Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

parbriz fisurat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    aceeasi problema - sandero din dec.2008

    ziua de 13 (mai) imi aduce mie acelasi ghinion cu al vostru
    Cand am sters dimineata geamurile, mare surpriza ....fisura a parbrizului, plecata din cheder, pe orizontala , vreo 10-11 cm , la nivelul ochilor copilotului....Sunt practic suparata ! ! ! Dupa ce abia mi-a fost inlocuit calculatorul de injectie acum 3 zile, pe garantie....ce sanse am sa ma ia lumea in seama atat de rapid ....Dar eu ce vina am ! ? Nu e nici urma de lovitura ...e pur si simplu din senin ! Am sa fac si eu o poza si am sa revin.

    Comment


    • #62
      E cam delicata problema cu fisura incepand din dreptul chederului...pe cheder se vad ceva urme de lovitura?
      Ai casco?

      Comment


      • #63
        Originally posted by valeriuciprian View Post
        E cam delicata problema cu fisura incepand din dreptul chederului...pe cheder se vad ceva urme de lovitura?
        Ai casco?
        Am casco cu o fransiza de 2 mil.
        Am facut deja constatarea, ei au descoperit infima ciupitura.
        Acum trebe sa ma prezint la o reprezentanta Dacia; ultima interventie la masina am facut-o la Apan BR, dar inca nu stiu daca imi da voie asiguratorul sa ma duc acolo, de nu, la Apan GL. ( Nalba o ocolesc cat pot de mult)
        N-am mai trecut prin asa ceva, sper sa nu doara prea tare ...

        Comment


        • #64
          Parerea mea este sa mergi la un centru de montat parbrize...de ex Dr parbriz de pe Cosbuc...ei asta fac zilnic...cei de la reprezentanta nu stiu cat de des monteaza parbrize/lunete.Parerea mea.

          Comment


          • #65
            parbriz

            acelas lucru am patit si eu la parbriz.am lasat masina in soare 2 ore apoi am spalato dupa care am pornito iar cand am coborat o bordura ..am observat ca mi sa crapat parbrizuprima data am crezut ca e de la caldura si apa...dar acum inclin sa cred ca mai degraba e un defect de fabricatie(fisura e identica ca ceea prezentata )

            Comment


            • #66
              parbriz fisurat

              buna ziua!

              Am si eu o mare nemultumire legata de masina, un sandero laureate, pe care am achizitionat-o pe data de 29 iulie 2010.
              La nici 3000 km parcursi, parbrizul masinii s-a crapat, fara sa fie lovit de piatra sau alte corpuri. Fisura porneste de sus din partea copilotului avand 10-15 cm si apoi se indreapta inspre partea soferului pe o portiune de 15-20 cm (pe toata lungimea benzii punctate cu negru).
              Ieri am fost cu masina in service la Daperom, au facut poze si raspunsul lor a fost urmatorul: parbrizul este crapat din cauza unei pietre.
              De unde piatra, cand stim cu toti ca o lovitura de piatra creeaza o mica floare pe geam atunci cand il loveste si de abia dupa se crapa geamul? Si mai stim ca o piatra care loveste in parbriz loveste in partea de jos a acestuia, nu sus unde se imbina cu plafonul. Aceasta este o crapatura pornita de sus de la imbinarea parbrizului.
              Cum e posibil ca o masina noua sa aiba deja probleme si sa ti crape parbrizul, sa ai garantie si sa ti se spuna acest lucru de cei de la service Dacia: ca e crapat de la o piatra?

              Ce trebuie sa fac?

              O sa revin cu imagini.

              Comment


              • #67
                imi pare rau sa aud una ca asta puimic. dar vreau sa te contrazic in privinta unui lucru. mi-e mi-a sarit o piatra exact la o jumatate de centimetru de imbinarea cu plafonul.(deci se poate sa sara pietre si in partea de sus). nu vreau sa te superi pe mine, dar exista situatii cand pietrele pot sa sara unde te astepti mai putin. si la mine la fel a plecat din partea dreapta a trecut pe banda cu negru din spatele oglinzii retrovizoare si apoi s-a lasat in jos exact in zona soferului astefel ca privirea mea in tipul sofatului e despartita de crapatura. foarte nasol pe timp de noapte cand se reflecta din parbriz farurile celor din fata. la reprezentanta mi-au zis ca ma costa 900 lei . la un centru de parbrize din Pitesti mmi-au zis ca 300. deocamdata astept sa ma duc la itp. daca nu il trec ma duc si il schimb la centru de parbrize.
                -fara-

                Comment


                • #68
                  1. Spanu- Nu cred ca vei trece ITP-ul cu crapaturi in jumatatea soferului si mai ales in zona A. Pe partea copilotului se accepta fisuri dar pe partea ta nu.
                  2. Puimic- In legatura cu parbrizul intr-un centru agreat Dacia parbrizul + manopera va duce pretul pe la 1050 ron dar la un centru de parbrize o sa iesi cam la jumatate, parbrizul fiind de aceeasi calitate ( cu tenta cromatica verzuie).
                  Sandero Laureat 1.4 MPI

                  Comment


                  • #69
                    salutare din nou!
                    am reusit sa schimb parbrizul pe garantie. am trimis un mail cu pozele cu parbrizul fisurat la vocea clientlui si a doua zi am fost la service si am schimbat parbrizul. sper sa reusisti si voi sa rezolvalti problemele cu parbrizul.

                    număr de telefon: 0248 500 000
                    e-mail: vocea.clientului@daciagroup.com
                    număr de fax: 0248 500 076 şi
                    în scris pe adresa Automobile Dacia, Str. Uzinei nr 1, Mioveni, jud. Arges.

                    bafta!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by puimic View Post

                      O sa revin cu imagini.
                      Poti pune si aici ceva poze?ca sunt curios.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by sv03tbh View Post
                        Puimic- In legatura cu parbrizul intr-un centru agreat Dacia parbrizul + manopera va duce pretul pe la 1050 ron dar la un centru de parbrize o sa iesi cam la jumatate, parbrizul fiind de aceeasi calitate ( cu tenta cromatica verzuie).
                        nu,nu !!! de regula in centrele de parbrize se monteaza parbrize pe dimensiune, dar produse de terte firme (unguresti, turcesti) care fac parbrize mai slabe calitativ comparativ cu cel de origine (saint gobain, care este poate cel mai bun producator european). am trecut prin asta, am schimbat o data parbrizul la gimarom (cu unul unguresc), si a doua oara am mers la reprezentanta pentru unul original (de fiecare data motivul a fost cate o piatra sarita pe drum).
                        din proprie experianta spun ca nu au nicio legatura cele doua parbrize: cel original este muuuult peste "inlocuitor".
                        daca la un centru de parbrize gasiti saint gobain-ul este ok, dar va costa ceva. acum depinde, daca este casco eu as merge musai pe original. daca e pe bani din buzunar.... cum poate fiecare, normal.
                        p.s. - pentru ca prevad intrebarea raspund anticipat: diferentele majore sunt faptul ca cel original este VIZIBIL mai gros, si mai clar (practic perfect clar) fata de cele unguresti, care au distorsiuni, valuriri, etc (unele mai mari, unele mai mici, dar cam toate au)
                        pretul este diferit: parbriz hs - 250 ron; parbriz st gobain - 560 ron (ambele fara manopera).
                        Last edited by vic24; 27 September 2010, 12:52.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google