Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Afisare consum instant Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Afisare consum instant Sandero

    Dupa cum stim nu putem vedea consumul instant al consumului de carburant chiar daca pe unii poate ai sperie cat ai va arata cand va pleca de pe loc....sau va urca o panta.


    Eu unul cred ca nu ar strica sa vedem exact consumul, sa stim cum e cea mai potrivita modalitate de a conduce (turatii..etc).

    Stie cineva daca se poate activa aceasta functie???? Cat ar costa?? Ar fi o operatie mai complicata sau se poate face la orice reprezentanta Dacia??

  • #2
    Pai sa vedem !
    Din cate cunosc eu :
    De obicei procesoarele utilizate sunt pe 8 biti (genul celor de tipul Z80) programate in limbaj de asamblare (ASM) care au o mica memorie interne pe registri de 8 biti. Ele sunt dublate de un procesor de memorie (probabil ca 65536 de octeti ca atat poate "citi" procesorul (sau mai mica - atata cat este necesara)
    Este de presupus ca in cazul calculatoarelor de bord la autoturisme toata memoria este de tip ROM (read only memory) care nu se sterge la oprirea alimentarii cu curent si care contine in primii octeti startarea programului (cu diferite controale) (la afisare pe ecran mai contine resetarea si controlul consolei) si care se programeaza de obicei sub infararosu cu o banda perforata - procesorul avand o lupa pe el care apoi este obturata - de retinut lumina de neon o poate sterge).
    Urmatorii octeti contin, de obicei, interpretorul utilitarului folosit la programarea propriuzisa adica face transformarea instructiunilor scrice de programator in mod inteligibil de catre om in limbaj de asamblare folosind mici subprograme care se refera la cititrea tastaturii, la citirea instructiunii, la citirea adreselor de memorie, a magistralei de date, a perifericelor (aici afisajul electronic de la bord) etc. In cazul auto nu mai este necesar caci acest lucru se face pe laptop si se perforeaza banda de programare.
    Restul memoriei este folosita pentru programul propriuzus.

    Daca programul ar fi prevazut cu calcul si afisare consum instantaneu pentru a fi afisat , dupa cum i-ti dai seama trebuie :
    1 - activat subprogramul respectiv
    2 - un "buton" suplimentar care sa simuleze "apasarea unei tastaturi" asa cum fac si cele existente la afisajele curente - de exemplu a 10 apasarea simultana a unui buton, daca apasarile simultane nu sunt contorizate si dupa a 6-a sa se intoarca la prima.

    Dar pentru asta trebuie sa cunosti la ce adresa de memorie incepe acest subprogram, ce "buton logic" trebuie sa actionezi si ce date transmite subprogramul catre afisajul de la bord si eventual daca datele mai trebuiesc "cosmecitizate" pentru afisare coerenta.

    Dar nu cunosti programul ! S-ar putea incerca cu scoaterea procesorului si a memoriei de la un calculator de bord vechi, puse intr-un "cititor" compatibl si vizualizata informatia stocata in celulele de memorie (care este sub forma de cifre de la 0 la 255). Sa ai decodorul la limbajul de asamblare utilizat si sa scoti schema logica !

    Dar probabil ca exista programe tester pe laptop cu care poti sa afli anumite lucruri si pe care le au service-urile dacia !

    Comment


    • #3
      Da ..este destul de complicat ceea ce spui tu......nu e chiar atat de simplu.......cred ca la service-uri ar trebui incercat......garantia ramane aceeasi..sper..

      Comment


      • #4
        Ar fi indicat un consum instant dar mai au mult de lucru astia de la dacia...

        Comment


        • #5
          Am mai scris asta intr-un topic:consum instant a existat pe acelasi tip de calculator,dar s-a scos din cauza celor care ziceau ca masina papa prea mult.Dati vina pe linge-blide aia daca vreti,calculatorul poate,are si senzori din cate stiu eu,dar nu-l lasa softul.
          Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

          Comment


          • #6
            nu se mai fac dacii cu consum instant din 2006, octombrie. metoda descrisa de zamolxe7 acum o luna de zile e aplicabila la comp masinilor din 1980. cele de azi folosesc microprocesoare in tehnologie flash, cu RAM si ROM incorporat si SEEPROM extern.
            producatorii sunt in general national instruments (tms-uri) si motorolla (seria hc).
            melk, nu dacia are mult de lucru, are dreptate rashx, a fost si s-a scos, cum am mai spus, din octombrie 2006, din cauza oamenilor idioti ce reclamau consumuri de 20%, dar pe care nu-i ducea mintea ca n-au rezervor de TIR de 600 de litri si ca de fapt masina consuma 8% mediu.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Pacat ,consumul instant trebuia lasat dar asta este politica.Si pe mine m-a pufnit rasul cand la 1 minut dupa ce am pornit masina (afara frig,socul lucra) am citit pe bord ,,34 %" ..distractiv daca stii despre ce este vorba ...ingrijorator pt neavizati.

