Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tutorial: Cum sa vezi Consumul Instantaneu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial: Cum sa vezi Consumul Instantaneu

    Am cautat ceva pe forum dar se pare ca nu s-a mai dat peste solutie.

    Daca vreti sa va vedeti consumul instantaneu, puteti, dar doar pentru vreo 2-3 minute, timp in care nu aveti cum sa va ajutati de turometru si vitezometru...

    Metoda e simpla, dar e temporara si doar de curiozitate:
    • intrii in modul Cluster Test: tii apasat butonul de resetare CB, pui contactul, astepti pana incep sa se plimbe limbile de la indicatoare, apoi incepi si apesi scurt pe butonul de reset ca sa treci prin diferitele afisaje (iti arata la un moment dat si cata benzina mai ai in rezervor);
    • cand ai ajuns la ecranul in care deasupra ai aceeasi imagine ca si atunci cand verifici consumul mediu (pioneza, linii punctate si o masina), vezi afisat 0.0; acela e consumul instantaneu si e asa pentru ca ai motorul oprit :P;
    • fara sa iei contactul pornesti motorul. O sa vezi ca sare din cand in cand de la 0.0 la 1.1-1,2; acela e consumul la ralanti;
    • pleci cu masina si mergi normal. Acele inca se plimba pe cadrane deci schimbi dupa ureche, dar o sa vezi ca la fiecare secunda iti arata consumul.


    Nu cred ca ma insel, pentru ca cifrele alea cresc cand turez motorul, se comporta exact cum ar trebui sa se comporte un indicator de consum instantaneu. Din pacate, dupa vreo 3 minute tot clusterul revine la normal si iti apar inapoi kilometri totali, acele functioneaza normal...
    Ca sa revedeti consumul instantaneu trebuie sa opriti motorul si sa puneti iar contactul cu resetul tinut, ceea ce nu da prea bine cand deja esti cu masina in trafic sau mergi cu viteza in afara localitatii (sau prin oras, depinde ;)) ).

    Rog administratorii sa-l faca Sticky in caz ca nu mai e subiect similar, sau sa mi-l mute la sectiunea care trebuie. Merci.

    In modul Cluster Test butonul de CB nu are nici o functie. Doar cu cel de reset treceti de la un ecran la altul.

    Repet, asta e decat pentru curiozitatea vostra si e pe riscul vostru sa faceti chestia asta in timp ce masina e in miscare (stiti doar ce inseamna un motor oprit in mers: fara servo-frane, servo-directie, ABS si puteti sa blocati chiar volanul daca din greseala dati cheia inapoi de tot)

  • #2
    Cand am avut treaba in service, l-am intrebat pe nenea care face diagnostice cu laptopul daca poate sa-mi activeze consumul instantaneu. A zis nu se poate, dar probabil ca se temea sa nu-si piarda jobul...

    Comment


    • #3
      eu nu as face asta vreodata!
      Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:28.

      Comment


      • #4
        Eu folosesc smecheria cand vreau sa vad cam cata benzina mai am dupa ce se aprinde becul.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ezo View Post
          Cand am avut treaba in service, l-am intrebat pe nenea care face diagnostice cu laptopul daca poate sa-mi activeze consumul instantaneu. A zis nu se poate, dar probabil ca se temea sa nu-si piarda jobul...
          A avut dreptate nenea ala,nu se poate activa acea optiune.Doar la masinile fabricate pana in septembrie 2006.

          Originally posted by adrianromascanu View Post
          eu nu as face asta vreodata!
          Poti sa faci asta linistit,"smecheria" respectiva este special facuta pentru diagnosticare,nu a fost "uitata" acolo. Singurul risc ar fi daca iti belesti ochii la cadran si te infigi in ceva,fiind in mers.
          Last edited by sanderizer; 25 February 2010, 19:39. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Merge si la Preference? Mentionez ca versiunea respectiva nu are CB, dar se poate vedea totusi citi litri de gaz mai sint in rez.(tot printr-un artificiu).

            Comment


            • #7
              Pentru benzina ramasa in rezervor se poate, indiferent de versiune, ti apasat butonul reset km si pui contactul. Am vazut un tutoriual al lui crististreulea unde a folosit aceeasi metoda pentru calibrarea acelor turometrului si vitezometrului.

              Comment


              • #8
                pai chestia cu opritul motorului in mers nu-mi surade mie...motor oprit...ochii in cadrane...daca mai vorbesti si la telefon si fumezi o tigara...ala esti

                In rest e buna treaba

                Comment


                • #9
                  jucati-va in mers, ca va jucati cu sanatatea si cu tabla voastra. numa' sa nu va jucati si cu-a altora, sa le trageti un sut in cele 3 litere la semafor e cazul fericit...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google