Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Pornire la rece cu probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ AXEL
    Dacă nu te calcă pe nervi, aşteaptă până la revizie, dacă te calcă pe nervi (pe mine mă călca!), dă fuga în service, resoftarea propriu-zisă durează cam 10 minute.

    - P.S. -
    Nu este obligatoriu să fie din soft, poate fi şi de la motorașul pas cu pas sau senzorul de turaţie.
    Mama proştilor este mereu gravidă!

    Comment


    • #17
      masina mea este din 2005 un 1.6 mpi golan daca schimb si eu softul cu unul din 2009 masina va merge un pic mai bine sau tot la fel ca acum adica sa nu fie nici o diferenta in mers ma refer poate la un consum sau la un mers mai rotund poate mai vioi - nu stiu ce comenzi poate da uch dupa schimbarea softului . poate fi de bine sau poate fi de rau ca pentru schimbarea softului poate ma pot descurca cu baietii .

      Comment


      • #18
        ,,Am dat la cheie si fiind obisnuit sa ii dau drumu rpd, am facut`o, a stat 1 maxim 2 sec acul turometrului la 200 dupa care a porit singura "

        Si mie imi face asa dimineata cand este cald...Nu este o regula dar din cand in cand ,,face"..si se pare ca nu ,,face toate".Bun topicul.O sa ciripesc la revizie despre problema..

        Comment


        • #19
          am si eu probleme cu pornirea la rece. azi dimineata mi-a pornit greu. aseara cind am ajuns acasa cu masina, dupa o iesire de 2 zile la munte , in parcare am costatat ca mi se tura usor singur motorul.nu am bagat prea tare in seama. dimineata nu a luat-o din prima. dupa ce a pornit am avut o scadere brusca de turatie si parca mergea in 2 cilindri motorul ca la dacia veche cind aveam probleme cu aprinderea. de mizerie sau apa, cum am mai vazut ca sunt topicuri nu cred ca poate fi vorba, caci am grije de masina, mai ales ca abia are 3 luni. ce se fie oare? miine merg la service caci mai am o problema. imi scirtiie/trozneste ceva pe dreapta fata cind pun frine sau dau cu spatele si la denivelari si cind urc borduri. problema asta o am de vreo luna dar nu am bagat=o in seama, insa acuma a devenit deranjanta.pina acuma am fost entuziast, (dar totusi rezervat) dar se pare ca daciutza se incumeta sa imi faca probleme inainte de vreme. am aproape 5000 km. deh...are un nume ..nu? Dacia!

          am fost la service...cica e de la benzina faza cu pornirea. la calculator nu mi-a semnalat nici o eroare! masina mi-au pus-o la computer fara motorul pornit. auziti! cica is foarte sensibile masinile astea si au tot felul de componente si sonde care pot fi afectate de benzine proaste. sunt uimit!...pe bune!..io benzina am bagat de la un petrom. la faze cu scirtiiturile si trosniturile sunt arcurile care freaca fier pe fier pe talere. nici macar o garnitura nu au pus astia in fabrica!...cam asta e! bafta!
          Last edited by ciomp; 11 August 2009, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            La mine a fost benzina.

            Am patit si eu aproximativ la fel.
            In cazul meu pare sa fi fost benzina. Prima data am pus benzina de 95, vreo 10 litri, asta fiind prima alimentare dupa cumparare. Apoi am alimentat de la alta statie dar am pus de 98 (am facut plinul). Si nu am mai avut probleme.
            Cum problema a aparut imediat dupa ce am cumparat masina m-am dus glont la service si, dupa verificari, au spus ca totul e ok, dar pentru siguranta au resetat calculatorul.
            Am filmat cu telefonul mobil problema. Imaginea nu e prea buna dar sonorul e concludent (v. atasament).

            Comment


            • #21
              mici ciudatenii la pornirea la peste -10 C

              acuma cind e foarte rece patesc la pornire (dupa ce a pornit motorul) sa imi sune ceva sub capota ca un rulment neuns sau ca o curea (cum mai face la unele masini).. e un fel de fluierat slab, care mai apoi se transforma intr-un biziit. patiti si voi? e normal? mentionez ca se manifesta numai la temperaturi foarte scazute si persista 15-20 secunde fluieratul asta...si mai e ceva: uleiul fiind foarte rece, motorul invirte mai greu si la pornire am impresia ca se forteaza bendixul de la electromotor pe volanta pina ce motorul apuca sa "taie" uleiul si sa porneasca; asta scoate niste zgomote ciudate, un fel de pacanit urmat de sunete ciudate.se intimpla cind da sa porneasca motorul-atunci se aude pacanitul. o fi chestie de nesincronizare cu contactul pe cheie? (adica e din faptul ca tin putin mai mult "pe cheie" pina sa porneasca motorul ca e rece?..patesc de 2 zile la fel) multumesc.

              ps sper ca m-am exprimat tehnic corect.
              Last edited by ciomp; 26 January 2010, 10:27.

