Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

B 211 Nfw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    inca o mica intrebare.
    daca scot bateria, se intampla ceva cu calc de bord? am auzit de la altii cu alte masini tot felul de porcarii, gen nu mai recunoaste cheia, nu mai merge nu stiu ce.....
    adica in afara de codul de la casetofon + setari nu ar trebui sa pierd nimic nu?

    Comment


    • #32
      Originally posted by megyes raul View Post
      Din cate stiu, masina n-are nimic.Se reseteaza ECU injectie si pierzi datele memorate de CB(in cazul in care ai).Iar pentru Cd-playerele fara fata detasabila trebuie introdus din nou codul dat de producator(in cazul versiunilor cu Cd-player din fabrica).
      Resetarea ECU consta in pierderea parametrilor de functionare memorati din ultimii km parcursi.Dupa ce pui bateria napoi si pornesti motorul, ECU isi memoreaza iarasi datele necesare.
      Am scris ieri in topicul "Baterie" ce se intampla la demontarea bateriei.
      Bine-inteles ca nr. de km totali ai masinii raman.

      Comment


      • #33
        Originally posted by megyes raul View Post
        Am scris ieri in topicul "Baterie" ce se intampla la demontarea bateriei.
        Bine-inteles ca nr. de km totali ai masinii raman.
        ms frumos. asta in cazul in care totul merge bine

        Comment


        • #34
          hash,

          vroiam sa te intreb cum se descurca dongle-ul acela care il conectezi pe interfata masinii.
          ai avut probleme ceva cu el?e ok pentru masina sa aiba tot timpu conectat ceva pe interfata de diagnoza? se poate conecta altcineva prin BT la el?
          e activ si cu cheia scoasa contact?

          eu nu am CB si mi'ar face f bine un astfel de gadget!!
          ms,

          Comment


          • #35
            Originally posted by mahay View Post
            hash,

            vroiam sa te intreb cum se descurca dongle-ul acela care il conectezi pe interfata masinii.
            ai avut probleme ceva cu el?e ok pentru masina sa aiba tot timpu conectat ceva pe interfata de diagnoza? se poate conecta altcineva prin BT la el?
            e activ si cu cheia scoasa contact?
            eu nu am CB si mi'ar face f bine un astfel de gadget!!
            ms,
            nu am avut probleme cu el. pur si simplu l-am bagat, m-am conectat la el si gata. nu il las non stop bagat ca papa curent
            functioneaza doar daca e contactul pus. din pacate se poate conecta oricine la el... dar numai cand e contactul pus

            Comment


            • #36
              azi am schimbat bateria. deci faza foarte tare. bateria mea era de 40Ah. wtf?
              am pus una de 62Ah, Rombat calciu fara intretinere. 270 ron. sa vedem cum o face la frig.
              dar totusi, 40Ah ??

              si inca o treaba. bateria mea nu avea maner. asa a venit si a voastra din fabrica ?
              ma gandesc sa nu fi facut baietii vreo manevra. suruburile aveau vopseaua de garantie intacta, dar asta nu cred ca o problema, ca si eu am desfacut surubul care fixa bateria si l-am pus la loc, fara sa stric vopseaua. ciudat. acu merg cu bateria de 40 de amperi in portbagaj
              Last edited by hash84; 4 December 2011, 19:31. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Da, bateria nu are maner. Dar 40Ah este deja hilar, baterie de scuter:-) . Ce jeguri!!!

                Comment


                • #38
                  Bateria asta de 62Ah este aproape buna si pentu diesel, deci oricat de frig ar fi trebuie sa porneasca.Maner nu am nici eu, asa vin toate din fabrica.
                  Eu am baterie de 55Ah din fabrica si acum vine a-2-a iarna, in iarna trecuta a pornit fara probleme pe la -15grade C.

                  Comment


                  • #39
                    am mai citit pe forum una alta. nimeni nu e multumit de service-urile "autorizate" dacia. ma gandeam ca tot de aici incolo sa imi fac la un service de bloc, unde ma lasa mecanicul sa lucrez si singur la masina. gen revizii si altele. oricum am pierdut garantia la partea electrica ca mi-am schimbat bateria . acu intrebare intrebatoare. cei care aveti masina de ceva timp, a cazut ceva major la ea?

                    imi place asistenta la franare. tine masina dreapta, nu mi se misca volanul. frumos
                    Last edited by hash84; 6 December 2011, 14:43. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Aia e din cauza abs. Afu doar franeaza masina la maxim cand ai nevoie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by bogdan_cj View Post
                        Aia e din cauza abs. Afu doar franeaza masina la maxim cand ai nevoie.
                        eu credeam ca asistenta la franare ii zice la abs pe romaneste :P. am mai invatat ceva azi

                        Comment


                        • #42
                          Sunt 2 sisteme diferite. Abs-ul te ajuta sa ocolesti un obstacol cand franezi la maxim(ca altfel ai merge sanie) si de aceea masina cand franezi brusc isi mentine traiectoria pentru ca nu mai are clasicul repartitor si afu te ajuta sa reduci distanta de franare.

                          Comment


                          • #43
                            Sistemul ABS (engleză anti-lock braking system sau germană Antiblockiersystem) este un sistem pentru vehicule motorizate ce previne blocarea roților în timpul frânării. Aceasta prezintă două avantaje: permite șoferului să păstreze controlul direcției în timpul frânării și scurtează distanța de frânare.
                            Deci: ABS:anti-lock braking system
                            AFU sau EBD cred ca sunt acelasi lucru. EBD: electronic brakeforce distribution. Acest echipament asistă ABS-ul. De exemplu, la autovehiculele cu tracțiune în față, partea din față este mai grea decât partea din spate, astfel încât în cazul acționării frânelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplasează spre față. Prin aceasta, aderența la roțile din spate scade simțitor și roțile tind să se blocheze. ABS-ul lucrează în sensul antiblocării roților din spate, iar EBD-ul redistribuie forța de frânare, pentru eficiență maximă.
                            Important:
                            —–> EBD-ul (EBV) este doar un asistent al ABS-ului. Dacă aveți probleme cu ABS-ul, automat rămâneți și fără EBD. “Deciziile” luate de EBD au la bază informațiile culese de senzorii ABS.
                            ps: Am luat informatiile de pe wikipedia.

                            Comment


                            • #44
                              AFU cu EBD nu e totuna. AFU e asistenta la franarea de urgenta si presupune ca in cazul unei frane bruste masina sa franeze la maxim aproape instantaneu.

                              Comment


                              • #45
                                Da, intr-adevar nu sunt acelasi lucru, dar ambele sunt functii ale ABS-ului. Automat la o frana de urgenta intra AFU , dar bine-inteles ca si EBD pentru a distribui frana in asa fel incat sa nu-si piarda aderenta masina, si sa ramana si spatele pe sosea asigurand o franare mai buna.
                                Last edited by megyes raul; 6 December 2011, 23:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google