Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Becuri Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare !! stie cineva und pot gasii si eu tuburi pentru angel eyes??? vreau sa imi pun pe sandelu meu

    Comment


    • #32
      Uite aici o idee:

      Eu momentan sunt in cautarea tubului ideal...

      Comment


      • #33
        Originally posted by MEXANA View Post
        Salutare !! stie cineva und pot gasii si eu tuburi pentru angel eyes??? vreau sa imi pun pe sandelu meu
        Bre, nu pune aceeasi intrebare in mai multe threaduri.

        Comment


        • #34
          CE: Maşinile noi din UE trebuie echipate cu lumini speciale pentru circulaţia pe timp de zi

          Oare cei care nu au DRL, trebuie sa-si monteze sau ajunge pozitia ?

          Se pare ca cei de la Dacia au miscat ceva in aceasta directie:
          Noile modele Dacia vor fi echipate cu sisteme cu lumini speciale pentru circulaţia pe timp de zi

          Comment


          • #35
            dar cei cu masinile cumparate pana in perioada asta ce lumini vor folosi, nu prea m-am documentat bine adik chiar deloc
            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

            Comment


            • #36
              Cauta pe net becuri de 100 Watti....vei fi uimit de diferenta ...Vezi pe e-bay..Sunt ,,ilegale" in Europa dar ...in ,,satul"numit Romania chiar sunt necesare.Exemple aici :http://www.amazon.com/Hella-HLA-H831.../dp/B000H0OSMY
              Last edited by SERGHEI; 10 February 2011, 12:33.

              Comment


              • #37
                Sa vezi ce frumos iti topeste instalatia.Prajiti-va masinile.

                Comment


                • #38
                  nu neaparat, eventual se pun niste relee de protectie

                  Comment


                  • #39
                    Desigur,releele rezolva problema electrica.Am pus becuri 90/100 W pe vechea mea dacie si nu erau probleme.Dar la masinile din zilele noastre,atat oglinda,cat si protectia sunt din plastic - Logan/Sandero anyway.Si deci ce se intampla cu caldura degajata de becuri? Huh?

                    Comment


                    • #40
                      ajunge ca un ferrari ars si topit
                      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by sanderizer View Post
                        Sa vezi ce frumos iti topeste instalatia.Prajiti-va masinile.
                        Sunt nevoit sa te contrazic cu ,,topitul instalatiei".In schimb ,,farul"daca-l lasi aprins stand pe loc si pleci de langa ea cu orele s-ar putea sa nu fie chiar bine.Se mai plangea cineva ca a pus proiectoare turcesti si s-au topit..Pai normal ca s-au topit lampile de ceata daca ai mers cu ele aprinse toata ziua VARA..sau daca le-ai lasat aprinse stand pe loc .Faza scurta sau lunga sunt folosite in mers nu sa stai la MCD la cafea cu orele cu ele aprinse ca ,,da frumos"..Mai are rost sa explic de ce si cand trebuie sa aprinzi luminile de ,,CEATA"..Nu de alta dar stie toata lumea ca atunci cand este ceata este si ,,putin racoare afara "..Singura chestie nasoala care se poate intampla este sa se ,,matizeze"geamul farului daca becurile nu sunt NON-UV.Cat despre luat foc masina de la faruri,asta este o gluma .. Din toamna pana acum avand in vedere ca sunt ,,navetist" si plec dimineata pe intuneric si cel putin 1 ora merg cu ele aprinse .. si farurile sunt OK ..ce pot sa mai spun.Am mers 6 ore cu farurile aprinse in mare parte pe lunga..si nimic rau .Cand opream sa le mai sterg cu zapada de noroi..nu imi paqreau mai ,,calde" ca inainte (cu becuri de 55 )..


                        PS-releele existente pe masina si sigurantele suporta foarte bine consumul marit al noilor becuri ...(iar sosclu sigurantei si evident siguranta nu se incalzesc )..
                        Last edited by SERGHEI; 11 February 2011, 12:07.

                        Comment


                        • #42
                          Eu nu am zis ca ia foc masina de la faruri! Am zis ca becurile de 130 W (parca de alea s-a intrebat aici) degaja mai multa caldura decat alea stoc.Asta poate afecta plasticul farului.Nu degeaba se pun grile de racire pana si la unele leduri care degaja in spate caldura.Cat despre releele existente pe masina,nu stiu cat duc.Dar cred ca sunt calibrate pe becurile stoc.Ori pana la 100W e muuult,nu mai zic de 130W.Si n-am zis nimic de proiectoare ceata.Presupun ca teoria e aceeasi.Si da,sunt de acord,proiectoarele de ceata sunt pt. ceata,nu pt. efect de wow!

                          Comment


                          • #43
                            Tutorial montaj Daytime running lights (DRL)

                            Comment


                            • #44
                              Da,am vazut tutorialul aseara.E tare!Mi-ar placea sa-l am pe masina,dar doar o varianta mai sigura.Faptul ca nu stinge farurile intotdeauna dupa acelasi interval de timp,nu-mi inspira incredere...

                              Comment


                              • #45
                                Cam la aia m-am gandit si eu. Din tutorial se vede ca mai da rateuri (7:50 - 7:55).
                                E intr-adevar comod sa nu-ti mai bati capul cu farurile desi mie mi-e deja in reflex sa aprind faza scurta.
                                Ce am mai observat din tutorial (8:30) schimbarea de la DRL la faza-scurta si (9:00) faza-scurta la DRL mi se pare o diferenta la cum se propaga lumina. Intr-adevar ca intensitate nu exista diferenta notabila. Oricum cred ca pe timp de zi nu se simte, interesant este daca pe timp de noapte deranjeaza mai mult un DRL (faza lunga modificata ca intensitate) fata de faza scurta clasica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google