Am cautat ceva pe forum dar se pare ca nu s-a mai dat peste solutie.
Daca vreti sa va vedeti consumul instantaneu, puteti, dar doar pentru vreo 2-3 minute, timp in care nu aveti cum sa va ajutati de turometru si vitezometru...
Metoda e simpla, dar e temporara si doar de curiozitate:
Nu cred ca ma insel, pentru ca cifrele alea cresc cand turez motorul, se comporta exact cum ar trebui sa se comporte un indicator de consum instantaneu. Din pacate, dupa vreo 3 minute tot clusterul revine la normal si iti apar inapoi kilometri totali, acele functioneaza normal...
Ca sa revedeti consumul instantaneu trebuie sa opriti motorul si sa puneti iar contactul cu resetul tinut, ceea ce nu da prea bine cand deja esti cu masina in trafic sau mergi cu viteza in afara localitatii (sau prin oras, depinde ;)) ).
Rog administratorii sa-l faca Sticky in caz ca nu mai e subiect similar, sau sa mi-l mute la sectiunea care trebuie. Merci.
In modul Cluster Test butonul de CB nu are nici o functie. Doar cu cel de reset treceti de la un ecran la altul.
Repet, asta e decat pentru curiozitatea vostra si e pe riscul vostru sa faceti chestia asta in timp ce masina e in miscare (stiti doar ce inseamna un motor oprit in mers: fara servo-frane, servo-directie, ABS si puteti sa blocati chiar volanul daca din greseala dati cheia inapoi de tot)
Daca vreti sa va vedeti consumul instantaneu, puteti, dar doar pentru vreo 2-3 minute, timp in care nu aveti cum sa va ajutati de turometru si vitezometru...
Metoda e simpla, dar e temporara si doar de curiozitate:
- intrii in modul Cluster Test: tii apasat butonul de resetare CB, pui contactul, astepti pana incep sa se plimbe limbile de la indicatoare, apoi incepi si apesi scurt pe butonul de reset ca sa treci prin diferitele afisaje (iti arata la un moment dat si cata benzina mai ai in rezervor);
- cand ai ajuns la ecranul in care deasupra ai aceeasi imagine ca si atunci cand verifici consumul mediu (pioneza, linii punctate si o masina), vezi afisat 0.0; acela e consumul instantaneu si e asa pentru ca ai motorul oprit :P;
- fara sa iei contactul pornesti motorul. O sa vezi ca sare din cand in cand de la 0.0 la 1.1-1,2; acela e consumul la ralanti;
- pleci cu masina si mergi normal. Acele inca se plimba pe cadrane deci schimbi dupa ureche, dar o sa vezi ca la fiecare secunda iti arata consumul.
Nu cred ca ma insel, pentru ca cifrele alea cresc cand turez motorul, se comporta exact cum ar trebui sa se comporte un indicator de consum instantaneu. Din pacate, dupa vreo 3 minute tot clusterul revine la normal si iti apar inapoi kilometri totali, acele functioneaza normal...
Ca sa revedeti consumul instantaneu trebuie sa opriti motorul si sa puneti iar contactul cu resetul tinut, ceea ce nu da prea bine cand deja esti cu masina in trafic sau mergi cu viteza in afara localitatii (sau prin oras, depinde ;)) ).
Rog administratorii sa-l faca Sticky in caz ca nu mai e subiect similar, sau sa mi-l mute la sectiunea care trebuie. Merci.
In modul Cluster Test butonul de CB nu are nici o functie. Doar cu cel de reset treceti de la un ecran la altul.
Repet, asta e decat pentru curiozitatea vostra si e pe riscul vostru sa faceti chestia asta in timp ce masina e in miscare (stiti doar ce inseamna un motor oprit in mers: fara servo-frane, servo-directie, ABS si puteti sa blocati chiar volanul daca din greseala dati cheia inapoi de tot)
Comment