Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

parbriz fisurat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cei de la Dacia evident incearca sa scape...si au sanse sa reuseasca..

    Dar cei de la CASCO nu....Pur si simplu dimineata ai gasit geamul spart...te-ai dus la politie ti-ai luat dovada...te duci la casco si ti-l schimba PUNCT.

    NU conteaza ca a dat unu cu piatra ca a tras vecinu un part sau ca dacia a gresit....casco trebuie sa te despagubeasca. Se sparge iar...te despagubeste iar...dar te baga in baza ca ai daune si la anu te usuca de bani.

    Mie la solenza mi-a explodat luneta...pur si simplu...stateam la stop si a bubuit.
    Eu zic ca cei de la casco au mirosit "garantia" si incearca sa te abureasca. Daca nu mai aveai garantie ce ziceau?

    Scuza cu defectul de fabricatie nu tine la casco...nu e problema ta din ce cauza s-a spart...e un risc asigurat. Mai mult...daca firma de asigurari poate demonstra ca e viciu de fabricatie isi poate recupera banii de la dacia...dar e treaba lor nu a ta.
    Deci mai toaca-i pe cei de la dacia...dar sigur pe casco trebuie sa se rezolve.

    Bafta
    Bafta!

    Comment


    • #17
      astazi am primit raspunsul celor de la dacia.... evident ca NU se poate face pe garantie, le-am cerut sa-mi dea in scris si apoi ma duc la CASCO

      de platit din buzunar oricum nu-l platesc, dar vream sa-l fac pe garantie

      Comment


      • #18
        Poate ai timp sa faci un foto cu parbrizul, sa-l vedem si noi.

        Comment


        • #19
          poza e facuta pe 31.05.2009 de atunci s-a mai marit fisura
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Greu de spus, pare sa fie un defect de fabricatie. Cand se montau in cheder era posibil sa forteze undeva, acum fiind lipite stau lejer, dar este posibil orice. Totusi mergi pe scrisuri, oriunde mergi scrisul conteaza. Daca ai un aparat de fotografiat mai bun trimite cateva fotografii la vocea clientului.

            Comment


            • #21
              am trimis un mail la vocea clientului cu cateva fotografii si le-am cerut sa-mi trimita in scris raspunsul

              Comment


              • #22
                Incredibil, Dhamfir, exact asa e si fisura mea! Ma indoiesc ca ar fi o coincidenta. O sa fac si eu o poza zilele astea.

                P.S. Scuze de intarziere, nu am raspuns pentru ca nu am avut net si nici timp; de altfel , acum o saptamana mi-a fost botita masina in parcare, si inca nu am avut timp sa merg la Ardaf sa faca constatarea.

                Comment


                • #23
                  Salut,

                  Eu am avut un eveniment rutier si acum cei de la DACIA nu mai vor sa schimbe pe garantie parbrizul.

                  Cei de la CASCO au spus CLAR ca nu se vede ca parbrizul ar fi fost lovit cu/de ceva si ca e defect din fabrica. Tot cei de la CASCO au spus la fel de clar ca oricum evenimentul respectiv(zgariat usa fata/spate in parcare) nu avea cum sa duca la fisurarea parbrizului.

                  Am trimis mai multe mailuri la cei de la VOCEA CLIENTULUI DACIA in care le-am explicat ca parbrizul s-a fisurat pe 29.05.2009 , iar evenimentul rutier s-a petrecut mult mai tarziu, dar raspunsul a ramas acelasi chiar daca le-am trimis 2 fotografii cu masina inainte de eveniment in care se vede clar ca masina nu este lovita, dar parbrizul este fisurat.

                  Acum inca astept raspunsul/refuzul in scris de la DACIA ca sa il trimit celor de la OPC.

                  Raspus dacia:
                  Ca raspuns la solicitarea dumneavoastra prin care ne semnalati unele aspecte in legatura cu autoturismul Dacia Sandero pe care-l detineti, va informam ca in urma analizei efectuate de departamentul Tehnic Dacia impreuna cu reprezentanti ai unitatii service Nesty din Bucuresti, s-a concluzionat ca fisurarea parbrizului s-a datorat unor cauze externe ( autoturismul a fost implicat intr-un eveniment rutier ).

                  Ca atare, in conformitate cu Carnetul de Garantie, capitolul "Garantia contractuala vehicul nou", remedierea nu se incadreaza in conditiie garantiei contractuale acordate de constructor.


                  Oricum prima data cand le-am zis au "strambat din nas", iar in urma evenimentului respectiv au gasit si un motiv sa refuze garantia
                  Last edited by Dhampir; 19 June 2009, 13:10.

