Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Filtru de polen Sandero
Collapse
X
-
si pe mine m-ar interesa sa montez un filtru de habitaclul. ce ma da inapoi este calitatea taieturii plasticului de la aeroterma. am fost la service, aia sa dea bordul sa aiba pozitie sa taie mai bine. dar tot cu cutterul. am vazut ca multi taie aiurea plasticul, stramb vai mama ei de meserie. daca are scule potrivite si taietura sa fie de chirurg sunt dispus sa platesc pe cineva sa faca lucrarea. o lama incalzita, sablon, pilire cu pila de unghii. tocmai am un prieten cu logan care a taiat ca la macelarie. scapa aer la greu. si-a facut o cizmarie acolo si a pus silicon si duct tape pe margini.
-
o mica diferenta se simte bineinteles, dar nu este pasla ci este filtru pentru hota cu grafit care are vre-o 8 mm, dar am despicat-o in doua cea de pe mijloc si e ok, pe laterala am last-o asa cum a fost
inauntru nu poate fi trasa pentru ca are o margine in varianta finala care trece peste muchiile gaurii mult
in poza IMG_6211 se poate observa marginea din care am mai taiat foarte putin
Leave a comment:
-
esti mare omule. acum sa vad din ce sa fac acea margine sa iasa o chestie estetica, practica si bine fixata. o rama din plastic turnata pe dimensiuni luand in calcul pasla subtire m-ar avantaja mai mult de cat un cheder din cauciuc.
de curiozitate in poze apare o ditamai grosimea la pasla aia. cat este de groasa, nu ti-e frica ca s-ar putea scapa in interior? Ai dat ventilatorul pe viteza a patra si ai pus pasla acolo si ai scos-o? Cum ti s-a parut, mai baga bine aer sau nu?
Originally posted by danm079 View Postam atasat cateva poze care sper sa va fie utile, din pacate film nu am facut, orcim va stau la dispozitie cu toate informatiile
Leave a comment:
-
-
Si eu cred ca este cea mai buna optiune cu filtru din pasla montat inainte de ventilator. Pasla nu trebuie sa fie foarte groasa, cat sa retina particulele de praf in ea, dar sa lase aerul sa intre fara probleme.
Are cineva dimensiunea exacta a acelei guri de admisie aer? Este un dreptunghi cu colturile rotunjite, care are o margine ridicata de cativa milimetri. Un "capac" din plastic nu foarte inalt sa nu ai probleme cu bratul de la stergator, si care sa se fixeze in marginea ridicata pare o solutie buna. O bucata de pasla subtire si apoi fixata cu acel capac ar fi o solutie buna cu montare si inlocuire rapida.
Am vazut filtre de habitaclu dupa cateva luni de mers prin Bucuresti. Modele de pe Logan (Clio 3). Plin de praf si resturi mici de frunze. Daca nu era acel filtru acolo toate acele mizerii va veneau in nas, pe scaune si bord. Consider acest element de filtrare o necesitate pentru curatenie si sanatate. De aceea vreau sa rezolv intr-un fel, dar nu cu improvizatii gen taieri de plastice sub bord si yoga facut de un filtru acolo.
Leave a comment:
-
conform Vocea Clientului nu au pus filtru de polen pentru ca masina sa fie mai ieftina. totusi acum se poate monta un filtru de polen acolo jos in majoritatea service-urilor dacia. dar cum? prin taire plastice. se stie ca unii maistrii sunt carpaci. deci? lasi pe nea dorel sa-si faca mana in plasticele tale, si apoi sa puna mastic peste tot. locul este foarte greu accesibil. am aflat si de varianta de a demonta bordul complet, montare usita de acces si pe urma lucrurile merg brici la schimbari. la interior m-as cam feri sa las dorei cu mainile lor soioase pe plastice mele.
era chiar asa complicat sa faca de la inceput o trapa bine izolata? cine vroia filtru sa-si puna singur, si astfel nu se complicau lucrurile legate de costuri.
