Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba
    replied
    miros o sa prinda oricate filtre i-ati pune. e vorba de o bacterie/ciuperca ce se dezvolta in instalatie, mai ales daca folositi climatizarea. din cauza dezumidificatorului si a diferentei de temperatura mari intre tubulatura si mediu, dupa ce opriti clima, se dezvolta ciuperca. impotriva acestui neajuns exista sprayuri speciale, solutii de curata, nu trebuie 2 filtre. unul bun sus sub stergatoare, ca tot aia e...

    Leave a comment:


  • manic_user
    replied
    Mi-am montat şi eu un filtru de polen Valeo pentru Renault Clio 3/Modus/Micra. Decuparea a ieşit bine, cu ventilatorul la treapta 4 şi cu jetul de aer orientat spre aeratoare, aeratoarele închise, pierderea de aer era infimă, undeva în dreapta sus, pe o porţiune de cca 2-3 mm, dar zona s-a izolat cu uşurinţă. Diferenţa de debit în habitaclu este insesizabilă, un neavizat nu poate simţi prezenţa filtrului. În viitorul apropiat voi încerca să aplic şi o plasă din inox sau plastic la priza de aer a ventilatorului.
    În curând voi pune poze pe My Ride / Sanderica Platinată.
    Last edited by manic_user; 1 June 2009, 17:12.

    Leave a comment:


  • yr-zbg
    replied
    In curand o sa vina si al meu...si am de gand sa aplic ambele variante.
    cel de interior (pe care o sa il si parfumez)...si cel de la motor pe care il voi schimba mai des si care in primul rand nu va lasa mizeria sa intre pana la cel de interior.
    Dupa parerea mea daca il pun doar pe cel de interior, pe tubulatura inainte de filtru se va aduna praf...care dupa un timp in conditii de umiditate va prinde un miros specific, miros de care nu mai scapi chiar daca schimbi filtru. Deci eu as vrea sa limitez patrunderea prafului pe intreaga tubulatura de ventilatie...nu stict doar in habitaclu.

    Bafta!

    ps. si pe mine m-ar interesa o poza cu zona compartimentului motor, cu acel grilaj demontat

    ps2 (off-topic) au aparut ceva manuale pt sandero?

    Leave a comment:


  • adi007
    replied
    Asa de curiozitate nu a montat nimeni filtrul de polen la o reprezentanta Dacia si cam cat ar costa ?

    Leave a comment:


  • marian66v
    replied
    Chiar suntem cu totii praf

    Leave a comment:


  • bunicuta
    replied
    Si eu ma gandesc sa pun un filtru tot la motor, sub acea grila de plastic. Am vazut cum se face pe loganclub si e destul de simplu, doar trebuie atentie la desfacerea acelei grile de plastic.
    E bun si filtrul de habitaclu, doar ca daca e mult praf (si la noi in preaiubita tara chiar e praf - ca sa nu spun ca intreaga tara e praf ) si nu merita sa dau 60 roni tot la 6 luni...

    Leave a comment:


  • Goan
    replied
    Foarte frumos, foarte util.
    Eu totusi ma gandesc la varianta de aplicare la compartimentul motor.
    A mai aplicat careva acolo ? Poze ? Descriere ?

    Leave a comment:


  • pitiku1
    replied
    da si eu mi-am montat filtru am luat un filtru de la mann cu1829si nu scapa aer deloc nu mai am treaba acum cu funze si frunzulite sau bordul plin de parf si toate chestiile in dreptul volanului oricum o sal schimb peste 3 luni cu unul de polen original de renault pentru logan.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Gata am rezolvat-o. Multumesc pentru raspunsuri - problema era de sus, ramasese un ciot pe care l-am pilit (de fapt l-am racait cu briceagu').
    Eu am taiat lateralele si partea de jos si am tras de capac pana s-a rupt in partea de sus. Dar in stanga nu era taietura chiar pana sus asa ca s-a rupt cu un ciot mic. Sfat pentru altii: taiati marginea pana sus pentru a se rupe perfect.
    Impresii: debitul nu a scazut aproape de loc - pe mine ma interesa pe treapta 1, pentru ca pe aia o folosesc cel mai mult (aproape tot timpul cand merg cu masina), aer scapa numai un pic pe marginea dinspre motor (o rezolv cu banda adeziva) - cred ca din cauza ca am taiat bucatica aia de plastic de la filtru - nu mai sta chiar fix.
    Ma uitam in schimb ca cei tu PH2/Sandero au taiat si marginile acelea inguste, dar pentru ca gaura sa arate ca la Clio 3 lucrul asta nu e necesar - filtrul vine direct pe ele si e etans - NU mai decupati marginile. Plus ca sunt foarte groase si greu de taiat - cu cutterul ar fi imposibil.
    Attached Files
    Last edited by Stefan; 17 May 2009, 20:53.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Asa e Spanule,am vazut si eu clipul,si cu toate astea,nu vezi,nu simti daca a intrat de tot partea de sus - e prea inaccesibil locul ala.Iti dai seama numai daca nu vrea sa intre la loc.Trebuie insistat pe parte de sus,sa nu fortezi de jos.

    Leave a comment:


  • Spanu
    replied
    e un tutorial cu montare filtru pe undeva pe forum (youtube) uitati-va acolo. cristystreulea e protagonistul.acolo va arata cum trebuie indoit de margini sa intre pana la fund.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Am patit acelasi lucru,m-am speriat ca nu se potriveste,dar pana la urma mi-am dat seama: partea de sus a filtrului nu a intrat de tot la loc.E nasol ca nu se vede! Ai grija sa nu fortezi,ca ramane plasticul ala indoit si nu-si va face treaba!
    Asigura-te ca in partea de sus intra de tot.Am crezut si eu initial ca e la limita,dar dupa ce am bagat si cealalta mana am putut sa imping la loc.
    Filtrul e ok,se potriveste. Sa zici dupa aia. Bafta!

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Capetele care intra, intra indoite, altfel nu au cum - nu de acolo tine. Nu-mi dau seama de unde. Am masurat si marginile, si in interior - si totul se potriveste. DILEMA.

    Leave a comment:


  • bunicuta
    replied
    Io nu o sa ma complic cu filtrul de habitaclu..mai simplu montezi un filtru exterior sub masca de plastic.

    ps. daca indoi putin filtrul la capetele care intra primele in gaura, nu merge pana in capat ?

    Leave a comment:


  • Stefan
    replied
    Ok - m-am pus pe treaba la Sandero, am cumparat filtru de Renault Clio 3/Modus/Micra (77 01 062 227), am decupat capacu de la aeroterma (si ce frumos am decupat - am rabdare la chestii d-astea),am curatat de frunze si sa bag filtrul... Pac - nu intra de tot. Partea de jos nu vrea sa intre, am crezut ca e o mica parte de plastic de la filtru care tine asa ca am taiat-o.Tot nimic - nu vrea sa intre de tot. Sugestii? Cine a mai pus pe PH2/Sandero...
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google