Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Impresii dupa ce ati primit masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Va rog ca pe topicul asta sa posteze numai cei care au masina si vor sa ne impartaseasca impresiile lor.
    Pentru pareri referitoare la Sandero vazut pe strada exista - http://www.clubsandero.ro/sandero-pe...le-t15p10.html

    Comment


    • #32
      Azi am urcat la barajul de la Vidraru si sunt foarte multumit, majoritatea drumului l-am urcat in treapta a 3-a fara probleme iar la intoarcere am venit pe autostrada Bucuresti-Pitesti, nu am depasit 110 km/h-3000 rot/min, motorul la aceasta viteza nu da nici cel mai mic semn ca ar fi fortat invr-un fel. Nu stiu daca as fi avut alta masina indiferent de marca mi s-ar fi pus atitea intrebari sau as fi fost atit de aratat cu degetul. La inceput recunosc ca imi placea dar a devenit cam stresant.

      Comment


      • #33
        ,,- cine s-ar fi gandit ca poti ajunge vedeta intr-o dacie?,,->GRESIT!!!. Cine s-ar fi gindit ca o dacie poate ajunge vedeta->CORECT!!! si mai mult de atit, este dacia romaneasca cum sunt eu englez.

        Comment


        • #34
          Si a mea a venit destul de repede ,comandata pe 16 iunie si a venit pe 26 iunie,e un Preference de 1.4. A fost chiar prima masina din zona mea de aici...si asa cum zicea cineva aici pe forum , a fost aratata cu degetul in primele 2 saptamani, toata lumea intorcea capul dupa ea.Imi place masina tare mult, e silentioasa,la ralanti nici nu stii daca e pornit motorul, e stabila si pe viraje, am cam terminat cei 1000 de km de rodaj si am calcat-o putin.Trage bine pentru un motor din gama ei si chiar pe panta mare,la drum intins 120 km /h e o joaca ,probabil ca o poti duce constant si la mai mult , dar eu nu am incercat deocamdata .Franele sunt foarte bune ,ferme , se opreste din orice pozitie.Acceleratia e moale, te oboseste la drum lung mai ales , atunci cand stai cateva ore cu piciorul acolo...aici trebuie gasita o solutie.Consumul mediu este pe la 6,7 in conditii normale , nu mers sportiv .Farurile vad foarte bine, dar cred ca puteau pune un reglaj electric totusi nu cablurile alea clasice pt Dacia, cat costa in plus un servomotoras?Este o masina spatioasa , cu o tinuta de drum excelenta si adaptabila la orice fel de drum , exact asa cum ne trebuia noua romanilor,usor de intretinut,robusta , iar de acum nu se mai poate spune nici ca este urata , asa cum au zis multi despre Logan.

          Comment


          • #35
            nu numai ca s-au facut livrari de sandero, dar si http://www.nyugatijelen.com/jelenido..._a_sandero.php
            Pentru cine nu stie limba maghiara: pe DJ 592, in zona localitatii Albina, jud Timis, W. Arthur (33 ani) si-a busit Sandero nou nout, ca urmare a unei depasiri neinspirate.
            Deci, se poate...

            Comment


            • #36
              Am ridicat masina (Laureate 1.6) vineri, pe 18 iulie. A venit cu 3 Km la bord iar la o prima inspectie totul a parut ok. Primul drum a fost la benzinarie si uite asa a inceput distractia: "nu va suparati, cum e?, pot s-o vad inauntru? da' consuma mult? cat a costat?" si asa mai departe.
              Tot uitandu-se lumea la ea, unii au observat si partile mai putin bune cum ar fi ca mi-au lasat doua distantiere de cauciuc in partea de sus a parbrizului (presupun ca pot sa le scot sau tai), ca partea din plastic a portierelor spate este desprinsa de partea metalica (am oprit astazi pe cineva cu Sandero sa ma uit si la el, descoperind ca asa se fabrica; problema este ca la portiera din dreapta, gaura e cam de un deget jumate: nici nu stiu cum de n-am vazut-o cand am ridicat masina de la dealer).
              Ce am vazut eu in schimb sunt doua scapari: nu functioneaza martorul care ar trebui sa se aprinda cand nu ai centura pusa si nu se blocheaza usile automat cand depasesti 7 Km/h (am incercat sa tin apasat butonul si cu cheia in contact, si cu motorul mergand, si pe deschis si pe inchis si nu se intampla nimic).
              In rest, se uita lumea la ea si de pe trotuar si din masini, si politistii. Ba unii chiar iti fac cu mana, zambesc sau fac poze.
              In fine, pentru martor, inchidere si portiera o sa vorbesc cu service-ul saptamana viitoare.

