Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Rugina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    trebuie sa admitem ca un anumit procent au probleme. ele sunt diverse precum se vede, iar unele sunt minore, insignifiante...si normal ca la cei care au probleme, sa apara frustrarea; ma refer la problemele mai mari. eu cred ca, ceea ce pleaca de pe banda afara e totusi mai atent lucrat (la fel ca primele modele vindute in tara)
    ..si mai e un aspect: unii platesc pentru prostia altora.

    domnu' Marian da' ce furtunoasa revenire!
    Last edited by ciomp; 15 February 2010, 11:08.

    Comment


    • #17
      Fiul ratacitor . Poate s-a observat ca am o feblete pentru sandero, vrand sa fac ordine prin alte teritorii m-au rapus, ce sa fac, eu singur cu tata si ei erau doi . Ii astept aici, dupa colt, sa le vad curajul, fara gasti si gasculite, pe toti SH-isti, supernova-tisti, solenza-isti, logan-isti . Greu din varful degetelor fara sa-i smardoiesti vreuna.

      Comment


      • #18
        pana la urma a rezolvat cineva treaba cu rugina?

        Comment


        • #19
          Vad ca subiectul nr 1 e treaba asta cu rugina.La mine, stergatorul din stanga imi 'ciupeste' din capota. Asta am vazut de mult timp si tot asa nu am dat importanta.Acum un an cand m-am uitat ultima data atent era alba zona ciupita.
          Deci e grava treaba asta, sa ma duc imediat la service sa nu intre rugina? (daca nu o fi si intrat de atat timp).
          Intrebare de tamp dar : Ce face rugina asta circula prin interior?! ce dracu' e virus?! Nu stiu de ce va sperie asa tare.
          Am zis ca o sa dau odata cu vopsea manual (creion d-ala rosu) si da-o dracu doar nu voi sta sa tin evidenta la toate rahaturile. Vreti sa ziceti ca e o problema grava?
          Am citit tot topicul dedicat acestei probleme si reiese ca nu sa o vopseasca pe garantie.
          In concluzie ma intereseaza:
          - cat de grava e problema? ..se intinde rugina pe dinauntru? ca sincer eu nu pricep..
          - Rezolva ceva creionul rosu sau musai scandal si vopsire?
          Im cer scuze ca poate nu sunt chiar pe topic dar am zis sa nu mai deschid altul mai ales ca e acelasi subiect : rugina .

          Comment


          • #20
            Rugina periculoasa este aceea din locurile ascunse, care nu se vede, dupa cativa ani te trezesti cu o mare gaura. Aceea de la capota chiar nu are nicio importanta dar, cei care se plang au dreptate, au platit o suma considerabila si produsul trebuie sa fie pe masura. Creionul acela nu rezolva problema, tabla trebuie decapata, sprit chituita si dupa aceea vopsita, bineinteles numai daca este ruginita, daca s-a luat decat vopseaua si se vede decat zona alba cum ii spui tu merge si cu un creion corector.
            Se tot vorbea ca fata exterioara a tablei de pe sandero este galvanizata, mai este valabila afirmatia sau era o informatie falsa ?

            Comment


            • #21
              ar fi interesant de aflat daca e galvanizata. eu ma indoiesc, la pretul pe care l-am dat pe masina. cum am probleme am inceput sa ma interesez de una si de alta. am aflat foarte multe lucruri interesante.unul este faptul ca francezii fac economie la singe la orice pe linia de fabricatie. cind spun la singe spun ca orice amarit de eurocent conteaza!!!

              Comment


              • #22
                Fac economie dar au aprobat cresterea salariala cu 300 de lei, e ceva.

                Comment


                • #23
                  da! si masinile ruginesc. cred ca meteorologii sunt de vina ca nu au prognozat bine.

                  Comment


                  • #24
                    Sa nu generalizam.

                    Comment


                    • #25
                      Postat de Ciomp: "da! si masinile ruginesc. cred ca meteorologii sunt de vina ca nu au prognozat bine."
                      Ca sa nu mai supar pe nimeni ( si nu vreau sa fac aluzii ): da, masinile ruginesc, tabla nu este galvanizata, casetele de directie au devenit consumabile (ca sosetele daca imi permiteti), directia are greierasi ca la opera, stergatoarele sunt "imprumutete" de la alt model, iar meteorologul BUSU de la PTV nu a dat informatii corecte.
                      Am glumit la faza cu BUSU.
                      Cred ca ar trebui sa ne punem semne de intrebare la cate probleme au aparut pana acum la Sandel.
                      Sa speram ca o sa inceapa sa le remedieze ca la Logan ( macar cu rugina ).
                      Si totusi aduc aminte de Dacia 1100 a lui tata care "a fost nascuta in August a lui 1970" si "a decedat in Mai a lui 2007" din lipsa de piese de schimb.
                      Am sa caut poze cu ea si am sa le pun pe forum.
                      Daca ne gandim bine sunt 37 de ani de viata la aceasta masina; Sandelul cat o sa traiasca?????????
                      Multa bafta!!!!!!!!!

                      Comment


                      • #26
                        salutare,

                        Nu am mai intrat de mult pe forum.

