Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Fluiera motorul la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluiera motorul la relanti

    Presupun ca titlul spune tot. Zgomotul se aude din habitaclu, cand tace muzica. Si nu numai la relanti, l-am observat si la viteze mici. Daca deschid capota, il localizez in stanga, cum stau cu fata la masina, dar de-aici nu mai stiu. E precum doua fiare vibrante care se ating incet, se gadila, implicit rezulta acest fluierat. Dar nu indraznesc sa-mi bag mainile pe acolo cu motorul pornit.
    Are cineva vreo idee? Nu am gasit problema exacta nici pe forumuri la Logan.

  • #2
    "bine ati venit la bordul autoturismului dvs"...daca imi permiti stimate coleg (stiu ca sunt acid..dar n-am ce face..au am 1,2 ani cu masina ..nu vorbesc aiurea ), te vei obisnui cu tot felul de astfel de zgomote. se adauga destule pe parcurs: zgomot ambreiaj, scirtiit de pedale, fluierat de cutie, zornait de distributie, tzacanit de culbutor la rece, fluierat de vint prin chedere, suierat de cutie de viteze, zgomot AC, scirtit de ferodou de frina, zornait in rezervor, tzacanitul manetei de semnalizare la virajul volanului,..si probabil multe multe altele (nu mai imi vin in cap).

    asa ca pedala maxima, lasa-le in pace.. si drumuri bune!

    ps de casete nu mai zic!
    Last edited by ciomp; 2 July 2010, 20:13. Reason: adaugire

    Comment


    • #3
      http://www.clubsandero.ro/sunet_ciud...771.html?t=771 sau......

      "Salutare .
      problema: de cateva zile am avut un "suierat "sau "fluierat"(cum a spus un inginer de la A.M.G pantelimon) undeva in zona motorului .mai exact pe la distributie , doar in momentul cand motorul ajungea la temperatura optima (4 liniute)
      .acum 2 zile a inceput sa faca destul de tare si probabil daca mai o lasam din ce in ce mai urat.
      constatare:ajuns la service sa constata in urma "auditiei de melomani" ca este vb de pompa de apa .
      fara probleme discutii si alte minuni au spus ca trebuie schimbata pe garantie
      rezolvare : au schimbat pompa de apa durata totala a operatiei 3 ore aproximativ
      cost:35 lei mecanicului "din partea casei se stie"

      am uitat sa precizez conform spuselor inginerului lotul acesta are aceasta probleme mentionez ca masina este din 10.11.2008 .in fine nu stiu ce sa cred ...bine ca sa rezolvat fara pb ."
      Citat din postul meu din 10 decembrie 2009

      multe "succesuri "
      Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

      Comment


      • #4
        Originally posted by ciomp View Post
        "bine ati venit la bordul autoturismului dvs"...daca imi permiti stimate coleg (stiu ca sunt acid..dar n-am ce face..au am 1,2 ani cu masina ..nu vorbesc aiurea ), te vei obisnui cu tot felul de astfel de zgomote. se adauga destule pe parcurs: zgomot ambreiaj, scirtiit de pedale, fluierat de cutie, zornait de distributie, tzacanit de culbutor la rece, fluierat de vint prin chedere, suierat de cutie de viteze, zgomot AC, scirtit de ferodou de frina, zornait in rezervor, tzacanitul manetei de semnalizare la virajul volanului,..si probabil multe multe altele (nu mai imi vin in cap).

        asa ca pedala maxima, lasa-le in pace.. si drumuri bune!

        ps de casete nu mai zic!
        Salut Ciomp
        dar nu speria chiar asa pe colegul de pe forum ca e incepator,las-o si tu mai moale, nu te speria cristian8800 ca nu e chiar asa grav : "zgomot ambreiaj, scirtiit de pedale, fluierat de cutie, zornait de distributie, tzacanit de culbutor la rece, fluierat de vint prin chedere, suierat de cutie de viteze, zgomot AC, scirtit de ferodou de frina, zornait in rezervor, tzacanitul manetei de semnalizare la virajul volanului"

        Comment


        • #5
          lasind gluma la o parte, eu sper ca nu e nimic grav. intr-adevar poate fi din pompa, dar, fiind asa noua masina colegului...ar fi totusi ciudat!

          ps @danm079 mai io nu sperii pe nimeni; masina e o orchestra de zgomote; si mie mi-a fost extrem de greu pina m-am obisnuit. sincer!.. asta e Dacia...sau eu am o sensibilitate auditiva iesita din comun...adica am..sigur!
          Last edited by ciomp; 2 July 2010, 20:30. Reason: adaugire

