Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Steel
    replied
    Se potrivesc si la una si la alta

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    eee,sorry,nu am AC si in consecinta nici dezumidificator! Deci e mai bine sa merg fara aerul reciclat,cu geamul putin deschis pt. vreo 5 minute - nu mai mult si ventilatorul pornit. Dar in fine,nu am avut probleme cu aburirea,ci cu inghetarea - peste noapte - a geamurilor in interior.Asta speram sa se rezolve macar cat de cat cu ajutorul filtrului.Adica sa retina macar parte din umezeala.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    sanderizer, daca deschizi geamul, nu iese umezeazala. intra mergand cu clima pornita pentru dezumidificare, daca bagi aer de afara ai stricat tot ceea ce a "reparat" climatizarea.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Originally posted by vasiabikeru View Post
    Si daca tot mentionezi ca nu ai niciodata probleme cu aburire, inghetare si tot felul, si pe de-asupra presupui ca Goan nu stie sa o foloseasca intr-un mod corespunzator, nu ai vrea sa ne impartasesti din tehnicile tale, nu de alta, dar probabil multi intampina probleme de genul, si cred ca ar fi benefic.
    Daca ai folosi butonasul ala de search, ti-ai raspunde singur. Vrei mura-n gura?

    Iete aci la un search simplu:

    Probleme tehnice Dacia Sandero.Probleme motor Sandero,probleme cutie viteze Sandero,probleme ambreiaj Sandero,probleme frana Sandero,probleme bord Sandero

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Toata iarna am folosit ventilatorul cu aerul de afara,nici macar cand s-a incalzit masina ca lumea,nu am dat pe reciclare.Ba mai mult,cand se facea cald in masina,deschideam un pic geamul,cu ventilatorul pornit,sa iasa aerul - cu umiditate cu tot. Si totusi,toata iarna am avut probleme cu aburirea.De multe ori chiar si pe luneta s-a depus. Am incercat toate trucurile care mi-au venit in minte,am rabatat parasolarul ca aerul sa se invarta mai mult in zona parbrizului,am acoperit parbrizul peste noapte,am folosit solutie cumparata de la benzinarie,de cate ori ma urcam in masina,incercam sa scap de zapada de pe picioare,scoteam presurile sa scap de ea...tot ce-mi venea in minte.As exagera daca as spune ca la fel a fost toata iarna,dar in general,da.
    Solutia a ajutat,dar atunci era alta problema,mirosea ciudat,parca a alcool in masina.
    S-o las la soare era cel mai bine,dar de multe ori lucrez noaptea,iar la 7 dimineata - era mai putin insorit...
    Deci daca gresesc cu ceva,va rog sa-mi spuneti,sa nu mor prost.

    Oooo,stati ca poate nu ne intelegem! Deci nu am probleme cu aburirea,ci cu inghetarea geamurilor pe interior.Normal ca se dezaburea cand porneam ventilatorul,dar cand o lasam peste noapte,ingheta tot pe geamuri. De asta speram sa scap cu ajutorul filtrului.
    Last edited by sanderizer; 7 May 2009, 20:45. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Shoot
    replied
    Nici eu nu am probleme cu aburirea. Cand masina e plina cam da sunt mici probleme.
    Cat despre reciclare daca e ON esti "terminat"

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Am mai discutat si in iarna despre aburire si ii dau dreptate lui Stefan, toata iarna nu am avut nici cea mai mica problema cu aburirea. Pentru geamurile usi fata am orientat aeratoarele laterale catre acestea, nu folosesc reciclare aer din interior ci din exterior dat numai pe sus in tr 2 sau 3 a ventilatorului.

    Leave a comment:


  • vasiabikeru
    replied
    Si daca tot mentionezi ca nu ai niciodata probleme cu aburire, inghetare si tot felul, si pe de-asupra presupui ca Goan nu stie sa o foloseasca intr-un mod corespunzator, nu ai vrea sa ne impartasesti din tehnicile tale, nu de alta, dar probabil multi intampina probleme de genul, si cred ca ar fi benefic.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Originally posted by sanderizer View Post
    Sunt curios ce va face la iarna,ca iarna care a trecut,m-a disperat cu aburirea parbrizului - si nu numai.Raschetam pe ambele parti ale geamului... sper sa se reduca si asta.
    Inseamna ca nu faci tu ceva bine cand utilizezi climatizarea. Eu n-am probleme cu aburirea oricat de frig sau umezeala ar fi. Iar daca am lua-o teoretic, adaugarea filtrului nu ajuta la dezaburire, dimpotriva.

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Foarte bine. Sa te bucuri de el in continuare.
    Trebuie sa ma gandesc si eu foarte serios sa-mi achizitionez unul.
    Eu ma gandesc si la varianta din compartimentul motor.
    "Peticit" acolo nu mai apuca frunzulita sa intre pe circuit.
    Numai ca acolo ii mai greu de lipit si de fixat.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    In mod interesant nu prea mi-a cazut fluxul de aer.In tr 2a cel putin.I-am dat cu parfum,miroase fain
    Sunt curios ce va face la iarna,ca iarna care a trecut,m-a disperat cu aburirea parbrizului - si nu numai.Raschetam pe ambele parti ale geamului... sper sa se reduca si asta.
    Cred ca din exces de zel am taiat prea mult,si a trebuit sa-i dau cu silicon izolant ca scapa aer intr-un punct. Dar s-a rezolvat.Pana acum e ok.

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Pai... zi-ne si noua, ce si cum. Esti primul si din cauza asta nu avea cine sa-ti raspunda. Pentru ce filtru ai optat?

    A? Nevermind, am citit pe topicul de la Bursa - E Zero Pollution. Cul. Impresii?
    Last edited by Stefan; 6 May 2009, 22:21.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Gata,nu va inghesuiti sa raspundeti,mi-am montat deja.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    un filtru polen...darv de care se potriveste pana la urma?

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Asteptam un tutorial video pt montare filtru compartimentul motor cum este cel de montare filtru polen in habitaclu.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google