Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tabla, Caroserie si altele legate de tabla si caroserie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tabla, Caroserie si altele legate de tabla si caroserie

    Deschid acest thread pentru a putea posta aici toate problemele legate de tabla si caroserie; am vazut ce e drept ca s-a mai postat pe alocuri, printre altele. Mi s-a intimplat ceva nou azi! bucuros am venit din service ca mi-am rezolvat o problema care ma deranja am ajuns acasa si curios cum is din fire si examinez masina am constat urmatoarele. Mi s-a indoit pragul cum a a fost ridicata masina pe elevator. Mai exact acea dunga, unde se prinde si cricul e indoita de greutatea masinii pe o portiune exact cit a calcat talpa aia de cauciuc de la elevator. S-a crapat usor si vopseaua si izolatia.Nu e grav, dar cu dezamagire spun ca se pare ca tabla e intr-adevar moale, nici macar in locurile vitale nu e facuta cum trebuie si masinile Sandero au intr-adevar o problema la acest capitol. Si se pare ca regula ramine valabila: mergi in service sa rezolvi una si strici alta! salutari.

  • #2
    a mea a fost lovita in partea din spate jos..probabil deunu care a intors si avea carlig inspate...si mi-a deformat acolo...inclusiv unde se pune cricul

    Comment


    • #3
      daca stie cineva ce pot pune in fisurile si crapaturile respective sa nu am probleme cu rugina il rog sa scrie. multumesc.

      Comment


      • #4
        Nu pui nimic, mergi cu masina la service-ul care ti-a ridicat-o pe elevator si faci scandal: picioarele elevatorului trebuie asezate sub masina, nu pe sina exterioara, ca aia nu suporta greutatea masinii de aia s-o indoit.

        Comment


        • #5
          ochiometric m-am uitat si eu sa vad daca sub masina e ceva suport special, dar nu am vazut nimic deosebit in sensul ca sa fie un suport dedicat si intarit pentru ridicare, dincolo de dunga de la prag. e numai tabla aparent. sa nu se indoaie naiba si aia. o fi prins masina strimb si de aia s-a indoit. am stat mai tot timpul linge ea, dar am fost chemat si la receptie si nenea mecanicu a mai facut si de la el cite una alta. mi-au ridicat masina de vreo 6-7 ori intre teste.oricum nu ma asteptam la asa ceva, dar iata ca se intimpla! macar acuma stiu si voi avea grije. o sa merg si in service nu peste mult timp ca vreau sa schimb uleiul la 10.000 km, mai ales ca e ala de rodaj, sa pun io full sintetic in ea si vad atunci. acuma nu mai am nervi si timp ca am stat vineri de la 8-13 pentru chestia aia cu scirtiielile, poze, rapoarte, teste. ma gindeam sa tamponez peste micile crapaturi sa nu se infiltreze apa, cu ceva vopsea la acelasi cod, sau daca merg sa imi remedieze zgirietura la capota sa ii pun sa imi dea si jos la prag putin. va salut!

          Comment


          • #6
            Pai nu e un suport special dupa pragul ala de tabla, dar dupa acel prag trebuie asezat piciorul macaralei, si inainte de a monta piciorul, acesta trebuie desfiletat, astfel incat masina sa nu se rezeme cand e ridicata pe prag. Problema e ca pe aia din service ii doare in cot de masina ta.
            Bine acuma, si looserii astia de la uzina, puteau sa faca masina fara acel prag, din cate stiu eu, numai dacia are acel prag, la nici o alta marca nu am vazut asa ceva.

            Comment


            • #7
              asa e cam cu toate azi! pe toata lumea o doare undeva..de tot! incompetenta e la ea acasa, toti is specialisti cu diploma si stiu cit am uitat eu ..cind ai ajuns in service..deja riscul e mare si se pot intimpla multe. eu unul m-am speriat cind am vazut masina facuta bucati. fara arcuri, telescoape, e prima masina noua pe care o am, am muncit enorm pt ea..dar probabil ca trebuie sa ma obisnuiesc si cu viata ei "de service". sapt trecuta un coleg a fost cu un bmw si i-au lovit aia masina in service! deci se intimpla si la altii. revenind la ideea de mai sus, crezi ca tabla de sub masina nu se indoaie? eu nu sunt convins de asta.