m-am uitat sub capota in zona de intrare a aerului. exista acea grila din plastic prinsa intre caroserie si cheder. intrebare: daca dau eu jos grila aia si montez pe spatele ei elegant o pasla si o dublez cu plasa de insecte vor fi probleme? ma refer aici la fluxul de aer pe care il pot pierde, posibila infiltrare apa si imbibare a paslei ceea ce conduce la blocare acces aer in habitaclu.
nu de alta dar aceasta solutie pare mai buna decat cea cu taiatul plasticului si cea cu ruptul destelor in mica fanta catre ventilator.
Leave a comment:
-
Guest repliedSi mie mi s-a parut cam multisor, dar cel putin nu risc sa imi stric ceva - si sa pierd garantia. Plus ca, cred ca o sa o ridice pe cric si o sa le vina mai usor decat mie sa ma chircesc pe sub bord.
Dupa ce ma duc la montaj revin cu noutati.
Leave a comment:
-
Guest repliedAm citit tot topicul si m-am hotarat pana la urma sa imi montez si eu (impropriu zis - o sa monteze mesterii) - filtrul de polen. Am trimis un mail la cei de la Dacoserv Militari - sunt aproape de firma unde lucrez si imi convine (tot la ei am facut si revizia masinii si am schimbat niste beculetze in bord).
Ce credeti - in 10 minute de cand am trimis mailul - m-a sunat un tip de la ei - sa ii zic cand vreau sa fac programare si cand pot sa vin. Au pe stoc si filtre, iar montajul dureaza aprox 1h.
Cu totul mi-a zis ca ma duce cam 170 RON. Vi se pare mult? Putin? (mentionez ca am AC pe masina - si n-as prea vrea sa risc sa stric vaporizatoru).
Si am luat legatura si cu domnul Dorel (filtru de admisie aer in instalatia de ventilare) si pe joi - vineri ar trebui sa vina coletul deja. Pe asta il montez eu - ca e destul de simplu si am degetele subtiri. Daca nu - nevasta sa traiasca.
M-a mirat promtitudinea nenilor de la Dacoserv. Daca o tin asa - ma abonez la ei
Leave a comment:
-
ok , multumesc
uite ce am mai aflat http://www.*********.ro/Mirosuri-dup...47541-s60.html
http:// https://www.*********.ro/Mirosuri-du...47541-s60.html
asa am vrut sa pun
w w w .d a c i a c l u b . r o /Mirosuri-dupa-folosirea-AC-page-3-t47541-s60.html
Leave a comment:
-
Eu personal nu am cumparat Spray-uri de acest gen dar in topic apare:
Originally posted by tataieb12 View Postspray costa 15 ron in magazinele tekzen din galeria mol din buzau , cred ca ar trebui sa existe si in celelalte magazine deschise in tara .sprayul are formatul ca si alea de vopsea auto este cu capac rosu iar pe eticheta are un fel de calorifer desenat alb cu galben si costa doar 15 ron , nu va pacaliti la smecheri cu 45-80-100 ron . se scoate filtrul de polen se umple cavitatea cu spuma ,se astupa cu un prosop infasurat intr-o punga si se da drumul la aeratoare prima data cu vit1 apoi se creste treptat . totul dureaza maxim 3 minute . eu am platit 100 ron ca sa vad treaba asta si tot in banii astia mi-a montat si filtrul de polen ( cred ca merge si la modus si la micra cred ca si clio pentru ca avea instructiuni pe el pentru toate aceste masini)a venit mesteru cu el sigilat . in magazinele kaufland se gaseste in jur la 20 ron un spray micut tot si ala pentru curatat aer scrie pe el care se pune in dreptul pedalei de acceleratie se da aeroterma pe recirculare si se da bataie cam 15 min , hai ca am facut si poze la sprayuri
Leave a comment:
Leave a comment: