Se va vinde si in Marea britanie
Dacia se pregateste sa intre in cursul acestui an in premiera pe piata britanica. Daca Logan a fost considerat de conducerea companiei-mama un model nepotrivit pentru lansarea marcii romanesti in Albion, noul Sandero a fost asteptat tocmai datorita noii imagini pe care Dacia a primit-o odata cu lansarea acestuia. Britanicii nu stiu inca ce gama de motoare va fi aleasa pentru a forta intrarea Dacia intre marcile de volum din UK, insa dieselul va face parte in mod sigur din optiuni datorita cantitatii reduse de emisii poluante, un element deloc de neglijat avand in noile reguli de mediu din Londra
Dacia Sandero va fi vandut in marea Britanie prin dealerii Renault, intre 30 si 50% dintre showroom-urile marcii franceze urmand sa aiba o zona speciala branduita Dacia. Ultimele informatii din Albion arata ca pretul de la care va porni Sandero pe aceasta piata va fi de 7000 de lire sterline (aproximativ 9150 de euro).
sursa
Noual Sandero sa testat si in Brazilia
Noul Sandero a cucerit deja inimile soferilor brazilieni. Dupa toate cronicile pozitive primite de acest model, am decis sa ma sui la volan pentru a descoperi cat de capabila va fi noua masina care va purta sigla Dacia. In tara am condus timp de un an o Dacia Logan, deci curiozitatea a fost si mai mare. Am inceput astfel drive-testul la volanul unui Sandero echipat cu motor de 1,6 litri cu 16 valve, pe benzina, alimentat si cu combustibil alternativ, la o temperatura de 43 de grade Celsius. Am ales alimentarea cu benzina. Cum am apasat pedala de acceleratie, am remarcat primul atu. Este foarte silentioasa. Consumul instant in zona de oras a fost ceva mai ridicat, ajungand chiar si la 14 litri la suta, insa aglomeratia din Salvador, capitala statului brazilian Bahia, era destul de mare in momentul testului. Cum am iesit din oras, am decis sa calc acceleratia fara mila, in timp relativ scurt reusind o performanta nemaiintalnita la Logan. Am atins 200 de kilometri la ora, la recomandarea reprezentantului Renault care m-a insotit, desi in fisa tehnica viteza maxima e 181 km/h. Consumul instant in acel moment a sarit la 18 la suta. Totusi, aceste valori vor fi diferite pentru modelul romanesc datorita motorizarilor diferite. La aceasta viteza, m-au surprins stabilitatea si lipsa zgomotului in masina. La viraje s-a comportat bine si nu am simtit deloc ca m-as putea rasturna, mai ales ca e usor de manevrat. Volanul poate fi reglat pe inaltime. La predarea masinii, consumul mediu a fost surprinzator, 7,8 litri la suta de kilometri. Primul gand care mi-a venit in minte a fost ca in Romania imi voi lua Sandero, chiar daca masina produsa la Mioveni e un derivat al modelului brazilian, iar motorizarea in 16 valve nu va fi foarte rapid disponibila. Masina are un aer tineresc, o combinatie intre sportiv si eleganta. E ca un diamant slefuit excelent!
sursa
Motorizari
Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, în egala masura, la succesul gamei Dacia.
Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si întretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu în ultimul rând, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.
Motorul 1.5 dCi este o adevarat? referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente în conditiile unui nivel de consum foarte redus.
Motorul 1.5 dCi este disponibil atat în versiunea de 70 CP, cat si în versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfarsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.
sursa: comunicat Dacia
Lansare Sandero la Geneva
Prezentari, teste
Interior
Robustete
Pretul
Sigla
Odata cu lansarea lui Sandero, concernul Dacia a lansat si noua sigla

Noua sigla este vazuta de critici ca pe un desfacator de dopuri.