              Comment


              • #8
                am masina din iunie anul trecut.
                Am 17 000 km facuti.
                probleme?
                1 - mise duce materialul de pe volan de parca ar avea 10 ani si 200 000 km..Masina este in garantie . au spus ca nu sunt primul caz raportat si vor schimba volanul. Voi ati patit-o? la fel se intampla si cu pielea de pe maneta schimbatorului.
                2 - oglinzile s-au dat peste cap singure si nu mai pot fi reglate.Au spus ca vor fi schimbate ca nu se pot desface , dar nu tin de garantie. Este adevarat?
                3 - Am un suierat ciudat de sub capota la peste 60 la ora. Ei spun ca este fanta de vant care face acel zgomot, dar nu o pot depista. voi ati patit-o?
                4 - Am destul de des greutati cu introducerea in marsarier. Doar eu?
                Astept raspunsuri...

                ca trepidatie la viraj am si eu, ca suiera vantul pe usa din stanga fata, ca ceva bate in portioera dreapta spate, ca imi cad capacele la difuzoare, ca ampus portbagaj si freaca cauciucul cheder se usa incat nu mai poti stain masina de zgomot...pun vaselina pe cheder ca sa pot conduce.

                In rest este o masina splendida de 8600 eur.

                astept raspuns

                Comment


                • #9
                  Din iunie anul trecut am si eu masina dar nu am nicio problema, kilometrii am aproape 13000 si sper ca pana la 17000 sa nu am problemele tale. Avem un thread, probleme, probleme parca se numeste, scrie te rog acolo cu mai multe amanunte si foto sa vedem si noi problemele tale.

                  Comment


                  • #10
                    chestiunea cu garantia intr-adevar e relativa. scrie si in carnetu' acela de garantie! daca ai noroc si recunoaste fabrica...ai scapat!..daca nu nu ma pronunt acuma odata ca imi vine sa-i injur rau de tot si a doua oara ca nu vreau sa folosesc epitete la moda ca sa iti spun in alt mod "bun venit" in clubul celor patiti!
                    referitor la problemele tale doar cuplarea vitezei de mers inapoi mai imi face probleme
                    si ciriie sau trozneste pentru ca nu are sincron (asa e proiectata). incearca sa ii dai a'ntiia si apoi cuplezi marsarieul. masina mea are aproape 6 luni si azi miine 10.000 km.

                    Comment


                    • #11
                      Mai demult, mergand eu pe drum...dintr-o data aud o bubuitura in masina...m-am speriat f tare si am continuat drumul. Cand am ajuns la destinatie m-am uitat in jurul ei sa vad daca este lovita si nu observ nimic. Asta s-a intamplat in vara aceasta. De vreo doua zile...stand la o tigara si uitandu-ma in jurul masinii vad pe dunga de la pragul de la usa(unde sunt stickerele cu dacia) dar la usa din spate un pic mai sus pe muchie...chiar unde este o curba (nu am poza sa va arat) o dunga de circa 2-3 cm. Dau cu mana crezand ca este mizerie...dar surpriza...vopseaua este sarita. Apoi vad un pic mai jos o mica denivelare care presupun ca s-a produs in momentul loviturii. Din cate am auzit/simtit eu din masina a fost foarte tare lovitura si ma gandesc ca a sarit din cauza socului. Am dat cu unghia si vine destul de usor jos vopseaua...acum ma gandesc ce sa fac. Sa o las asa?dar cine stie cat se va exfolia. Daca o las asa exista riscul sa rugineasca?Sau sa folosesc casco?
                      In rest...in sfarsit dupa 1 an si...incep sa imi apara si mie semnele de la altii care deschid usa fara grija lasandu-mi amintiri.
                      Am 15500 km...weekendul acesta o sa trec de 16000 si abia acum dupa atata timp mi-am dat seama ce inseamna o masina si cum trebuie tratata. In sensul ca nu trebuie sa pui la suflet orice zgarietura care apare din momentul in care cumperi aceasta masina pentru ca ce va urma datorita altor oameni, traficului va fi cu mult mai grav. Aceste zgarieturi sunt doar initierea si nu merita sa te distrugi pt ca oricat ai incerca nu poti pastra masina cum a iesit din fabrica. De cand am invatat cum sa tratez masina nici nu mai am probleme cu ea...doar semnele si loviturile...in rest merge excelent. Toti la inceput incercam sa ne comportam cu masina ca si cu un bibelou...dar pana la urma ne convingem ca de fapt nu putem face fata tuturor problemelor.
                      Sper ca nu v-am plictisit.
                      A...si sa nu uit.Am defapt o problema care nu stiu cum sa o rezolv...tetiera de la scaunul soferului imi suna f urat cand ma duc pe drum denivelat. Acest sunet vine de la faptul ca aceasta nu sta fixa in scaun si are un joc. Daca aveti o solutie cum sa o fixez sa nu mai sune va rog sa ma ajutati. Va multumesc pt timpul acordat.

