Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Un nou proiect numit Sandero a facut valuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cine ma poate lamuri, de ce Sandero in Romania este mai greu decat cel din Franta?
    Motorizare Benzină
    Tip motor K7J (1.4 MPI) K7M (1.6 MPI)
    Mase (kg),
    La gol în ordine de mers (fără opţionale) 1.036 1.036
    La gol în ordine de mers pe puntea faţă 625 625
    La gol în ordine de mers pe puntea spate 411 411
    Total maxim autorizat (NMAC) 1536 1536
    Greutate totală rulantă 2300 2300
    Masă maximă remorcabilă cu frânare 1100 1100
    Masă maximă remorcabilă fără frânare 555 555
    iar in Franta:
    MASSES (kg),
    À vide en ordre de marche 975 980
    À vide en ordre de marche sur l'AV 575 580
    À vide en ordre de marche sur l'AR 400 400
    Maxi autorisé (MMAC) 1 470 1 470
    Total roulant (MTR) 2 300 2 300
    Masse maxi remorque freinée 1 100 1 100
    Masse maxi remorque non freinée 525 525

    Comment


    • Cele din Franta sunt defapt greutatile corecte. Pe site-ul ro este o greseala. Dar asta poti sa ne confirmi tu cand iei masina

      Comment


      • aici ai cateva date:
        Motor 1,4 MPI 75 CP 1,6 MPI 90 CP
        Putere 75 CP/5500 rpm 87 CP/5500 rpm
        Cuplu 112 Nm/3000 rpm 128 Nm/3000 rpm
        Viteza maxima 161 km/h 174 km/h
        acceleratie 0-100 13,00 sec 11,50 sec
        0-1000 m 35,00 sec 33,60 sec
        Cx (coef.aerodin.) 0,36 0,36
        CO2 165 g/Km 170 g/Km
        Consum urban 9,6 l/100km 10,00 l/100km
        Consum extraurban 5,4 l/100km 5,6 l/100km
        Consum mixt 7,0 l/100km 7,2 l/100km
        Greutate 975 Kg 990 Kg
        Sper sa intelegi: greutate 975kg la cele dotate cu motor de 1,4 si 990 kg la cele cu motor 1,6
        Last edited by 012; 18 June 2008, 12:47.

        Comment


        • Au inceput drive-testele jurnalistilor cu Sandero in Croatia:


          Impresia lăsată încă de la prezentarea statică din această primăvară se păstrează şi după primul drive-test. Dacia Sandero este fără doar şi poate o nouă lovitură dată de grupul Renault pe piaţa auto europeană. O maşină al cărui raport calitate/preţ/prestaţii este imbatabil. Păcat că nu are în gama de propulsoare, deocamdată, şi un diesel.

          Din primele impresii, după ce am testat modelul echipat cu propulsorul de 1,6 litri, pot spune că motorul este cam "leneş", iar treapta a 5-a a cutiei de viteză poate fi întrebuinţată numai pe autostradă. Pe drumurile virajate din zona orasului Split, am putut folosi numai treapta a 3-a. Motorul este zgomotos, chiar mai zgomotos decât pe Logan, deşi este practic aceeaşi "inimă". Poziţia la volan este cam joasă, iar maşina pe care am avut-o în teste nu era prevăzută cu sistem de reglare a scaunului şoferului pe înălţime. Cu toate acestea, pot spune că maşina nu este obositoare la drum lung, asta doar dacă faci abstracţie de zgomotul motorului. Nu mi-am putut face o idee clară privind o medie de consum, dat fiind că maşina a fost condusă pe drumuri virajate, cu schimbări dese de altitudine.


          Si un clip cu Sandero in motion:

          Clip cu Sandero in motion:

          ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
          Apasa aici
          Last edited by Stefan; 18 June 2008, 20:12.

          Comment


          • Mai zgomotos decat un Logan??? Simt ca ma sperii

            Comment


            • Orice se poate. Totusi sa asteptam si rezultatul celorlalte teste facute in cursul zilei de azi.