              Comment


              • #22
                Asta cu fluieratul cand pornesti am patit si eu odata inainte de Craciun cu o sapt, am pornit noaptea la 12 cand erau -20 si nu mai pornisem de 2 zile. Am pornit si apoi am coborat sa dau zos zapada. cam 2 min am auzit un fel de suierat dar apoi a fost ok. De atunci nu am mai auzit, dar nici nu a mai fost asa frig in Timisoara.

                Comment


                • #23
                  Da si la mine face la fel.
                  Acuma cu frigul asta cand ii dau cheie sta mai mult si se aude CLAR ca se forteaza dar porneste la prima cheie. Este ce-i drept mai lunga cheia dar porneste.
                  Si la mine imediat dupa ce a luat-o se aude cateva secunde asa un scartait un pic-un pic ca si cum suna VW-urile alea Diesel din 80 la care le scartie cureaua pe fulie (cred ca toti stiti sunetul acela).
                  Dar dupa cateva secunde se aude normal ca si un motor rece.
                  Eu cred ca avand in vedere temperatura este normal sa se forteze motorul iar curele sa mai scartie pe fulie pana se incalzesc si se inmoaie.

                  Comment


                  • #24
                    da cam asa suna, ca la masinile alea vechi care au probleme, numai ca muuult mai slab.
                    suieratul ala.
                    referitor la cheia "lunga" si "problema" de la finalul ei si -asa cum spuneam- fiind o cheie mai lunga ramine putin cuplat electromotorul si de aici apare zgomotul. se auzea si la masina veche ca un fel de vijiiala, dar la asta se mai aude si un pocnet, urmat de vijiiala aia cere provine probabil de la mersul in gol. poate ar trebui sa nu fortez si sa ii dau din doua, ca odata uleiul "taiat" ii va fi mai usor. multumesc de mesaje. salutari si numai bine.

                    Comment


                    • #25
                      La asta sincer si eu m-am gandit oare cum ii mai bine:
                      -Cheie (nu "sfert de cheie" ca si vara) si apoi reluat
                      sau
                      -Cheia ceva mai lunga pana porneste dar nu exagerat de lunga
                      Sincer ma gandesc ca asta cu "ceva mai lunga" ii mai ok decat din doua.
                      Ma gandesc ca nu poti sti la prima cheia cat mai avea pana pornea si daca de ex tu lasi cheia si el ar fi pornit imediat nu stiu cat de bine faci motorului.
                      Numai ca nu trebuie nici cheia lunga sa fie ca la Diesel de sa iesi afara din masina sa te uiti pe strada si cu mana sa fi tot pe cheie
                      Trebuie sa definim valori: Cheie scurta (1.33s) si apoi reluat sau Cheie lunga (3.49s)
                      Last edited by Goan; 26 January 2010, 11:24. Reason: Corectare

                      Comment


                      • #26
                        pai nustiu daca ii faci rau motorului, ca ulei isi ia. am auzit unii soferi ca faceau de multe ori asa, tocmai ca sa ia motorul ulei si sa reduca uzura la rece. tehnic vorbind nu ma pricep cum sta treaba si cum e mai bine. poate... ca poti uza in timp foarte lung electromotorul pentru ca il folosesti de 2 ori . acuma si aici intervine o intrebare; e mai bine sa il fortezi din prima sau sa ii dai de doua ori mai mai scurt?

                        daca intervine si partea cu uleiurile mai "subtiri" care sunt indicate iarna.. problema e ca si rezolvata.

                        Comment


                        • #27
                          Cel mai bine ar fi sa avem garaje incalzite si sa porneasca la prima cheie ca si vara.
                          Totusi cred ca daca nu este o cheie foarte lunga este mai bine din prima decat din doua etape. Sa vedem, poate ne lamuresc si altii daca si unde gresim.

                          Comment


                          • #28
                            Salut...
                            am si eu urmatoarea problema.
                            In ultimele doua zile dimineata la 7.40 cand am pornit masina a fost destul de frig (sub -15).
                            De pornit a pornit relativ normal doar ca imediat dupa pornire se aprinde becul de abs si cel de frana de mana.
                            Dupa 1-2 secunde se sting.
                            Frana functioneaza totusi normal, abs-ul la fel.

                            A mai patit cineva asa ceva?

                            Bafta!

                            ps. procedura de pornire e cea obisnuita....se sting beculetele si dau la cheie. (nu obisnuiesc sa trag frana de mana peste noapte, deci aceasta este "la podea")
                            Bafta!

                            Comment


                            • #29
                              in afara de faptul ca afisajul electronic se misca "in reluare", cu incetinitorul nu am patit cu becurile. O fi chestiune de contact. nu le am cu buletrica!
                              azi am pornit masina la prima "valoare" indicata de Goan mai sus. foarte haioase valorile tale!

                              Comment


                              • #30
                                Nici la mine nu se aprinde nici un alt bec anormal.
                                Se aprinde ce-i drept cel de frana de mana dar cum este trasa este si normal
                                Ma bucur Ciomp ca iti plac valorile mele. Hazli, ce mai atata poveste

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google