                  Comment


                  • #24
                    Ma alatur si eu voua, celor cu " parbrizul fisurat fara urma de lovitura, plecat din cheder"

                    Nu am ce sa adaug la ce s-a spus pana acum. Intamplarea e aceeasi : o fisura plecata din cheder, chiar din marginea parbrizului fara nici o urma de ciobitura sau lovirura pe toata linia crapaturii

                    O sa urmaresc subiectul sa vedem cum se poate rezolva, ca nu mi se pare corect chiar deloc.

                    Cu stima

                    Comment


                    • #25
                      Incepe sa devina interesant...
                      Acuma ca mai suna un plastic pe ici pe colo mai trecem cu vederea ca mde, se intampla si la case mai mari.
                      Dar sa crape parbrizul...deja lucrurile devin SUPER SERIOASE.

                      Comment


                      • #26
                        Nu e chiar serioasa problema, pana acum dunt doar 3 cazuri de parbriz fisurat la Sandero (sper sa nu mai apara si altele), daca va uitati pe hyundaiclub o sa vedeti ca Accentul are o problema serioasa cu "parbrizul fisurat" zeci de useri au reclamat vicii de fabricatie, partea buna pentru posesorii de Accent e ca parbrizul cu pricina e schimbat pe garantie (..chiar de mai multe ori)

                        ps. de cand cu problema asta la Sandero si eu ma uit cam des pe la parbriz...

                        Comment


                        • #27
                          E vorba de "doar" trei cazuri din cele cateva sute de oameni care au postat pana acum pe forumul acesta. Dar oare cati sunt la numar cei care, din comoditate ori din ignoranta, au schimbat parbrizul pe CASCO? Spun ignoranta pentru ca eu nu isi dau seama ca dupa un an li se va mari prima de asigurare.
                          Eu cred ca daca ne unim, vom avea putere de negociere mai mare si vom forta Dacia sa recunoasca acest defect de fabricatie. Chiar daca si mie o sa-mi spuna Dacia ca nu schimba parbrizul in garantie pentru ca mi-a fost stearsa aripa din dreapta spate, ar fi important pentru cei care or sa mai aiba problema aceasta sa poata avea un recurs. Iar Dacia nu are decat de castigat, pentru ca vor putea si ei sa remedieze situatia.

                          Comment


                          • #28
                            Iata si poza mea, e proaspata -proaspata, facuta azi dimineata. Fisura mea e mai mare decat a lui Dhampir (sâc-sâc) pentru ca probabil e si mai veche (o am de vreo 5 luni, dar tinand cont de faptul ca Sandelul nostru are vreo - luni jumate, putem spune ca a fost foarte precoce !!!
                            Sa nu credeti ca punctul acela care se vede in dreapta oglinzii ar fi de la vreun impact, a aparut cand fisura a inceput sa "calatoreasca" in voie pe parbrizul meu, care probabil tot prin Casco va fi schimbat, dar acum ca am citit thread-ul asta, o sa arunc cu vreo pietricica in geam, sa nu spuna nimic baietii de la Ardaf.

                            Click image for larger version

Name:	parbriz sandero iunie.JPG
Views:	1
Size:	644.6 KB
ID:	54328
                            Last edited by adgavril; 19 June 2009, 21:29.

                            Comment


                            • #29
                              Daca maresti imaginea se pare ca ai o lovitura unde am facut cerculetul. Este foarte posibil sa ma insel. Ia ceva subtire (un ac) si vezi daca nu cumva acolo este sarit din parbriz. Ti-am spus, este posibil sa ma insel.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Stiu ca in fotografie arata ca si cum ar fi fost un impact si asa am crezut si eu initial, dar evident ca m-am uitat de aproape si nu e nimic sarit din parbriz, nici in exterior si nici inauntru. Iar parbrize inlocuite din cauza pietricelelor am avut multe la viata mea si cred ca stiu sa fac diferenta. Si am mai avut si 2 alte masini la care inlocuiam parbrizul si cam dupa o luna aparea fisura (schimbat de 3 sau 4 ori la fiecare) si de asta stiu ca unele masini sunt predispuse la lucrul asta. Era vorba fratele mai mare al Daciei, de Renault (masinile erau 2 Kangoo furgon primul model, unul iesit pe la sfarsitul lui 98, celalalt din 2000) .
                                Cat despre Sandel, am urmarit fisura de la inceput (a aparut in spatele oglinzii interioare, pe portiunea aceea mai neagra), iar locul de care spui tu nici macar nu era atins.
                                Si oricum nici nu o sa cer fabricantului sa imi inlocuiasca parbrizul in garantie (pentru ca nu am timp si energie sa ma razboiesc cu Dacia), ceea ce fac pe thread nu e decat pentru a-i avertiza pe ceilalti.

                                Si acum o urare de bine: " Sa aveti parbrizul sanatos si hai noroc!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google