              Comment


              • Oare le mai aflam azi? Cei de la .... o revista (i-as spune numele, dar nu stiu de nu o considerati reclama) au anuntat pe site-ul lor ca la ora 19 prezinta primele rezultate. Nici acum nu au postat nimic. Se intreba un "comentator" daca nu s-au rasturnat cu masina prin Croatia, de nu mai zic nimic

                Comment


                • Da si eu tot pe revista aia sunt cu ochii. De cand tot promit testul asta... si s-au impiedicat ca tiganu la mal.

                  Comment


                  • Articolul cu pricina. Comentarii la adresa lui? Va rog, purcedeti...

                    La pornirea motorului de 1,6 litri, primul lucru pe care l-am sesizat a fost silențiozitatea acestuia, Lucru confirmat și în conducere, Dacia Sandero fiind foarte puțin gălăgioasă față de Dacia Logan cu același motor, datorită atenției mai mari la materialele fonoabsorbante.
                    Deja apar contradictiile intre jurnalisti. Oricum, desi Promotor nu e exact cea mai titrata revista auto din Romania, macar ei sunt auto, spre deosebire de baiatul de la Capital de mai devreme, care zicea ca masina e zgomotoasa.
                    Last edited by Stefan; 18 June 2008, 23:34.

                    Comment


                    • mersi stefan! good reading!

                      Comment


                      • Inca unul - link

                        De acum o sa tot curga. Banuiesc ca sambata duminica toate emisiunile auto or sa aiba teste.

                        Comment


                        • Tari astia. In acelasi articol afirma ca Sandero este"foarte putin mai usor" decat Loganul si "este cu cateva kilograme mai greu" decat acelasi.

                          Comment


                          • Originally posted by bobocul View Post
                            Cine ma poate lamuri, de ce Sandero in Romania este mai greu decat cel din Franta?
                            Motorizare Benzină
                            Tip motor K7J (1.4 MPI) K7M (1.6 MPI)
                            Mase (kg),
                            La gol în ordine de mers (fără opţionale) 1.036 1.036
                            La gol în ordine de mers pe puntea faţă 625 625
                            La gol în ordine de mers pe puntea spate 411 411
                            Total maxim autorizat (NMAC) 1536 1536
                            Greutate totală rulantă 2300 2300
                            Masă maximă remorcabilă cu frânare 1100 1100
                            Masă maximă remorcabilă fără frânare 555 555
                            iar in Franta:
                            MASSES (kg),
                            À vide en ordre de marche 975 980
                            À vide en ordre de marche sur l'AV 575 580
                            À vide en ordre de marche sur l'AR 400 400
                            Maxi autorisé (MMAC) 1 470 1 470
                            Total roulant (MTR) 2 300 2 300
                            Masse maxi remorque freinée 1 100 1 100
                            Masse maxi remorque non freinée 525 525
                            http://www.dacia.fr/fr/DaciaSITe/san...ics/index.html
                            VC confirma ca greutatile corecte sunt cele de pe www.dacia.ro iar dacia.fr nu este un site al firmei Dacia

                            Comment


                            • Juriul European Car of the Year a publicat lista de modele nominalizate la premiul Masina Anului 2009. Pentru ediata COTY 2009 au fost alese 38 de modele: Alfa Romeo Mi.To, Audi A4, Audi Q5, BMW X6, BMW Seria 7, Chevrolet HHR, Chrysler Grand Voyager, Citroen Berlingo / Peugeot Partner, Citroen C5, Dacia Sandero, Dodge Journey, Fiat Linea, Ford Fiesta, Ford Kuga, Honda Accord, Honda Jazz, Hyundai H1, Hyundai i10, Hyundai i20, Hyundai i55, Jaguar XF, Jeep Cherokee, Lancia Delta, Mazda6, Mercedes GLK, Mitsubishi Lancer, Opel Agila /Suzuki Splash, Opel Insignia, Renault Kangoo, Renault Mégane, Renault Koleos, Seat Ibiza, Skoda Superb, Subaru Forester, Toyota Land Cruiser, Volkswagen Golf, Volkswagen Scirocco, Volvo XC60.

                              Dupa cum se observa, noul model Dacia Sandero, lansat de curand la nivel european, a fost nominalizat la prestigioasa competie COTY 2009.

                              sursa

                              Comment


                              • bravo lui,sandero este o masina corecta la pretul ei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google