                      Comment


                      • #12
                        The One
                        eu zic ca daca e mica problema la tabla nu merita sa strici casco. eu mi-am luat vopsea
                        ca si la mine e crapata vopseaua jos la prag dupa evenimentul cu pricina si o fac eu cumva odata cu zgirietura de la capota. vopsea gasesti ieftina la Interchim pe Ilie Macelaru (undeva in spate la Ursus pe stradutzele alea) si poti lua la ce cantitate vrei. daca mai ai si un mester bun e ca si rezolvata. vopseaua metalizata cu lac + diluant 100 ml am dat pe ea 34 lei. acuma daca ai mai multe de vopsit sau faci mai multe poti lua in calcul si casco, altfel eu zic ca nu se merita. eu la Dacia in service nu ma duc, pentru ca m-am lamurit de ei! deocamdata nu am mester vopsitor; daca stii cumva unul prin cluj mai rasarit poate imi zici. cu tetiera nu stiu ce sa zic...ma uit si eu sa vedem cum e prinsa..poate se poate pune ceva acolo sau lipi cu poxipol? numai bine!
                        ps sa stii ca si eu tin foarte mult la masina chiar daca mai ma necajeste cu comportamentul ei!
                        Last edited by ciomp; 8 October 2009, 22:03.

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu o intrebare legata de vopsea.Am mai citit ca va cumparati vopsea si rezolvati singuri problemele care mai apar,dar: vopseaua originala este o vopsea "eco" pe baza de apa,daca nu ma insel.Iar vopseaua cu care retusati este vopsea "normala".Cele doua amestecate nu produc alte probleme? Intreb,ca si eu am vrut sa cumpar putina vopsea dar o tipa,care lucreaza in domeniu m-a sfatuit contra...ce sa cred?
                          @The One: incearca sa infasori tijele tetierei intr-un strat de banda izolatoare,sa intre putin mai strans - sa dai inclusiv pe dinti.Oricum odata reglate,nu mai ai treaba cu tetiere.

                          Comment


                          • #14
                            si eu m-am intrebat initial asta. mi s-a recomandat vopsea "clasica", pe baza de ulei, nu cea pe baza de apa.cind am sondat piata , cei de la Policolor de ex mi-au zis ca daca e Dacie e ok, pentru ca Dacia nu foloseste "cine stie ce" retete speciale la vopsele. inca nu am gasit insa un specialist care sa imi spuna exact (si eu sunt tipicar si perfectionist). acuma pt o zgirietuta de 1-2 mm si niste crapaturi (in cazul meu) nu cred ca e chiar asa important.si mai e ceva: o sa se tot adune in timp problemele cu vopseaua, fiind foarte greu de protejat masina in zilele noastre. uite in cazul meu: mi-am luat aparatori de noroi cind am cumparat masina sa nu stric pragurile. am mers cu grije la pietre, la drumuri grele 9000 km te miri pe unde si pe ce carari si vine un idiot si mi-l indoaie in service in citeva secunde cu zimbetul pe buze.
                            revenind la vopsele,bineinteles sunt sigur ca daca intrebi 5 oameni iti vor zice in 5 feluri ca asa e la noi, e plina tara de "diplomati" .
                            am si eu o intrebare: am vazut ca pe logan sunt aparatori de plastic la aripi (ceva mai mici decit la stepway..sunt si modele mai noi mai late, am vazut un logan zilele trecute) merita montate si la sandero sau rugineste mai degraba table sub ele. mie mi-ar fi utile pentru drumurile mele montane. asa as putea sa protejez tabla/vopseaua sa nu se ciobeasca de la pietre.salut!

                            Comment


                            • #15
                              se merita!!! pentru ca pietrele care sar de la roata se opresc in "buza" aripii si ai ramas fara vopsea(implicit rugina), dar unde le gasesti. eu le caut de 1 an si nimic. cele de la stepway costa ...fiti atenti! 70 de milioane(cu tot cu praguri). nu glumesc.am intrebat la 3 dealeri.

                              daca se poate ar fi bine sa aflam unde se produc aparatorile de aripi de pe stepway si sa facem o comanda la fabrica sa ne dea vreo 10 seturi la pret normal(nu cred ca depasesc 500 lei).

                              p.s. mie mi-au facut-o praf cu cheia in 6 locuri pe toata partea dreapta. am vb sapt asta cu un tip si mi-a zis ca trebuie vopsea pe baza de ulei + intaritor + lac. cea pe baza de apa este absorbita. am incercat eu sa incarc zgarieturile cu seringa si in 1 minut nici nu se cunoaste ca ai pus o picatura de vopsea.pur si simplu dispare.
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google