba nitel aspectul si tinuta insa momentan ma pregatesc de insonorizare si sa vedem cu vopseaua

        Comment


        • #5
          Frumoase poze ! Eu vreau sa te intreb ceva in legatura cu penultima poza (grila). Ce material ai folosit in spate si cum l-ai prins acolo ? Banuiesc ca ai montant randul doi de plasa sa nu mai treaca pietrucelele pana in radiator. A si pt montare a trebuit sa dai jos tot spoilerul fata sau iese numai partea cu grila ?
          Last edited by Goan; 26 August 2012, 19:27. Reason: +

          Comment


          • #6
            babacu' a fost cu ea la spalatorie (acum 2 ani, sa n-o aduca murdara) si istetii au dat cu jetul aproape. asa ca partea de jos a radiatorului este cheala (au zburat toate lamelele) dar ac merge bine. ulterior am pus o plasa din comert (a fost 15 ron parca si ajunge pentru 2 grile) prinsa cu autoforante subtiri si scurte in rama grilei. bara s-a dat jos.

            Comment


            • #7
              Eu am mai vazut asa ceva la un prieten si zicea ca si-a pus-o ca tot prindea petre si-i dadeau in radiatorul de AC. E drept ca era Logan dar eu m-am uitat si la mine radiatorul de AC este dupa cel de motor. De asta am crezut ca si tu ai pus plasa pt pietre.

              P.S Asta cu spalatoria si distrus radioator nu am mai auzit-o. Am auzit cu sarit vopsea si spart luneta dar radioator nu. Am notat...

              Comment


              • #8
                Imi plac mult jantele si farurile negre....in legatura cu jantele...tu ai in talon ca poti pune si pe 16 sau ai pus tu asa fara sa fie mentionat in talon sau fara sa adaugi . si referitor la faruri, le-ai vopsit tu sau asa avea? sau ai luat un set de pe stepway ?

                Comment


                • #9
                  chroma - cum ai ajuns la concluzia ca din cele de 18 - 17 si 16 cele de 16 sunt cele mai ok?
                  ai avut ceva probleme? daca da ne poti spune si noua care au fost acele lucruri? ca doar deaia intram toti pe aici ca sa impartasim informatia :p

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Goan View Post
                    Eu am mai vazut asa ceva la un prieten si zicea ca si-a pus-o ca tot prindea petre si-i dadeau in radiatorul de AC. E drept ca era Logan dar eu m-am uitat si la mine radiatorul de AC este dupa cel de motor. De asta am crezut ca si tu ai pus plasa pt pietre.

                    P.S Asta cu spalatoria si distrus radioator nu am mai auzit-o. Am auzit cu sarit vopsea si spart luneta dar radioator nu. Am notat...
                    nope, cel de aer e primul cel de racire este al doilea

                    Originally posted by Tudor TDr View Post
                    Imi plac mult jantele si farurile negre....in legatura cu jantele...tu ai in talon ca poti pune si pe 16 sau ai pus tu asa fara sa fie mentionat in talon sau fara sa adaugi . si referitor la faruri, le-ai vopsit tu sau asa avea? sau ai luat un set de pe stepway ?
                    farurile sunt de stepway, jantele le-am pus eu fara sa fie trecut in talon ceva legat de ele. si la logan am mers la fel de a doua zi cum am luat-o.

                    Originally posted by adrian.stroila View Post
                    chroma - cum ai ajuns la concluzia ca din cele de 18 - 17 si 16 cele de 16 sunt cele mai ok?
                    ai avut ceva probleme? daca da ne poti spune si noua care au fost acele lucruri? ca doar deaia intram toti pe aici ca sa impartasim informatia :p
                    la 16 am 205/50/16 - la viraje pe loc ok, la curbe ok, la denivelari ok
                    la 17 am avut 215/45/17 - la viraje pe loc mai greu, la curbe ok, la denivelari asa si asa
                    la 18 am avut 215/35/18- la viraje pe loc greu, la curbe ok ca tinuta dar mai greu la directie, la denivelari dezastru zicica sare bordu' din prinderi

                    erata:
                    - viraje pe loc : situatiile din parcari aglomerate
                    - curbe : situatii din trafic extraurban cu viraje stranse abordate tare
                    - denivelari: strazi cu piatra cubica, betonate, drumuri neasfaltate.

                    in plus, ca si estetica, la cele de 17 si 18 se vad asa mici tamburii si discurile... la cele pe 18 am avut certificatul luat a doua zi. la cele pe 16 nu m-a intrebat nimeni nimic vreodata, desi am fost oprit la diverse filtre etc

                    in alta ordine de idei, ca sa fie ok cu alte jante trebuie jonglat atat cu et cat si cu dimensiunea anvelopei, altfel pe viitor apar probleme care pot fi evitate simplu. eu am mers 6 ani pe 16 vara si pe 15 iarna si nu am schimbat nimic la directie pana la 65000km.
                    un exemplu practic:
                    din fabrica et 43 si 186/65/15 pe 16 et 37 205/60/16 sau si mai indicat et37 195/55/16
                    Last edited by chroma; 27 August 2012, 11:57. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      chroma
                      multumesc de explicatii
                      foarte detaliat si frumos

                      mersi

                      Comment


                      • #12
                        astazi s-au insonorizat toate portierele (garniturile de portiera cu alta ocazie). rezultatul pt sistem audio-excelent, inchidere foarte usoara, zgomot la rulare diminuat semnificativ.
                        materiale si scule folosite:
                        - 1 rola aluband producator denbraven in jur de 90 ron
                        - 1 cutter
                        - 1 surubelnita torx 20
                        - 1 surubelnita dreapta mai fina (pt capace boxe si obturatori portiere fata)
                        - 1 surubelnita torx 30
                        - soare este deci nu avem nevoie de pistol aer cald
                        - 100ml degresant tabla
                        - 1 laveta absorbanta
                        - 1 ruleta pt cei foarte pretentiosi

                        timp de lucru in jur de 2,5h 1persoana (ideal in 2 pt ca merge mai repede).
                        garniturile de usi se desfac usor, cu putina atentie. la cei care au geamuri fata sau spate manuale manerul de la macara iese prin tragere numai dupa ce se scoata siguranta de pe el (este un mic plastic culisant chiar langa panou, se deplaseaza catre maner si se vede o sarmulita care se scoate cu o surubelnita). La remontare se repeta operatiunile in ordine inversa demontarii. La usile fata trebuie demontat capacul de la maner (mai are un surub acolo).
                        comune pt toate: boxe se dau jos, clapete deschidere se dau jos, cate un surub la fiecare maner, se trage cu incredere incepand din coltul dr jos pt stg si stg jos pt dr. la usile fata mai aveti 2 surubele mici in grosimea panoului. atentie la reclipsare, intai pozitionati clipsurile in dreptul orificiilor si abia apoi loviti cu podul palmei mai tare. spor la treaba, chiar merita investitia.

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari pt operatiune. Pana acuma banuiesc ca nu aveai probleme sa ploua in masina. Sper ca nici de acuma incolo sa nu ai. Era frumos daca puneai niste poze cu etapele chiar daca nu toate, dar un before-after era frumos.

                          Comment


                          • #14
                            cum dreq sa ploua? ii dau foc. la poze m-am gandit dupa ce montasem pe jumate ultima usa si mi-a fost lene s-o desfac.

                            Comment


                            • #15
                              Ploua, ploua. Ca si patitul nu stie nimeni. Vezi in topic ca nu este un caz izolat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google