Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sa imi iau sandero?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Totusi putini sunt cei care merg economic cu motoarele in 16 supape., pt ca in general acestea sunt motoare cu care trebuie sa mergi mai turat. La motoarele noastre cuplu maxim e la 3000...si daca mergi cam pe la 2200-2400 acceleratia raspunde prompt fiind aproape de turatia de cuplu. La motoarele in 16 valve in general cuplu e la 3750 (la unele chiar la 4000)...si pt. a merge economic ar trebui sa mergi undeva cam la 3200 ture, ceea ce multi nu fac, si normal ca daca merg la 2500 (subturat) la acceleratii nu numai ca simt ca masina nu are viata, dar si consumul e mai mare. Deci parerea mea motorul de 1,2 16v e mai economic daca esti obisnuit sa mergi mai turat.

    ps. ceea ce am scris mai sus se simte cel mai mult in oras...unde acceleratiile sunt rapide, ca la drum intins diferenta nu se mai simte asa mult pt ca in general nimeni nu da brusc talpa, ci o ia progresiv (repet ...in general )
    Bafta!

    Comment


    • #17
      esti sigur? la 2000rpm ai totusi cuplu mai mare la 16v decat la 8v (in cazul loganului). asta daca te uiti pe graficul de putere/cuplu al celor doua motoare, nu dupa ureche sa apreciezi cuplul la cum suna motorul. crede-ma ca trage si 16v-ul la 2000rpm. ba mai mult, pana acum a fost singurul logan benzinar cu care puteam merge 60km/h in tr5 si sa accelerez fara sa am parte de-o subturare de-aia "ca la carte".
      revenind la topic: daca as lua masina mai mult pt oras, da, as alege sandero fara sa ma uit la altii. pana la urma costul total de exploatare/km la dacia e mai mic decal la alte marci, chiar daca plasticurile sunt probabil mai tari. asta nu conteaza la o adica...sa aibe cat mai multe dotari si sa coste cat mai putin...si sandero cam da in peisajul asta
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #18
        Ia-ti sandero....simplu! 1,4

        Comment


        • #19
          Se pare ca nu m-am facut inteles, deci o masina cu care circuli preponderent prin oras, mai ales daca e unul imposibil, asa cum e Bucurestiul cu mii de semafoare si blocaje, e de dorit sa ai masina cu motor de scuter daca e posibil, adica statul la zeci de semafoare se traduce in consum, deci cu cat e mai mica capacitatea cilindrica a motorului cu atat mai mult faci economie de combustibil la semafoare si nu numai.
          Corect csebalyn, un motor de 16V e mult mai suplu si elastic decat unul cu doar 8 supape, asta se traduce intr-un cuplu optimizat mai bine atat la turatii joase cat si in reprize.
          Daca vorbim de motoare in 16V cu VVT(variable valve timing) sau SVT(secvential valve timing) atunci, da, aste-s motoare de ultima generatie, performante ( aka Toyota, Mazda, unele Hyundai...etc.)

          Comment


          • #20
            Nu se stie ce ne rezerva viitorul, s-ar putea dupa o perioada anume ca piesele pentru masinile straine sa fie o raritate iar mana de lucru un lux, pe cand la sandero sau logan indiferent de conjuctura interna sau externa fiind masini roamanesti nu vor fi astfel de probleme. Sandero este o masina mare fata de suratele de clasa, cu un pret bun, facuta pentru drumurile noastre, cu aspect exterior modern si spatiu interior confortabil si destul de spatios. Ce inseamna un consum cu o diferenta de 1-1,5%, mai nimic, pana sa iau sandero am mers la mai multi dealari, mai toti imi spuneau ca, consumul real este cu 1-1,5% mai mare fata de pliante. La aproape 4 luni de cand am masina eu spun ca isi merita toti. banii.

            Comment


            • #21
              intr-adevar, daca iau cu credit, casco e obligatoriu (oricum faceam). sandero as lua-o pe 4 ani si as avea un an de casco gratuit. opelul l-as lua pe 5 ani. e promotie acum la opel, si corsa essentia de 1,2 are aer conditionat manual si radio CDR0 (CD30), 115 euro discount si e 10.400...

              Comment


              • #22
                La prima vedere Sandero are portbagajul mai mare 320l/260l, inaltimea 1,53/1,48. Avantaj Opel un bord mai atragator, consum mai mic. Cel mai bine ar fi sa faci un test cu amandoua si atunci sa iei o decizie finala.

                Comment


                • #23
                  Fii patriot,ia-ti Opel !!!

                  Comment


                  • #24
                    buna asta.

                    Comment


                    • #25
                      260l ...e un porbagaj cam mic. Daca ai si copil...deja devine o problema majora lipsa de spatiu.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #26
                        opel clar..dar intereseaza-te si cat e casco, cat te duce intretinerea...
                        -fara-

                        Comment


                        • #27
                          gata...mi-am luat....laureate de 1,4.....

                          Comment


                          • #28
                            Ce tea facut sa alegi ami mult sandel`ul in locul opel`ului ??

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Shoot View Post
                              Ce tea facut sa alegi ami mult sandel`ul in locul opel`ului ??

                              am spus ca o iau cu credit...la opel nu ma incadram in 4 ani, iar la pretul asta la opel aveam prea putine dotari

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by silviana View Post
                                gata...mi-am luat....laureate de 1,4.....
                                S-o stapanesti sanatoasa!Multi km fara probleme si sa ne spui ce culoare este!sa bagi si poze!
                                Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google