Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Afisare consum instant Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O sa ma bag si eu in discutie cu cate ceva. Incerc demult sa rezolv problema expusa de voi si momentan e posibil doar intr-un singur mod: inlocuirea tabloului de bord cu unul din generatia "de aur" adica inainte de 09.2006. Aceasta operatiune are dezavantajul ca veti avea kilometrii inscrisi in noul tablou de bord, Asta se rezolva la baietii care se pricep.
    Metoda dorita de mine este rescrierea controlerului care este NEC cu fimware de tablou de bord din seria 600X. Acest lucru este insa imposibil deoarece acest firmaware nu se poate citi dintr-un controler de pe o placa veche deoarece e protejat la citire. Singura speranta ramana Tachosan, firma unde este produs, dar ma indoiesc ca avem vreo sansa.
    sub nici o forma sa nu intrati aici

    Comment


    • #17
      relax cu takosan-ul, ca am incercat eu doar o simpla schema de bord si "nexam" raspuns. doar "pe naspa" daca alfi ceva, pt ca in mod normal nimeni nu-ti va da informatiile. mai ales aia care habar n-au ce le ceri si cred ca divulga cel mai mare secret al omenirii daca iti spun cate ceva despre meter-cluster-ul de logan
      da-mi exact tipul de controller daca-l stii si la anul cand incep lucrul o sa "sap" un pic, poate chiar la nec dupa informatii chiar presupunand ca am face un programator pt cpntrollerul ala, tot ne trebuie firmware-ul, care nu stiu de unde-l putem lua
      LE: ba stiu, s-ar putea baietii de la siemens/continental timisoara/iasi sa-l aiba, din zvonistica, ei cica ar fi proiectat bordul si takosan il executa doar. o sa ma mai interesez de acest aspect...
      pe de alta parte, daca nu ma insel, pe loganclub la sectiunea bursa(anunturi online) e cineva care schimba controllerul sau bordul si face inclusiv rescrierea kilometrajului.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #18
        Eu sunt multumit de felul in care afiseaza CB consmul, nu ma deranjeaza.
        1.4
        sigpic

        Comment


        • #19
          Ca sa vezi consumul instantaneu

          Vreti sa vedeti consumul instantaneu? Cititi ce am scris aici

          Comment


          • #20
            Ala e consumul in litri pe ora, nu prea are vreo folosinta dupa parerea mea.
            sub nici o forma sa nu intrati aici

            Comment


            • #21
              nu cred ca merita riscat doar pentru a stii cand consuma. La urma urmei nu te poti astepta sa consume 2 l/100 km...Atat timp cat merge bine si nu trece consumul de 13l/100km totul e ok, parerea mea.

              Comment


              • #22
                13 l% ii prea mare ,pana in 9,5 10 % in oras e bine

                Comment


                • #23
                  L-ai testat in mers? Nici eu nu sunt 100% sigur dar se comporta ca un consum instantaneu in l/100km... Sa vedem ce mai zice si lumea, dar daca ar fi cum cred eu, functia e deja implementata in CB, trebuie doar gasita o metoda sa nu o mai afiseze doar in Cluster Test ci si in regim normal...

                  Am facut eu un test mai demult. Mergeam cu 100Km/h constant pe un drum national si am vrut sa vad cat consuma in medie la viteza aia, in treapata 5 si imi afisa 5,7%. Acum, am facut acelasi test dar cu ce cred eu a fi consumul instant si in aceleasi conditii ca mai sus afisa undeva intre 5,4-6% probabil pentru ca nu tineam exact pedala la acelasi nivel (pentru ca e moale :P)
                  Prin oras cand ii dau talpa imi arata 16-17%, 5-9% in accelerari usoare, 0% in frana de motor, 1-1,2% lasata pe liber si exemple sunt multe...
                  Nu stiu... testati si voi...

                  Comment


                  • #24
                    voi realizati ca vreti acum ceva ce probabil nu veti mai folosi decat de 4 ori in urmatorii 5 ani? eu am avut consum instant pe 1.6mpi si drept sa va spun il voiam la 16v doar ca sa compar la aceeasi viteza cat consuma asta din urma. deci as fi avut nevoie de consum instant teoretic, de 3-4 ori in total. in rest mergi pe "range" (cat mai parcurgi pana la alimentare) sau nici macar nu butonezi cb-ul ala. chiar asa zcarcani sunt unii sa scoata consum instant cat mai mic? oricum conteaza ala mediu sa fie minim.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Nici pe mine nu mă preocupă consumul ăsta instant. E drept că era interesant să-l avem activat, aşa, mai mult ca moft. Din tot CB-ul, eu folosesc frecvent funcţia de afişare a distanţei pe care o mai pot parcurge cu benzina pe care o am în rezervor, iar consumul mediu îl verific când fac plinul sau când şi când. Uneori mai folosesc şi kilometrajul parţial. Şi cam atât.
                      Mama proştilor este mereu gravidă!

                      Comment


                      • #26
                        ........pe mine m-ar fi ajutat sa am consumul instant , as fi stiut evident cum pot face o economie de carburant in functie de stilul de condus.

                        Comment


                        • #27
                          cu consum instant nu faci economie, nu ala e relevant la un stil de condus economic.
                          in oras, daca vrei, iti pot spune eu ce-am observat la primul logan, la 60km/h in tr4 consuma mai putin decat in tr5. acelasi motor ca al tau, 1.6mpi. si-n afara de cateva consumuri instante ca sa vad doar de curiozitate cat consuma la o anumita viteza, nu am folosit functia respectiva. daca-mi aduc bine aminte, 5.4% la 95km/h, 8% la 140km/h, 10.5% la 170km/h. atat am verificat, restul nu m-a interesat. nu ma intreba acum cat consuma in tr4 la 60 si cat in tr5, nu mai retin, stiu doar ca am ramas oarecum mirat la inceput de faptul ca la viteza de 50-60km/h, tr4 e mai economica.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #28
                            Pai la 50-60km/h tr5 nu ii cam subturata ?
                            Ma gandesc ca tr4 la 50-60km/h duce motoru pe la 2500-2700 rpm
                            Dar tr5 l-ar cobori pe la 2000 si ceva.
                            Sigur depinde si de drum...

                            Comment


                            • #29
                              la 60 in tr5 ai 1800rpm. si nu depinde de drum am dat exemplul asta pt ca la inceput imi povesteau ei cum fac economie mergand cu 50 in tr5 si-am vrut sa verific. cand le-am aratat pe cb ca nu-i rosul verde si nici albastrul galben, au zis ca la ei totusi consuma altfel de cum imi arata mie si la toti care aveam 1.6mpi cu cb adica preferance consuma mai putin decat ambition
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #30
                                Eu din cate imi amintesc la 60km/h in treapta 4 ai fix 2000 rpm.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google