Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Fluiera motorul la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O intrebare- cati avea masina aia daca antigelul isi pierduse proprietatile? Ar trebui sa reziste macar 2 ani (asta daca nu te apuci sa completezi cu apa sau cu alt tip de antigel).

    Comment


    • #17
      UPDATE.-Timing belt has been loosend however noise still remains-------ive had my timing belt replaced and now it seems to be making this strange sort of noi...

      Exact acelasi zgomot ca in film il am si eu la 1.4 mpi , singura diferenta fiind ca apare intre 1000-2000 rpm . Asa se auzea si la cei cu probleme la pompa de apa?

      Comment


      • #18
        Salut

        Vad ca nimeni nu a solutionat problema cu tzacanitul. La mine se aude si fluieratul si tzacanitul .... Cred ca sunt mai "baftos" de felul meu. Am facut revizia de 2 ani acum 2 zile si culmea, nu s-a auzit decat fluieratul, tzacanitul era absent. Baietii de la service deja stiau "apare dupa ce se incalzeste motorul, nu? Mda, e pompa de apa, daca mai ai garantie (???) se inlocuieste in garantie". A reusit cineva sa afle de la ce este tzacanitul respectiv? Cand merg sa imi schimbe pompa de apa, ii voi ruga sa asculte si dupa celalalt sunet, poate apare.
        Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

        Comment


        • #19
          Aceeasi Problema

          Originally posted by cristian8800 View Post
          Presupun ca titlul spune tot. Zgomotul se aude din habitaclu, cand tace muzica. Si nu numai la relanti, l-am observat si la viteze mici. Daca deschid capota, il localizez in stanga, cum stau cu fata la masina, dar de-aici nu mai stiu. E precum doua fiare vibrante care se ating incet, se gadila, implicit rezulta acest fluierat. Dar nu indraznesc sa-mi bag mainile pe acolo cu motorul pornit.
          Are cineva vreo idee? Nu am gasit problema exacta nici pe forumuri la Logan.
          Am avut si eu aceeasi problema.Cand am fost la revizie (2 ani) mi-au spus ca este posibil sa fie din cauza ca masina a stat o perioada mai mare de timp si semeringul de la distributie a ramas fara ulei.
          Cert este ca imediat dupa revizie, am plecat in concediu unde am facut vreo 3000 km, intr-o saptamana si zgomotul a disparut.

          Nu zic ca este obligatoriu sa faci si tu 3000 km, mie mi-au spus ca daca se agraveaza zgomotul sa revin in service si o rezolve.

          Comment


          • #20
            Intradevar , pompa de apa a fost. S-a schimbat pe garantie , impreuna cu kitul distributie.

            Comment


            • #21
              In sfarsit am reusit sa rezolv cu "fluiericiul" de sub capota. Au constatat baietii de la Meridian Vest ca se schimba in garantie pompa de apa, chitul de distributie si curea alternator. Intrucat dupa ce am facut programarea la service am constatat ca mai am o problema legata si de indicatorul temperaturii la motor, astept acum sa ma sune baietii pentru rechemarea masinii in service si inlocuire sonda temperatura.
              Operatiuni efectuate la vizita in service:
              - shimb placute de frana
              - schimb bec(uleţ) in bord
              - ungere pistoane etiere
              - testare la banc franare (?)
              cost: 270,97 ron (214,55 ron - cu discount acordat)

              - ITP
              cost: 105 ron


              Concluzia mea acum fara sa fi facut vreun drum prea lung sa vad daca merge bine, nu mai fluiera, nici nu mai tzacane, insa mult prea multi nervi (poate si din cauza mea, ar trebui sa ma doara la bascheti si sa stau chill, in timp ce ii injur si ii dau cu capetele de pereti). Avantaj eu, prelungirea garantiei pentru piesele inlocuite cu 12 luni. ;)

              Bafta si respect maxim.
              Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

              Comment


              • #22
                Suierat la motor

                Suieratul l-am avut si eu. Mi-au schimbat pompa de apa si pinionul de la distributie plus cureaua. Dupa 10.000 km a reaparut. Mi-au dat cureaua de la alternator jos si su pus-o inapoi si nu a mai suierat. Dupa 200 km suieratul a reaparut. Astept raspunsurile voastre.

                totusi stie cineva din ce cauza a reaparut sueratul la motor?
                Last edited by gabyT; 5 November 2010, 12:48. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  @gabyT: din ce ai spus tu, la tine nu s-a schimbat si cureaua alternatorului. La mine au schimbat-o. Astazi au inlocuit si sonda de apa. Teoretic, acum e totul in regula si cum speranta moare ultima, sper sa nu mai apara nicio alta problema
                  Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

                  Comment


                  • #24
                    Alchemey cred ca ai dreptate. Mai merg o saptamana asa si apoi ma duc la service sa vad ce zic si le zic si de curea cum ai spus tu. Mersi de informatie!

                    Comment


                    • #25
                      Sa urmaresti si consumul pentru ca la mine, dupa ce a cedat si sonda de apa, a crescut consumul ;)
                      Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

                      Comment


                      • #26
                        Nu are legatura sonda cu consumul Daca ai schimbat placutele e posibil sa frece pe disc. Urmreste daca se incalzesc rotile Daca da acela e motivul consumului.

                        Comment


                        • #27
                          nu are legatura cu placutele de frana pentru ca a crescut consumul inainte de a le schimba. Eu ziceam ca mi-a crescut consumul inainte de a schimba pompa de apa, distributie, sonda. Adica tot ce au constatat domnii de la service ca trebuie schimbat.
                          Doua cuvinte care deschid multe usi: "TRAGE" si "IMPINGE"

                          Comment


                          • #28
                            Am rezolvato cu sueratul la motor rola de extensie de la cureaua de alternator a fost cu pricina

                            Comment


                            • #29
                              Salut. Detin Sandero Preferance si eu am bara de torsiune, iar vecinul meu are acelasi model si nu are bara de torsiune si are probleme cu caseta de directie foarte des..este a doua caseta schimbata....problema este ca ii bate directia din nou...la service ii spune ca este normal ca nu are bara de torsiune si sa isi cumpere........... este normal ca unele sa aiva si altele nu?

                              Comment


                              • #30
                                Doar primele loturi de Sandero scoase in iunie - iulie 2008 aveau bara de torsiune.
                                ps. am masina de un an jumate, si nu am probleme cu caseta de directie, si merg saptamanal pe niste drumuri....pfffff

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google