              Comment


              • #8
                pana la urma urmei nu stiu ce te-ar intereza pe moment care este consumul baza tot mediul ramane de aia a si scos consumul instant si costuri reduse bineinteles

                Comment


                • #9
                  consumul instant te-ar putea ajuta la adoptarea unui stil de condus mai economic.daca nu te intereseaza si mai bine dar eu raman la parerea ca este un lucru util.nu degeaba a mai fost facut.

                  Comment


                  • #10
                    alecs55 are dreptate. Cu ce te-ar deranja daca ar fi activa functia aceeasta?? Nu o vrei , nu o accesezi dar poate pe altii ajuta.......daca ne permiteam alimentam cu totii numai cu benzina de 98!! ..ceea ce nu cred ca e cazul...

                    Oare ne-ar putea lamuri cineva..daca s-ar putea activa aceasta functie??...eu stiu la Vocea Clientului.??

                    Comment


                    • #11
                      ce nu e clar din "nu exista functia" ? n-ai ce activa, din moment ce nu e scrisa in cod...nu e vorba de pus o bifa sau tras o sarma, pur si simplu lipseste din soft o bucata. poti suna si la vocea clientului de la mercedes, degeaba. de 2 ani de zile comenteaza posesorii de logan pe aceeasi tema si nu s-a rezolvat nimic. masinile (logan si sandero) sunt identice din pct de vedere al platromei tehnice, deci ce are unul are si-alalat, la fel si ce n-are unul n-are nici celalalt. si dacia nu va baga din nou consum instant pt ca prea putini vor acest lucru, comparativ cu numarul mare de idioti care-au facut reclamatie timp de mai bine de 2 ani de zile (mai2004-octombrie2006). forget about it
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #12
                        Da Seba.......dar daca vrei sa resoftezi...banuiesc ca asta trebuie sa se poata...........tu poate sti mai bine.....pe Renault ( Clio , Symbol , Megane ..) apar aceste optiuni .....pe Sandero se pare ca nu....ca toate ca sunt cam facute tot de Renault....cam tot aceeasi tehnologie...aceleasi piese cred eu.....cam cat la suta este Renault si cat Dacia sandero?? Ce am facut noi romanii si cam ce au facut ei..francezii??

                        A ...cred ca am fabricat si noi ceva componente pe aici.....faruri , cablaje, radiatoare....dar cine le-a conceput???

                        ..si ca tot am dat-o putin off topic...cu scuzele de rigoare care ar fi diferentele intre

                        DACIA SANDERO si RENAULT SANDERO ( in afara de motorizarea pe care noi nu o avem si o au doar cei din Brazilia )???

                        Comment


                        • #13
                          poti resofta, cu soft de logan de dinainte de octombrie 2006, ala are consum instant. banuiesc ca se "pupa" hardware-ul de pe bordurile celor doua masini, altfel degeaba pui softul. cine are scule de download (obd, spi, bdm) poate incerca, daca ai codul sursa al clusterului.
                          diferenta exista intre functiile uch si bord active pe renault si restul ce tine de echiparea masinii. alea "renault" au incalzire in scaune optional, pornire stergator la spritare, inchidere usi dupa plecarea din loc, deblocare usi in caz de accident (chestie care ai nostri de activeaza blocarea nu cred c-o fac), senzor centura, etc...
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #14
                            Resoftare,resoftare,dar pt unele din chestiile de bun simt de mai sus sunt sigur ca nu exista senzori,de exemplu pt centura.Nu cred ca am in scaun senzor de greutate care sa faca ala sa bipaie.
                            Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                            Comment


                            • #15
                              n-ai! in mod evident, alea sunt optiuni pt masinile de export, scrie si-n manualul masinii, ala care l-ai primit cand ai luat-o de la dealer
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google