          Comment


          • #6
            da e foarte posibil sa fi de la pompa de apa

            Comment


            • #7
              Alright, va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Marea mea grija era sa nu fie de la distributie, sa se rupa si sa raman cu dansa rupta in drum. Imi cer scuze ca n-am mai intrat de cateva zile. Intr-adevar eu nu am decat 3000 km cu masina, insa ea are 31000. Iar la "varsta" asta gama de probleme posibile variaza.
              Asta e, iau un buchet de ceapa si o cutie de bomboane si ma intorc in service sa o caute de ou. Acum o saptamana am fost pentru martorul airbag si verdictul pt toata masina a fost ca e in stare excelenta. Ehe, cine si-o mai lua Dacie in veci!

              Comment


              • #8
                la mine la revizia 2 au schimbat distributia pentru ca au descoperit pierderi de ulei pe la semering, dar nu fluiera

                Comment


                • #9
                  A ascultat azi o cunostinta cu oarecare...cunostinte si a zis ca e cel mai probabil un rulment, in nici un caz distributia. Macar pot sa merg linistit pana ajung iar la domnii de la Adras. Apropo, vand Sandero 1.6 Laureate!Stare excelenta!

                  Comment


                  • #10
                    da in momentul cand ajunge apa la rulmentii de la pompa de apa fluiera

                    Comment


                    • #11
                      Okay...atunci trebuie sa continuati cu lamuririle. Imi cer scuze pentru iq-ul meu subunitar in ceea ce priveste motorizarile. Daca pompa de apa pierde apa...de unde si-o recupereaza? Nu trebuie sa completez eu undeva cu apa?.. pentru racirea motorului sau mai stiu eu ce... Poate ca trebuia sa citesc si manualul inainte sa pun astfel de intrebari

                      Comment


                      • #12
                        e suficient sa piarda foarte putina apa pe la un semering, o cantitate nesemnificativa pentru masina care daca a ajuns la vaselina de la rulmentii pompei de apa , acestia pot produce un astfel se fluierat

                        Comment


                        • #13
                          Intr-adevar era pompa de apa. Dar nu din vina ei, saraca. Antigelul isi pierduse proprietatile si mi-au completat domnii de la Adras cu un litru de antigel pur (35 RON) iar fluieratul s-a oprit la scurt timp. Cica asta e solutia tehnica oferita de Dacia. Daca reapare zgomotul, se schimba pompa de apa (99% nu au mai revenit). Acum, Dumnezeu cu mila.

                          Comment


                          • #14
                            no coment

                            Comment


                            • #15
                              cristian8800

                              La fel mi s-a intamlpat si mie, tot auzeam la relanti un "tacanit" .. Foarte eenrvant de altfel, deoarece iti zicea "uite frate masina noua, ce-mi face ;)) " ..

                              M-am dus la reprezentanta .. Culmea, nu se mai auzea nimic, ce zici frate .. Nu stiai ce sa`i zici baiatului .. Cu toate ca el stia foarte bine despre ce este vorba. Bun, intr-un final mi-a facut o completare de antigel. Dupa cateva zile problema persista`.
                              Am mers din nou la ei, si mi-au spus cum ca ar fi pompa de apa. Ei bine asta era.
                              Au umblat prin motor, pe unde n`au umblat, si au rezolvat`o.
                              Deci este doar 500 de lei reparatia, noroc ca inca este in garantie, ma intreb ce voi face dupa perioada de garantie? :-? ..

                              See`ya

                              La fel mi s-a intamlpat si mie, tot auzeam la relanti un "tacanit" .. Foarte eenrvant de altfel, deoarece iMi ziceaM "uite frate masina noua, ce-mi face ;)) " ..

                              M-am dus la reprezentanta .. Culmea, nu se mai auzea nimic, ce zici frate .. Nu stiai ce sa`i zici baiatului .. Cu toate ca el stia foarte bine despre ce este vorba. Bun, intr-un final mi-a facut o completare de antigel. Dupa cateva zile problema persista`.
                              Am mers din nou la ei, si mi-au spus cum ca ar fi pompa de apa. Ei bine asta era.
                              Au umblat prin motor, pe unde n`au umblat, si au rezolvat`o.
                              Deci este doar 500 de lei reparatia, noroc ca inca este in garantie, ma intreb ce voi face dupa perioada de garantie? :-? ..

                              See`ya
                              Last edited by SandelKRS; 30 July 2010, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google