              Comment


              • #37
                Bucatile de cauciuc in partea de sus a parbrizului ei eu le am....intra in categoria "asa e toate".

                Comment


                • #38
                  Multumesc bestdodo!
                  O sa le vopsesc in rosu si zic ca are cornite
                  Credeti ca ar putea sa-mi faca probleme la Service pentru restul "amanuntelor"?

                  Comment


                  • #39
                    Aloha.
                    Mi-a venit si mie SANDELU', un Laureate de 1.6 bleu-marin. Inca nu am iesit cu el pe drum, dar l-am testat in curte. Am observat ca la relanti motorul are sub 500 rpm si nu intre 500 si 1000 rpm cum ar trbui, dar de la service mi s-a spus ca e ok in rodaj. Bucatelele de cauciuc de la parbriz m-au surprins si pe mine, dar vad ca e generala treaba.
                    In rest mai vorbi dupa ce trec de rodaj.
                    Andrei N.Popa
                    www.andriipopa.rosigpic

                    Comment


                    • #40
                      Am facut 1500 km, se simte o schimbare, este mai rapida la schimbarea vitezelor si in general raspunde mult mai bine la accelerare. Am facut doua drumuri mai lungi, unul la Vidraru prin Pitesti si unul la Sfintul Gheorghe prin Brasov, se comporta excelent pe drum de munte.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by bestdodo View Post
                        Bucatile de cauciuc in partea de sus a parbrizului ei eu le am....intra in categoria "asa e toate".
                        Salut! Pana asteptam noi,ceilalti mai putin norocosi sa ne vina masina, nu ati putea sa puneti cateva poze cu acele bucati de cauciuc de la parbriz? Eventual si cu alte detalii care nu vi se par ok? ca sa vedem si noi care-i treaba...Mersi si multi km fara probleme!

                        Comment


                        • #42
                          Nu va mai obositi sa-mi raspundeti,am primit masina pe 24 si nu am gasit cauciucurile de care vorbeati. Deci e ok,se poate si fara! a cam murit forumul asta...ce se intampla?

                          Comment


                          • #43
                            intradevar, e destula liniste pe forum.
                            Poate oamenii se bucura de masina si au mai putin timp si de forum.

                            Comment


                            • #44
                              E perioada de concedii....

                              Comment


                              • #45
                                Am primit si eu masina in sfarsit. (laureate 1.4) Am avut ceva emotii ca am sunat la vocea clientului sa ma asigur ca se respecta termenul de livrare (25 iulie) si mi-au zis ca va ajunge la dealer pe 6-7 august
                                Din fericire a treia zi m-a sunat dealer-ul si mi-a zis ca pot veni sa ridic masina.
                                Se pare ca si astia de la vocea clientului sunt ametiti.
                                Anyway, sa ramanem ontpoic.

                                Prima impresie este ca e o masina foarte usor de condus. Aveam emotii din cauza ca in ultimii 2 ani nu am condus decat ocazional fff rar si nu stiam cum ma voi adapta. Dar masina te asculta si e foarte prietenoasa
                                Mi-au mai placut suspensiile care amortizeaza foarte bine denivelarile, si servodirectia. De asemenea si frana + ABS-ul isi fac foarte bine treaba.
                                Am avut si surpriza neplacuta de a face o pana si sistemul de prindere a rotii de rezerva e destul de incomod de folosit. Ma intreb de ce nu au facut o scobitura in portbagaj pentru roata de rezerva? Ratiuni de costuri? nu cred...


                                Per total e o masina care isi merita banii, iar eu personal sunt incantat (a se lua in calcul ca e si prima mea masina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google