Primele poze interior si exterior
Dacia se pregateste sa intre in cursul acestui an in premiera pe piata britanica. Daca Logan a fost considerat de conducerea companiei-mama un model nepotrivit pentru lansarea marcii romanesti in Albion, noul Sandero a fost asteptat tocmai datorita noii imagini pe care Dacia a primit-o odata cu lansarea acestuia. Britanicii nu stiu inca ce gama de motoare va fi aleasa pentru a forta intrarea Dacia intre marcile de volum din UK, insa dieselul va face parte in mod sigur din optiuni datorita cantitatii reduse de emisii poluante, un element deloc de neglijat avand in noile reguli de mediu din Londra
Dacia Sandero va fi vandut in marea Britanie prin dealerii Renault, intre 30 si 50% dintre showroom-urile marcii franceze urmand sa aiba o zona speciala branduita Dacia. Ultimele informatii din Albion arata ca pretul de la care va porni Sandero pe aceasta piata va fi de 7000 de lire sterline (aproximativ 9150 de euro).
sursa
Noual Sandero sa testat si in Brazilia
Noul Sandero a cucerit deja inimile soferilor brazilieni. Dupa toate cronicile pozitive primite de acest model, am decis sa ma sui la volan pentru a descoperi cat de capabila va fi noua masina care va purta sigla Dacia. In tara am condus timp de un an o Dacia Logan, deci curiozitatea a fost si mai mare. Am inceput astfel drive-testul la volanul unui Sandero echipat cu motor de 1,6 litri cu 16 valve, pe benzina, alimentat si cu combustibil alternativ, la o temperatura de 43 de grade Celsius. Am ales alimentarea cu benzina. Cum am apasat pedala de acceleratie, am remarcat primul atu. Este foarte silentioasa. Consumul instant in zona de oras a fost ceva mai ridicat, ajungand chiar si la 14 litri la suta, insa aglomeratia din Salvador, capitala statului brazilian Bahia, era destul de mare in momentul testului. Cum am iesit din oras, am decis sa calc acceleratia fara mila, in timp relativ scurt reusind o performanta nemaiintalnita la Logan. Am atins 200 de kilometri la ora, la recomandarea reprezentantului Renault care m-a insotit, desi in fisa tehnica viteza maxima e 181 km/h. Consumul instant in acel moment a sarit la 18 la suta. Totusi, aceste valori vor fi diferite pentru modelul romanesc datorita motorizarilor diferite. La aceasta viteza, m-au surprins stabilitatea si lipsa zgomotului in masina. La viraje s-a comportat bine si nu am simtit deloc ca m-as putea rasturna, mai ales ca e usor de manevrat. Volanul poate fi reglat pe inaltime. La predarea masinii, consumul mediu a fost surprinzator, 7,8 litri la suta de kilometri. Primul gand care mi-a venit in minte a fost ca in Romania imi voi lua Sandero, chiar daca masina produsa la Mioveni e un derivat al modelului brazilian, iar motorizarea in 16 valve nu va fi foarte rapid disponibila. Masina are un aer tineresc, o combinatie intre sportiv si eleganta. E ca un diamant slefuit excelent!
sursa
Motorizari
Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina (1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85CP), care si-au dovedit deja eficienta pe numeroase vehicule din familia Renault si care au contribuit, în egala masura, la succesul gamei Dacia.
Cele doua motoare pe benzina de 1.4 l si 1.6 l corespund perfect criteriilor de cost, robustete si întretinere usoara, caracteristice marcii Dacia. Ambele propulsoare se disting prin cuplul care atinge valori importante începând chiar de la turatii joase si care este disponibil pe o plaja larga de utilizare. Nu în ultimul rând, cele doua motoare se remarca prin consumul redus de combustibil.
Motorul 1.5 dCi este o adevarat? referinta pentru motorizarile diesel, fiind recunoscut drept unul dintre cele mai performante motoare diesel din lume la acest nivel de cilindree. Este vorba despre un grup motopropulsor de înalta tehnologie, dotat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii excelente în conditiile unui nivel de consum foarte redus.
Motorul 1.5 dCi este disponibil atat în versiunea de 70 CP, cat si în versiunea mai dinamica, de 85 CP (versiune lansata la sfarsitul anului 2007 pe modelele Logan berlina si Logan MCV). Dispunând de un nivel de emisii de CO2 scazut, motoarele 1.5 dCi 70 CP si 1.5dCi 85 CP prezente pe Dacia Sandero se caracterizeaza printr-un impact ecologic deosebit de redus.
sursa: comunicat Dacia
Lansare Sandero la Geneva
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou . |
Apasa aici |
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou . |
Apasa aici |
Prezentari, teste
Interior
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou . |
Apasa aici |
Robustete
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou . |
Apasa aici |
Pretul
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou . |
Apasa aici |
Sigla
Odata cu lansarea lui Sandero, concernul Dacia a lansat si noua sigla


Noua sigla este vazuta de critici ca pe un desfacator de dopuri.
Primele poze interior si exterior
Comment