                        Intr-unul din posturile mele anterioare am spus ca mi-a fost confirmata rugina si ca am fost programat.

                        La a doua programare au facut poze si raspunsul ar fi ca este aceeasi ceara care se bag si prin praguri si ca aia ar fi curs. Cei drept nu era o linie foarte pronuntata. M-am uitat zilele trecute si nu am mai vazut o extensie a problemei, o sa urmaresc sa vad.

                        Legat de datul jos al tablitei ce tine incuietoarea au zis ca nu se face pentru ca acea tablita este sudata in pucte doar la fabrica...

                        Comment


                        • #27
                          eu am observat in acel loc niste asperitati. sunt acoperite cu vopsea. inteleg ca inainte de vopsire se face tratamentul anticoroziune cu ceara, pe interior, asta ar fi o explicatie.
                          ce nu se curata se acopera cu vopsea si in unele cazuri vopsaua se cojeste si cade.
                          cred ca din cauza a asta mi-a capat si mie vopseaua la incuietoarea de la usa sofer.

                          Comment


                          • #28
                            Cele care ruginesc au defect din fabricatie si sa nu credeti ca vorbesc aiurea, spuneti-mi unde sa fac foto pentru a demonstra si ma conformez, sandero este din iunie 2008. Azi m-am uitat si la haion si nimic, parca-mi pare rau ca nu sunt si eu in randul lumii.

                            Comment


                            • #29
                              Nu sunteti normali unii (cam multi) de pe aici.
                              Spun asta cu riscul de a fi dat afara de forum - oricum d-aia nu mai pot , in general numai sfaturi de rahat am primit de aici (ca de ex 'nu merge cu 2 cauciucuri de iarna fata , fuge masina de fund se duce in stele , se duce la dracu' ..nu ai stabilitate' - iar eu mi-am luat 2 pe fata si am mers o iarna super grea si nu am avut nici o problema).
                              "Aoleo!! micropete de rugina, aoleo nu e galvanizata, aoleo nu are d-aia , nu are d-ailalta". Si asa mesajul nefavorabil 'Dacia=masina de rahat' ce se cam concluzioneaza citind sectiunea "Probleme tehnice" este dat de aia 5-10 insi care din lipsa de ocupatie stau cu lupa toata ziua pe masina sa vada ce mai a mai aparut si sa asculte ce mai zdrangane.Ca sa nu mai zic vezi postul anterior a lui marian66v care nu are probleme dar anticipat se intereseaza, se documenteaza, face cercetarii , se baga in seama .
                              Ca ailalti 60 000 de 'utilizatori sandero' au alte treburi, merg cu masina, se bucura de ea asa cum este ea buna, rea.
                              Domnii cu micropete de rugina pe capota duceti-va la service si sunt sigur ca o s-o remedieze.(Am fost si eu acum cu problemele mele -stergator si stropitoare si foarte amabili m-au rezolvat favorabil).
                              Daca nu va rezolva, stati asa cu ea si cand o sa va dispara capota mancata de rugina sau nu veti mai suporta dvs dpdv estetic capota, si pregatiti-va sa luati alta capota ca nu e o avere. Sunt alte lucruri mult mai rele pe lumea asta.
                              In rest, toata stima.Eu m-am edificat.
                              Lipsa de ocupatie si prostie.
                              Nu mai intru pe aici, ca nu are rost..5-6 probleme am pus prea putine solutii optime am primit. (alt ex. intreb daca merita sa duc la service pt o pb minora nu merge stropitoarea in sensul ca daca ma baga aia in seama pt asa ceva, si imi raspund desteptii ca stropitoarea nu are apa , a inghetat , sau gaoacea e astupata - ca parca eu eram asa de prost de nu verificasem din start aceste cauze - ca sa nu mai zic ca eu intrebasem altceva). O sa invat din alte parti ce trebuie sa stiu, ca de aici nu ai de unde.
                              Asa este, din pacate fac parte din cateogia posesorilor de Dacia care majoritatea sunt niste taranii. (argumentez si de ce: Nu au bani dau au mari pretentii, vorbesc probabil urat cand se duc la service cu 'marile' lor probleme si se mira de ce nu se rezolva - ameninta la VC etc)
                              PS Asa e, data viitoare nu imi sandero ca sa nu imi mai fie rusine cu taranii

                              Comment


                              • #30
                                Putin off-topic ..sa stii ca eu am gasit o rezolvare la o "problema "de a mea pe forum. Mi se parea ca ceva tacane la roata atunci cand mergeam pe orice strada cu o viteza mai mare de 50. Erau pietricelele care se prinsesera in cauciuc .

                                Rugina? Azi am vazut un ford gri deschis metalizat care, pe aripa dreapta fata, avea o frumusete de pata de rugina.

                                Alte probleme? Tot azi, pe aviatorilor, am vazut un tuareg cu cauciucul explodat .. era pus pe o masina de service

                                Mai vreti? Uitati-va in trafic!

                                Bubita mea are probleme doar daca tin MORTIS sa le caut. Una din ele era un clantanit in portiera dreapta: era lamaia mea care nu suporta pavajul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google